Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Ja, man litar ju verkligen på fraps. i wow stog det att jag hade 141 FPS och i fraps 52.

Mycket att vara stolt över? :teehee:

Ja, jag litar på fraps då det aldrig har felat för mig. Sen kan du sluta vara så stöddig hela tiden och försöka visa att du är bäst och att alla ska älska dig. Har någon det lite svårt i verkliga livet kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag litar på fraps då det aldrig har felat för mig. Sen kan du sluta vara så stöddig hela tiden och försöka visa att du är bäst och att alla ska älska dig. Har någon det lite svårt i verkliga livet kanske?

Naj, men att lita sig på det mest värdelösa programmet Fraps är bara dumt. Stackars stackars dig. *klappar dig på ryggen*

Jacker: Din insekts sak fick mig nästan att tro att den sprang på rutan. :b

post-2248-1183987160_thumb.jpg

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naj, men att lita sig på det mest värdelösa programmet Fraps är bara dumt. Stackars stackars dig. *klappar dig på ryggen*

Jacker: Din insekts sak fick mig nästan att tro att den sprang på rutan. :b

Men Medivh då :teehee:

@ZcruweN: Jag kan slå han nästa gång jag träffar honom åt dig :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fruktansvärt många som anser att Fraps är det mest exakta och bästa programmet för att se FPS. Men du är väl förmodligen bättre än de som har gjort många spelfilmer som anses professionella. Javisst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, dom som gör trailers springer säkerligen runt med fraps!

De har prerenderade videos. Jag nämnde ingenting om trailers, jag skrev spelfilmer. Hade jag menat trailers hade jag skrivit trailers.

Du kan försöka hur mycket du vill, du kommer inte likna Stell på något vis. Endast så är det Stell eller så är det Bobbo_Viking du försöker imitera. Grats, du är kass på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De har prerenderade videos. Jag nämnde ingenting om trailers, jag skrev spelfilmer. Hade jag menat trailers hade jag skrivit trailers.

Du kan försöka hur mycket du vill, du kommer inte likna Stell på något vis. Endast så är det Stell eller så är det Bobbo_Viking du försöker imitera. Grats, du är kass på det.

Försöker inte imitera någon, är bara här för att reta er, ni tänder för det minsta lilla. :rolleyes:

Nej jag kör inte med framerate-limiter.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MILJARDÄR!!!

Sjukt roligt spel som är baserat på Monopol men det är 100 gånger bättre på det sätt att man kan göra mycket mer saker och mycket roligare som sagt.

Klick 1 (Sörenssen gick snabbt i konkurs medans jag kämpade mig uppåt och gick förbi Felshoe. En bit in i spelet gick även Felshoe i konkurs medans StellHell ägde mig så in i helvete, men som sagt kom jag tillbaka D: )

Klick 2 (Inledningen, StellHell samt Felshoe fick börja med 100 000 000 medans jag och Sörenssen fick nöja oss med 35 mil.. Notera att alla utom jag sitter i fängelse^^ )

Klick 3 (Efter att StellHell (Datorspelandes namn) ledit med hästlängder kämpade jag mig sakta och säkert ikapp och tog över 1:a placeringen samt att jag vann ^_^ )

Man kan ladda ner demot (lagligt) på denna sida.

Ni som är intresserade av fulla versionen kan PM:a mig (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor