Siana Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Vad för graffekort? För speciellt snyggt, var det ju inte Antar att det var hans X1950Pro. Jag tycker det ser ut som om allt är maxat i 1024x768. Kom ihåg att F.E.A.R har ett par år på nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Vad för graffekort? För speciellt snyggt, var det ju inte Jpg. kompad bild? Antar att det var hans X1950Pro. Jag tycker det ser ut som om allt är maxat i 1024x768. Kom ihåg att F.E.A.R har ett par år på nacken. Det kom väl ut 2006? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jpg. kompad bild? Det kom väl ut 2006? F.E.A.R kom ut i 2005. Extraction Point däremot kom ut 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Täcker min squad från ett litet hus. Capade en irakie. Klickar upp granattillsatsen och väntar in irakier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Högsta, nej, det e vanliga F.E.A.R, sedan ser det jävligt bra ut, om man jämför emd mitt gamla GeForce FX 5500. Kommer slänga upp lite fler bilder i kväll, och Siana, det var 1024x768, vet ej om jag ska höja mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Högsta, nej, det e vanliga F.E.A.R, sedan ser det jävligt bra ut, om man jämför emd mitt gamla GeForce FX 5500. Kommer slänga upp lite fler bilder i kväll, och Siana, det var 1024x768, vet ej om jag ska höja mer. Du har ett nytt grafikkort. Det är då du minst ska ha 1280x1024. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 (redigerad) Du har ett nytt grafikkort. Det är då du minst ska ha 1280x1024. Med 3.2 P4 o ett gig RAM, tror inte det, sedan är inte x1950PRO värstakortet. Redigerad 7 juli, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jag spelar på medel-höga inställningar, 1,5GB RAM, ett 5 år gammalt grafikkort. Jag spelar på 1280x1024 och jag har absolut ingen lagg i F.E.A.R. Pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jag spelar på medel-höga inställningar, 1,5GB RAM, ett 5 år gammalt grafikkort. Jag spelar på 1280x1024 och jag har absolut ingen lagg i F.E.A.R. Pröva. Det var inte illa. Jag kunde knappt köra på lägsta i 1024x768 med ett X1300, 1GB Ram, 3800+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Det var inte illa. Jag kunde knappt köra på lägsta i 1024x768 med ett X1300, 1GB Ram, 3800+. Jag har en allmänt kraftig dator. Han kör på 100% råtthjul och mandom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Jag har en allmänt kraftig dator. Han kör på 100% råtthjul och mandom. Trodde nästan det. Därför jag gav bort min, nu sorterar den bara mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Gissa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Yoshi Story på N64! <33333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Gissa spelet Teh bestz game evah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Lite fler FEAR bilder, obs spoiler, så de osm inte spelat o klarat det, kolla inte. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ugsps5dbf8h8.PNG http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/vc4ynugfvef0.png http://ww2.beffo.se/upload/pic~/vpzfyr7ur1g1.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Lite fler FEAR bilder, obs spoiler, så de osm inte spelat o klarat det, kolla inte. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ugsps5dbf8h8.PNG http://ww2.beffo.se/upload/pic~/vc4ynugfvef0.PNG http://ww2.beffo.se/upload/pic~/vpzfyr7ur1g1.PNG Du måste troligtvis ha den mest ojämna fps;en i världen. Allt från 12 till 81. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Täcker min squad från ett litet hus. Capade en irakie. Klickar upp granattillsatsen och väntar in irakier. Pop 'em in teh 'fockin head! - - - Armed Assault (Som vanligt klickar ni på thumbnailsen för större version av bilderna) Välkommen till kungadömet Sydsahrani - en isolerad ö i Atlanten med sol, bad och en massa oljetillgångar. Soldnedgång... Ett par soldater ifrån Royal Army Corps of Sahrani (RACS) ute på vandring i öknen. Royal Armoured Battalion - "Knights of the South". En pluton med T-72:or från Sahrani Liberation Army (SLA) dundrar fram genom den Sydsahrianska öknen under Nordsahranis (Democratic Republic of Sahrani, DRS) invasion av Syd. Andra har inte förmånen att åka i stridsvagn... En grupp soldater från SLA avancerar under Slaget om Pariaso (Sydsahranis huvudstad). Huvudavenyn i Pariaso efter striderna. Flera övergivna bilar och en brinnande pansvarbandvagn, brinnande byggnader ses längst bort. I förgrunden en civil som föll offer i korselden. En död SLA- soldat och en amerikansk soldat brevid. SLA misslyckades med att inta Pariaso. En A-10 Thunderbolt II lyfter. Kriget har vänt; USA och Sydsahrani har nu invaderat DRS, för att frige landet från kommunistdiktaturen som styrt landet i flera decenier och försäkra att det inte blir något nytt krig. Här ses en mindre grupp med jägarsoldater från RACS efter landsättning bakom fiendens linjer. Motståndsrörelsen tog tillfället i akt och mobiliserade sig efter intervationen mot DRS startat. Här ses de i strid med en SLA- patrull. En amerikansk mekaniserad grupp i Nordsahrani patrullerar landsbygden. Här har de gjort ett mindre stopp, och gruppledaren och en av gruppens omgångschefer (fireteam leader) kan ses planera vid Humveen. Pansarfordonet är en Stryker med takmonterad granatspruta. En amerikansk AH-1 Cobra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Pop 'em in teh 'fockin head! - - - *bilder* Fett snygga bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Du måste troligtvis ha den mest ojämna fps;en i världen. Allt från 12 till 81. Jaja , i själva intron till spelet, där det står FEAR o massor med skit text, fick jag ca 900 FPS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 Du måste troligtvis ha den mest ojämna fps;en i världen. Allt från 12 till 81. Ja, man litar ju verkligen på fraps. i wow stog det att jag hade 141 FPS och i fraps 52. Jaja , i själva intron till spelet, där det står FEAR o massor med skit text, fick jag ca 900 FPS. Mycket att vara stolt över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts