Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Två bilder från medieval total war :)

Har problem att ladda upp den andra bilden!! :D

Medieval II: Total War, gissar jag på... ettan är ful som stryk :wub:

Flyttar man arméer och sådant som man gör i Rome: Total War eller som man gör i Medieval: Total War?

Vad är systemkraven på tvåan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det en uppföljare till Theme Hospital? När jag kolla på Hospital Tycoon hemsida verkade det vara mer som en dokusåpa, det var väl inte Theme Hospital har jag för mig?

Nae, men dom har gjort Hospital tycoon lite mer "spännande" eller hur man ska säga det, så man ska bli intreserad och köpa det :wub:

Själv tycker jag att det förstör känslan.

Desturom så kommer det inte så många patienser, har haft max 20 st på min sjukhus i taget :wub:

Theme Hospital är helt klart bättre, där man kan ha några hundra patienser i taget, och dom fortsätter komma :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Medieval II: Total War, gissar jag på... ettan är ful som stryk :wub:

Flyttar man arméer och sådant som man gör i Rome: Total War eller som man gör i Medieval: Total War?

Vad är systemkraven på tvåan?

Man flyttar som i rome :wub:

För högsta inställningarna: Väldigt höga

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nae, men dom har gjort Hospital tycoon lite mer "spännande" eller hur man ska säga det, så man ska bli intreserad och köpa det :(

Själv tycker jag att det förstör känslan.

Desturom så kommer det inte så många patienser, har haft max 20 st på min sjukhus i taget :wub:

Theme Hospital är helt klart bättre, där man kan ha några hundra patienser i taget, och dom fortsätter komma :P

Aa Theme Hospital var ett redigt lir. :wub::wub:

Har du spelat det? För det finns väll ingen demo än, och jag har inte sätt det på nåra pirat sidor B)

Redigerad av Kaiser Franz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor