Umberto Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 Nae, men dom har gjort Hospital tycoon lite mer "spännande" eller hur man ska säga det, så man ska bli intreserad och köpa det Själv tycker jag att det förstör känslan. Desturom så kommer det inte så många patienser, har haft max 20 st på min sjukhus i taget Theme Hospital är helt klart bättre, där man kan ha några hundra patienser i taget, och dom fortsätter komma Damn straight. Spelade det där satans Hospital Tycoon i förrgår, jag hade t.o.m. sett fram emot det, men det var en besvikelse - fördummat, saknar djup och innehåller fullständigt onödiga Sims-påhitt. Det är otroligt att de inte kan göra bra spel längre. Okej, det där var kanske en överdrift men faktum kvarstår: det tillverkas allt för mycket överhypad skit nuförtiden. Bah. Det var bättre förr! I morse spelade jag Theme Hospital och det håller fortfarande; trots att det har 10 år på nacken är det många gånger bättre än Hospital Tycoon. Läkare till kontoret! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 "Sjukhus föreståndaren fuskar!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Kunde inte ta prt screen av ngn anledning men här är vad jag spelar just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 Kunde inte ta prt screen av ngn anledning men här är vad jag spelar just nu Dan Dolme! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Se upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 (redigerad) Ja, det är jag som har tagit bilden, Forza logon blev genom uploaden . Redigerad 15 juni, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Joint Operations TR! Måste köpa expasionspacket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Kunde inte ta prt screen av ngn anledning men här är vad jag spelar just nu Haha, väldigt skönt spel. Synd bara att det är så svårt. :'( Eller.. jag har iallafall för mig att det var svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Någon som vet vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Någon som vet vilket spel? Typ Icytower eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Typ Icytower eller vad det heter. Exakt. Det är så jävla underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Exakt. Det är så jävla underbart! Link plx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Link plx? http://www.freelunchdesign.com/games.php Have fun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 http://www.freelunchdesign.com/games.php Have fun! Foooooo sure! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Tomb Raider Anniversary. Hoppas verkligen det släpps till 360 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Tomb Raider Anniversary. Hoppas verkligen det släpps till 360 också. Det dök upp på ESRB där varje bana sattes upp som sitt eget spel, så det kanske blir downloadable content för Tomb Raider: Legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Topspeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Topspeed. Fzero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Fzero? Japp. Det är ju skitkul.. .> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Japp. Det är ju skitkul.. .> Det har jag till Gameboy Advance vet jag. :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts