Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

För att bli rädd? :shifty:... OK, det kan vara lite läskigt ibland men om du spelar det för att bli rädd så tycker jag nog att du ska testa några andra spel, skräckspel dårå. :lol:

Men tycker du inte att det är lite läbbigt att vara den enda CTn som är kvar och zombies är överallt som försöker äta din hjärna?

Huvvaligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En fråga. Finns det zombieservrar till CS 1.6 eller CZ? Jag skulle vilja pröva men har inte hittat när jag letat.

Bha. Fel tråd. Blev så förvirrad när det var en massa CSsnack :lol: Svara bara på min fråga så glöms det här sen.

Tror bara Z-mod finns till CSS..

Nån som vill kriga!?! :shifty:

post-3210-1181231831_thumb.jpg

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch och fy, zombie är gjorde för dom som inte kan döda vanliga personer :|

Nä men gillar stilen o lira det på nåt vis, man går runt där med sitt team, lite "smårädda" sen kommer ett helt gäng zombies springades runt hörnet mot en, skitfort, så skjuter alla som skollade ollon, där emot brukar mkt team-mate kills förekomma :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä men gillar stilen o lira det på nåt vis, man går runt där med sitt team, lite "smårädda" sen kommer ett helt gäng zombies springades runt hörnet mot en, skitfort, så skjuter alla som skollade ollon, där emot brukar mkt team-mate kills förekomma :D

Det heter väl skållade? :|

Ja ett fult uttryck Pico sade till mig en gång i tiden då vi kafsade en hel del, menar väll "skjuter som bara fan" i det fallet

*host* Tjafsa. *host*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor