XaeRo Skrivet 4 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2007 Det finns inget mer att göra än att... SPRINGA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Här kommer det lite bilder från Insurgency: Modern Infantry Combat Här är lite screens på mig och XaeRon när vi lirade Väntar på att XaeRon ska röra på sej Jag och XaeRon tar skydd Siktar på nåt XaeRon skjuter på nåt som jag inte vet Jag och XaeRon kan ej bestämma vem som ska in Jag och XaeRon fick lite backup antagligen är det han där det är lite mörkt eller han som är brevid mig Blev skjuten av en arab så jag blev respawned Blev skjuten igen Helt själv läskigt Är själv igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Här kommer det lite bilder från Insurgency: Modern Infantry Combat Här är lite screens på mig och XaeRon när vi lirade Väntar på att XaeRon ska röra på sej *några dussin bilder* Fina bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Det finns inget mer att göra än att... SPRINGA Lost Planet... Spelat det för första gången idag. Det var faktiskt ganska coolt. Vet inte varför, men jag hade inte trott det. () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2007 Här är lite fler screens på Insurgency när jag och XaeRon spelade. Jävla arab som sköt XaeRon(kapten Sabeltand). Så jag matade han i halsen. Var tvungen att ta screen på Terminator Den där araben som ligger vid dörren sköt XaeRon(kapten Sabeltand). När jag skulle skjuta han han sprang som en kåt ko. Men tillslut så fick jag han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Haha, jag och min polare körde prickskytte på terminator medans vi väntade på förstärkning så vi kunde ta över punkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Gissa spelet! http://img149.imageshack.us/img149/9900/sadsec9.png http://img159.imageshack.us/img159/3201/adwwrp2.png Man är ju sjukt sugen på 2008, kommer den 13:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Gissa spelet! *BILDER* Man är ju sjukt sugen på 2008, kommer den 13:e. Är det inte då man ska kunna GÅ runt i båten som på Titanic, fast i alla båtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Gissa spelet! Man är ju sjukt sugen på 2008, kommer den 13:e. Ship? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 The ship hm nää. Ship Simulator ja det måste det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Japp! Ship Simulator är rätt! http://www.gawker.com/assets/resources/2006/11/cookie.jpg Är väldigt roligt, i typ en halvtimma... vädersystemet är kasst. Grafiken är bara fin på riktigt nära håll (hösta inställningarna och det gäller ändast båtarna), uppdragsystemet är värdelöst, det är en massa fula ikoner överallt. Spelet är alltså ganska torrlagt förutom när man kommer till själva styrningen som är underbar. Fysikmotorn är PWN men spelet är väldigt buggit på vissa ställen... 2008 bli förhoppningsvis mycket bättre. Finns en hel del nytt + multiplayer stöd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Japp! Ship Simulator är rätt! http://www.gawker.com/assets/resources/2006/11/cookie.jpg Är väldigt roligt, i typ en halvtimma... vädersystemet är kasst. Grafiken är bara fin på riktigt nära håll (hösta inställningarna och det gäller ändast båtarna), uppdragsystemet är värdelöst, det är en massa fula ikoner överallt. Spelet är alltså ganska torrlagt förutom när man kommer till själva styrningen som är underbar. Fysikmotorn är PWN men spelet är väldigt buggit på vissa ställen... 2008 bli förhoppningsvis mycket bättre. Finns en hel del nytt + multiplayer stöd. Gött, Speciellt med Online. Men har du hört nåt om att gå runt i båtarna? Skulle vara ULTRA coolt om dom kunde koppla ihop FSX och SS2008 Online tillsammans. Att man kan se FSX flyigplan samtidigt som man åker båt... Lite Offtopic, Skapa tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Det finns inget mer att göra än att... SPRINGA Är spelet kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Gött, Speciellt med Online. Men har du hört nåt om att gå runt i båtarna? Skulle vara ULTRA coolt om dom kunde koppla ihop FSX och SS2008 Online tillsammans. Att man kan se FSX flyigplan samtidigt som man åker båt... Lite Offtopic, Skapa tråd? Jepp, på de flesta båtar kan man det. Alla i add-on och Titanic. Får se om 2008 är så kul att det är värt att skapa en tråd. Ser väldigt lovande ut e free-roam där man kommer kunna ändra väder/vågor i realtid. Det finns även stöd för att flytta provisoriska oljeborrsplattformer och styra kranar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 F.E.A.R, fick nytt graffekort, så jag lånade spelet av en kompis för att testa min rigg, och det känns jävligt härlig. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/m40kwpv5jttm.PNG http://ww2.beffo.se/upload/pic~/3ez90yp4mu3y.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Japp! Ship Simulator är rätt! http://www.gawker.com/assets/resources/2006/11/cookie.jpg Är väldigt roligt, i typ en halvtimma... vädersystemet är kasst. Grafiken är bara fin på riktigt nära håll (hösta inställningarna och det gäller ändast båtarna), uppdragsystemet är värdelöst, det är en massa fula ikoner överallt. Spelet är alltså ganska torrlagt förutom när man kommer till själva styrningen som är underbar. Fysikmotorn är PWN men spelet är väldigt buggit på vissa ställen... 2008 bli förhoppningsvis mycket bättre. Finns en hel del nytt + multiplayer stöd. Är det min kaka Bara en snabb sak. Kan man gå ut från båten? Asså om man kan gå med han som kör båten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Är det min kaka Bara en snabb sak. Kan man gå ut från båten? Asså om man kan gå med han som kör båten? Jepp, på de flesta båtar kan man det. Dock bara ombord på själva båten. Har bokat 2008 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 (redigerad) F.E.A.R, fick nytt graffekort, så jag lånade spelet av en kompis för att testa min rigg, och det känns jävligt härlig. Vad för graffekort? För speciellt snyggt, var det ju inte Redigerad 6 juli, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2007 Dock bara ombord på själva båten. Har bokat 2008 nu. Så man kan gå på botarna med själva gubben?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2007 Så man kan gå på botarna med själva gubben?. Ja, på dem större båtarna kan man det. Men på mindre sportbåtar så finns det lite eller inget utrymme alls att vandra runt på, så då kan man bara titta sig omkring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts