Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Högsta, nej, det e vanliga F.E.A.R, sedan ser det jävligt bra ut, om man jämför emd mitt gamla GeForce FX 5500.

Kommer slänga upp lite fler bilder i kväll, och Siana, det var 1024x768, vet ej om jag ska höja mer.

Du har ett nytt grafikkort. Det är då du minst ska ha 1280x1024.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Täcker min squad från ett litet hus.

igsrlsh0dhpi.jpg

Capade en irakie. :lol:

mr5vmjppu1sy.jpg

Klickar upp granattillsatsen och väntar in irakier.

33twffamhyr2.jpg

Pop 'em in teh 'fockin head! evilgrin39_745831_0.gif

- - -

Armed Assault

(Som vanligt klickar ni på thumbnailsen för större version av bilderna)

Välkommen till kungadömet Sydsahrani - en isolerad ö i Atlanten med sol, bad och en massa oljetillgångar. :lol:

2htb7oy7visw.jpg

Soldnedgång...

72vepb2jlrfh.jpg

Ett par soldater ifrån Royal Army Corps of Sahrani (RACS) ute på vandring i öknen.

muh1t0z3cr9q.jpg

Royal Armoured Battalion - "Knights of the South".

gba8lyic4ss5.jpg

En pluton med T-72:or från Sahrani Liberation Army (SLA) dundrar fram genom den Sydsahrianska öknen under Nordsahranis (Democratic Republic of Sahrani, DRS) invasion av Syd.

dc7pjsvefldp.jpg

Andra har inte förmånen att åka i stridsvagn...

gjst27h3d8vn.jpg

En grupp soldater från SLA avancerar under Slaget om Pariaso (Sydsahranis huvudstad).

pga39u837jym.jpg

Huvudavenyn i Pariaso efter striderna. Flera övergivna bilar och en brinnande pansvarbandvagn, brinnande byggnader ses längst bort. I förgrunden en civil som föll offer i korselden.

3tfpadywkv7z.jpg

En död SLA- soldat och en amerikansk soldat brevid. SLA misslyckades med att inta Pariaso.

7cr4lmk1aj4n.jpg

En A-10 Thunderbolt II lyfter.

2wyjhi5he0an.jpg

Kriget har vänt; USA och Sydsahrani har nu invaderat DRS, för att frige landet från kommunistdiktaturen som styrt landet i flera decenier och försäkra att det inte blir något nytt krig. Här ses en mindre grupp med jägarsoldater från RACS efter landsättning bakom fiendens linjer.

0lq0pyblevsb.jpg

Motståndsrörelsen tog tillfället i akt och mobiliserade sig efter intervationen mot DRS startat. Här ses de i strid med en SLA- patrull.

4m8nk5lz8fe7.jpg

En amerikansk mekaniserad grupp i Nordsahrani patrullerar landsbygden. Här har de gjort ett mindre stopp, och gruppledaren och en av gruppens omgångschefer (fireteam leader) kan ses planera vid Humveen. Pansarfordonet är en Stryker med takmonterad granatspruta.

w8wgj2754kbb.jpg

En amerikansk AH-1 Cobra.

y31leme2m2ly.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste troligtvis ha den mest ojämna fps;en i världen. :lol: Allt från 12 till 81.

Ja, man litar ju verkligen på fraps. i wow stog det att jag hade 141 FPS och i fraps 52.

Jaja :D , i själva intron till spelet, där det står FEAR o massor med skit text, fick jag ca 900 FPS.

Mycket att vara stolt över? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor