Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Ja, de är Matrix online.

Nu måste jag fråga en sak..

Jag läste förut när det fick recension av Game Reactor och då fick det inge bra betyg för stridssystemet, staden (eftersom den var så tom) och lite annat tjafs etc etc...

Nu måste jag fråga, hur är spelet egentligen, är staden tom eller inte (eftersom jag såg 2 bilar på bilden du skickade så måste det finnas åtminstone några NPC i spelet eller) och stridssystemet hur är det, matrix zTyLe eller som vilket mmo som helst typ högerklick och en attack var 3.e sekund?

Dessutom, kostar det i månaden?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu måste jag fråga en sak..

Jag läste förut när det fick recension av Game Reactor och då fick det inge bra betyg för stridssystemet, staden (eftersom den var så tom) och lite annat tjafs etc etc...

Nu måste jag fråga, hur är spelet egentligen, är staden tom eller inte (eftersom jag såg 2 bilar på bilden du skickade så måste det finnas åtminstone några NPC i spelet eller) och stridssystemet hur är det, matrix zTyLe eller som vilket mmo som helst typ högerklick och en attack var 3.e sekund?

Dessutom, kostar det i månaden?

Stridssystemet är enligt mig hyffsat kul, och animationerna är ganska kul att se på. Det finns skills som "headbutt," och headpunch osv och du borde kunna tänka dig inn i hur det ser ut. Dock så kan "ranged" skills bugga ibland och man gör dmg, fast det kmr ingen animation, men det burkar iaf inte hända mig så ofta.

Man har alltså "Inner Strentgh" (mana) som man använder för att använda skills och får skills genom att sätta poäng i talangträd där man kan välja vilken väg man ska gå (Hacker, Patcher, karate, kung fu, sniper, gunslinger etc).

Sen skulle jag inte säga att staden är tom eftersom det åker bilar på vägarna hela tiden och det går runt NPCs på gatorna, sen kan man gå in i dom flesta huset. Dock skulle jag inte börja med spelet om du inte har tålamod eftersom uppdragen tar slut efter ett tag och då ringer man en snubbe och väljer "uppdrags" typ och gör detta uppdrag. Det är heller inte så många som spelar det, men det är hyffsat med folk iaf. Sen ligger månadskosten vad jag vet på ungefär som alla andra mmorpg, runt 100 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha jepp, "Fellowship of The Bracelet" ... WoW Skämt... ;)

Lord of The Rings Online :)

Eftersom han skriker om helning chansar jag på att du är Ministary? (stavnng?) :)

Hade en på betan, älskade att springa runt och bara spela för skoj skull, och sen be om pengar (w00t) , yay hobbits (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kul? :)

Bärre än WoW? :)

Inte gratis? (w00t)

Jag tycker det är väldigt kul, finns så mycket smågrejer, kommer mer och mer också. (w00t)

Jag tycker det är bättre än wow.

Inte gratis, kostnaden ligger på ~122:- Månaden, eller köper du Specialedition för 1200:- så lirar du utan månadsavgift. (Plus att du får lite specialgrejer också då, lika så ingame som IRL).

Eftersom han skriker om helning chansar jag på att du är Ministary? (stavnng?) ;)

Hade en på betan, älskade att springa runt och bara spela för skoj skull, och sen be om pengar (w00t) , yay hobbits (w00t)

Hahaha, jepp. Minstrel heter dem, är en Hobbit såklart. (w00t)

För mig är det tvärtom, alla frågar mig efter cash och hjälp, Minstrels är efterlängtade kan man säga. ;P

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är väldigt kul, finns så mycket smågrejer, kommer mer och mer också. :)

Jag tycker det är bättre än wow.

Inte gratis, kostnaden ligger på ~122:- Månaden, eller köper du Specialedition för 1200:- så lirar du utan månadsavgift. (Plus att du får lite specialgrejer också då, lika så ingame och IRL).

Hahaha, jepp. Minstrel heter dem, är en Hobbit såklart. (w00t)

För mig är det tvärtom, alla frågar mig efter cash och hjälp, Minstrels är efterlängtade kan man säga. (w00t)

Vilken lvl är du på? jag kom till ca lvl 20 med min (hobbit , Minstrel såklart) , sen blev det rykten om en "Rollback", då så ville jag inte köra i onödan... sen fick jag helt enkelt inte orket att köra igen :)

Och desutom så laggade det SOM in i helvete vid första stora staden (kommer inte ihåg vad den heter, men Monster-Shrinet fanns i den)

Vem vet? när/om jag prover trail versionen (om det kommer nån) kanske jag köper det och börjar köra igen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken lvl är du på? jag kom till ca lvl 20 med min (hobbit , Minstrel såklart) , sen blev det rykten om en "Rollback", då så ville jag inte köra i onödan... sen fick jag helt enkelt inte orket att köra igen (w00t)

Och desutom så laggade det SOM in i helvete vid första stora staden (kommer inte ihåg vad den heter, men Monster-Shrinet fanns i den)

Vem vet? när/om jag prover trail versionen (om det kommer nån) kanske jag köper det och börjar köra igen :)

Min bästa just nu är en Chump på lvl 46, har dock tröttnat på den och kör istället en Lore-Master, som är lvl 15 just nu. =P

Spelet går slött i storstäderna, särskilt Bree. Men ska köpa ny burk snart, så då slipper man det lagget (w00t).

Man får med en 7-Dagars Trial med spelet, men man måste ha skivan dock ;)

Min bror fick min 7-dagars Trial, och sedan när dem tog slut, så fortsatte han med samma grejer och så, (Uppenbart).

Jag har inte hört något om Rollback, fast jag körde aldrig beta-stadiet. (w00t)

Edit: Ooooops Ursäkta för off-topic, tänkte inte på att det var i Screenshots. :)

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor