tommy killer Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Ja, man litar ju verkligen på fraps. i wow stog det att jag hade 141 FPS och i fraps 52. Mycket att vara stolt över? Jaaaaaaaaaaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Ja, man litar ju verkligen på fraps. i wow stog det att jag hade 141 FPS och i fraps 52. Mycket att vara stolt över? Ja, jag litar på fraps då det aldrig har felat för mig. Sen kan du sluta vara så stöddig hela tiden och försöka visa att du är bäst och att alla ska älska dig. Har någon det lite svårt i verkliga livet kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Ja, man litar ju verkligen på fraps. i wow stog det att jag hade 141 FPS och i fraps 52. Framerate-limiter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Snälla, håll er till tråden. Blir väldigt mycket off-topic här alldeles för ofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Ja, jag litar på fraps då det aldrig har felat för mig. Sen kan du sluta vara så stöddig hela tiden och försöka visa att du är bäst och att alla ska älska dig. Har någon det lite svårt i verkliga livet kanske? Naj, men att lita sig på det mest värdelösa programmet Fraps är bara dumt. Stackars stackars dig. *klappar dig på ryggen* Jacker: Din insekts sak fick mig nästan att tro att den sprang på rutan. :b Redigerad 9 juli, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 *bild* blahablaha Jag fick en extrem lust att slå dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Jag fick en extrem lust att slå dig Ingen hindrar dig. Bild när jag var level 25 på wow. :b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Naj, men att lita sig på det mest värdelösa programmet Fraps är bara dumt. Stackars stackars dig. *klappar dig på ryggen* Jacker: Din insekts sak fick mig nästan att tro att den sprang på rutan. :b Men Medivh då @ZcruweN: Jag kan slå han nästa gång jag träffar honom åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Men Medivh då @ZcruweN: Jag kan slå han nästa gång jag träffar honom åt dig What the hell! avslöja inte mitt namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Naj, men att lita sig på det mest värdelösa programmet Fraps är bara dumt. Stackars stackars dig. *klappar dig på ryggen* Fruktansvärt många som anser att Fraps är det mest exakta och bästa programmet för att se FPS. Men du är väl förmodligen bättre än de som har gjort många spelfilmer som anses professionella. Javisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Fruktansvärt många som anser att Fraps är det mest exakta och bästa programmet för att se FPS. Men du är väl förmodligen bättre än de som har gjort många spelfilmer som anses professionella. Javisst. Precis, dom som gör trailers springer säkerligen runt med fraps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Precis, dom som gör trailers springer säkerligen runt med fraps! De har prerenderade videos. Jag nämnde ingenting om trailers, jag skrev spelfilmer. Hade jag menat trailers hade jag skrivit trailers. Du kan försöka hur mycket du vill, du kommer inte likna Stell på något vis. Endast så är det Stell eller så är det Bobbo_Viking du försöker imitera. Grats, du är kass på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Antagligen körde han med framerate-limiter som nån sa här uppe, att det ska vara så svårt? Slut på Off Topic?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 (redigerad) De har prerenderade videos. Jag nämnde ingenting om trailers, jag skrev spelfilmer. Hade jag menat trailers hade jag skrivit trailers. Du kan försöka hur mycket du vill, du kommer inte likna Stell på något vis. Endast så är det Stell eller så är det Bobbo_Viking du försöker imitera. Grats, du är kass på det. Försöker inte imitera någon, är bara här för att reta er, ni tänder för det minsta lilla. Nej jag kör inte med framerate-limiter. Redigerad 10 juli, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Försöker inte imitera någon, är bara här för att reta er, ni tänder för det minsta lilla. Nej jag kör inte med framerate-limiter. Om du inte har något bättre att komma med kan du lika gärna hålla käft, för du är extremt patetisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2007 Jacker: Din insekts sak fick mig nästan att tro att den sprang på rutan. :b Du är inte ensam om det! Försökte ta bort den med handen men det gick ju inte direkt Fan! Har så många roliga SA bilder på min PS2! Dags att skaffa digital kamera i guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 MILJARDÄR!!! Sjukt roligt spel som är baserat på Monopol men det är 100 gånger bättre på det sätt att man kan göra mycket mer saker och mycket roligare som sagt. Klick 1 (Sörenssen gick snabbt i konkurs medans jag kämpade mig uppåt och gick förbi Felshoe. En bit in i spelet gick även Felshoe i konkurs medans StellHell ägde mig så in i helvete, men som sagt kom jag tillbaka D: ) Klick 2 (Inledningen, StellHell samt Felshoe fick börja med 100 000 000 medans jag och Sörenssen fick nöja oss med 35 mil.. Notera att alla utom jag sitter i fängelse^^ ) Klick 3 (Efter att StellHell (Datorspelandes namn) ledit med hästlängder kämpade jag mig sakta och säkert ikapp och tog över 1:a placeringen samt att jag vann ) Man kan ladda ner demot (lagligt) på denna sida. Ni som är intresserade av fulla versionen kan PM:a mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 Aew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) NAKED RUNNING WARRIOR WITH A BASKET OF APPLES http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/ro7bug2gbjlk.jpg Redigerad 11 juli, 2007 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2007 (redigerad) NAKED RUNNING WARRIOR WITH A BASKET OF APPLES http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/ro7bug2gbjlk.jpg Jag kan bara se bilden när quotar dig Edit: Redigerad 11 juli, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts