Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Här kommer det lite bilder från Insurgency: Modern Infantry Combat

Här är lite screens på mig och XaeRon när vi lirade

Väntar på att XaeRon ska röra på sej :nuke:

3nl9kqzcpbnk.jpg

Jag och XaeRon tar skydd

e21qcahadndw.jpg

Siktar på nåt

azwcboqbztwc.jpg

XaeRon skjuter på nåt som jag inte vet :ph34r:

9h7cv21yej1a.jpg

Jag och XaeRon kan ej bestämma vem som ska in :P

g5c8175akrzc.jpg

Jag och XaeRon fick lite backup antagligen är det han där det är lite mörkt eller han som är brevid mig :P

s5z9z7mld0hc.jpg

Blev skjuten av en arab så jag blev respawned :nuke:

noawbb1vrtry.jpg

Blev skjuten igen ;)

4ca2g3uvnopt.jpg

Helt själv läskigt ^_^

314mm1ssiaea.jpg

Är själv igen :ermm:

5m70ne9v7i1g.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är lite fler screens på Insurgency när jag och XaeRon spelade.

Jävla arab som sköt XaeRon(kapten Sabeltand). Så jag matade han i halsen.

iyyipdviozuc.jpg

Var tvungen att ta screen på Terminator :huh:

z5mjhmd5i10y.jpg

Den där araben som ligger vid dörren sköt XaeRon(kapten Sabeltand). När jag skulle skjuta han han sprang som en kåt ko. Men tillslut så fick jag han :)

rwo8ynwk4w7p.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp! Ship Simulator är rätt!

Är väldigt roligt, i typ en halvtimma... vädersystemet är kasst. Grafiken är bara fin på riktigt nära håll (hösta inställningarna och det gäller ändast båtarna), uppdragsystemet är värdelöst, det är en massa fula ikoner överallt. Spelet är alltså ganska torrlagt förutom när man kommer till själva styrningen som är underbar. Fysikmotorn är PWN men spelet är väldigt buggit på vissa ställen... 2008 bli förhoppningsvis mycket bättre. Finns en hel del nytt + multiplayer stöd. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väldigt roligt, i typ en halvtimma... vädersystemet är kasst. Grafiken är bara fin på riktigt nära håll (hösta inställningarna och det gäller ändast båtarna), uppdragsystemet är värdelöst, det är en massa fula ikoner överallt. Spelet är alltså ganska torrlagt förutom när man kommer till själva styrningen som är underbar. Fysikmotorn är PWN men spelet är väldigt buggit på vissa ställen... 2008 bli förhoppningsvis mycket bättre. Finns en hel del nytt + multiplayer stöd. :)

Gött, Speciellt med Online. Men har du hört nåt om att gå runt i båtarna?

Skulle vara ULTRA coolt om dom kunde koppla ihop FSX och SS2008 Online tillsammans. Att man kan se FSX flyigplan samtidigt som man åker båt...

Lite Offtopic, Skapa tråd? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gött, Speciellt med Online. Men har du hört nåt om att gå runt i båtarna?

Skulle vara ULTRA coolt om dom kunde koppla ihop FSX och SS2008 Online tillsammans. Att man kan se FSX flyigplan samtidigt som man åker båt...

Lite Offtopic, Skapa tråd? :)

Jepp, på de flesta båtar kan man det. Alla i add-on och Titanic. Får se om 2008 är så kul att det är värt att skapa en tråd. Ser väldigt lovande ut e free-roam där man kommer kunna ändra väder/vågor i realtid. Det finns även stöd för att flytta provisoriska oljeborrsplattformer och styra kranar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det min kaka :) Bara en snabb sak. Kan man gå ut från båten? Asså om man kan gå med han som kör båten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor