I lol Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 1337 FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Dreadnought. Flying Fortress. Seger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Två bilder från medieval total war http://img48.imageshack.us/img48/3793/medievalwk1.jpg Har problem att ladda upp den andra bilden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Lirade tillsammans med Maimstream, men det krånglade hela tiden efter första banan så vi orkade bara spela den två gånger och sedan avsluta . Sprängt porten, going in. "Där har du din tjockis!" "Hej tjockis, va!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Gang Wars Take that m'fucker down! Vilka är det som var bäst sa ni? Så sämst spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Körde nyss Hospital Tycoon, små kul, men jag tycker Theme Hospital är bättre http://img72.imageshack.us/img72/5412/hospitaltycoon200706091et2.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Körde nyss Hospital Tycoon, små kul, men jag tycker Theme Hospital är bättre Provade det igårkväll. Billigt skräp skulle jag säga. Theme Hospital därimot är riktigt underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2007 Håhå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Gang Wars bilder Take that m'fucker down! Vilka är det som var bäst sa ni? Så sämst spel! Crime Life Gang wars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Körde nyss Hospital Tycoon, små kul, men jag tycker Theme Hospital är bättre Är det en uppföljare till Theme Hospital? När jag kolla på Hospital Tycoon hemsida verkade det vara mer som en dokusåpa, det var väl inte Theme Hospital har jag för mig? Redigerad 10 juni, 2007 av Kaiser Franz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Två bilder från medieval total war http://img48.imageshack.us/img48/3793/medievalwk1.jpg Har problem att ladda upp den andra bilden!! Medieval II: Total War, gissar jag på... ettan är ful som stryk Flyttar man arméer och sådant som man gör i Rome: Total War eller som man gör i Medieval: Total War? Vad är systemkraven på tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 1.5 GHz Processor 512 MB RAM 8 GB Hard disk space 128 MB Graphics card Windows 2K/ME/XP/Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Gang Wars Usch! Det spelet fick mig att må illa, seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Är det en uppföljare till Theme Hospital? När jag kolla på Hospital Tycoon hemsida verkade det vara mer som en dokusåpa, det var väl inte Theme Hospital har jag för mig? Nae, men dom har gjort Hospital tycoon lite mer "spännande" eller hur man ska säga det, så man ska bli intreserad och köpa det Själv tycker jag att det förstör känslan. Desturom så kommer det inte så många patienser, har haft max 20 st på min sjukhus i taget Theme Hospital är helt klart bättre, där man kan ha några hundra patienser i taget, och dom fortsätter komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Medieval II: Total War, gissar jag på... ettan är ful som stryk Flyttar man arméer och sådant som man gör i Rome: Total War eller som man gör i Medieval: Total War? Vad är systemkraven på tvåan? Man flyttar som i rome För högsta inställningarna: Väldigt höga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 (redigerad) Nae, men dom har gjort Hospital tycoon lite mer "spännande" eller hur man ska säga det, så man ska bli intreserad och köpa det Själv tycker jag att det förstör känslan. Desturom så kommer det inte så många patienser, har haft max 20 st på min sjukhus i taget Theme Hospital är helt klart bättre, där man kan ha några hundra patienser i taget, och dom fortsätter komma Aa Theme Hospital var ett redigt lir. Har du spelat det? För det finns väll ingen demo än, och jag har inte sätt det på nåra pirat sidor Redigerad 10 juni, 2007 av Kaiser Franz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 10 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2007 Aa Theme Hospital var ett redigt lir. Har du spelat det? För det finns väll ingen demo än, och jag har inte sätt det på nåra pirat sidor Köpt, älskade/älskar Theme hospital, så jag hoppades att tycoon skulle vara lika bra/bättre, hade fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Gang Wars Take that m'fucker down! Vilka är det som var bäst sa ni? Så sämst spel! Hahaha å det är å otroligt dåligt Nog ett av dom sämsta spelen jag har provat iallfal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2007 Hade först tänkt att köpa Gangland. Blev lockad av all strategi men efter att ha läst recensioner ändrade jag mig illa kvickt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2007 (redigerad) *edit: varför syns inte min uppladdade bild :S`? Redigerad 12 juni, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts