MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Det är så sjukt kul att spela på internet Usch och fy, zombie är gjorde för dom som inte kan döda vanliga personer :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Usch och fy, zombie är gjorde för dom som inte kan döda vanliga personer :| Äh, jag spelar det för att bli rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Äh, jag spelar det för att bli rädd För att bli rädd? ... OK, det kan vara lite läskigt ibland men om du spelar det för att bli rädd så tycker jag nog att du ska testa några andra spel, skräckspel dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Fick tråkigt så jag körde lite BF2142, och hittade ett små roligt lik http://aycu05.webshots.com/image/17764/2005399298264613894_rs.jpg Fick desutom tråkigt ronden efter, så jag smög mig på dom och dödade dom med kniven http://img529.imageshack.us/img529/5554/bf21422007060617012800yu9.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Hej och hå. Gissa spelet och vinn en tårta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Hej och hå. Gissa spelet och vinn en tårta. Airline Tycoon Evolution. Vars är min tårta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Airline Tycoon Evolution. Vars är min tårta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 För att bli rädd? ... OK, det kan vara lite läskigt ibland men om du spelar det för att bli rädd så tycker jag nog att du ska testa några andra spel, skräckspel dårå. Men tycker du inte att det är lite läbbigt att vara den enda CTn som är kvar och zombies är överallt som försöker äta din hjärna? Huvvaligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 *Bild* Man tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) En fråga. Finns det zombieservrar till CS 1.6 eller CZ? Jag skulle vilja pröva men har inte hittat när jag letat. Bha. Fel tråd. Blev så förvirrad när det var en massa CSsnack Svara bara på min fråga så glöms det här sen. Redigerad 7 juni, 2007 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) En fråga. Finns det zombieservrar till CS 1.6 eller CZ? Jag skulle vilja pröva men har inte hittat när jag letat. Bha. Fel tråd. Blev så förvirrad när det var en massa CSsnack Svara bara på min fråga så glöms det här sen. Tror bara Z-mod finns till CSS.. ________________________________________ Nån som vill kriga!?! Redigerad 7 juni, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Usch och fy, zombie är gjorde för dom som inte kan döda vanliga personer :| Nä men gillar stilen o lira det på nåt vis, man går runt där med sitt team, lite "smårädda" sen kommer ett helt gäng zombies springades runt hörnet mot en, skitfort, så skjuter alla som skollade ollon, där emot brukar mkt team-mate kills förekomma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Zombie mode igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Nä men gillar stilen o lira det på nåt vis, man går runt där med sitt team, lite "smårädda" sen kommer ett helt gäng zombies springades runt hörnet mot en, skitfort, så skjuter alla som skollade ollon, där emot brukar mkt team-mate kills förekomma Som skollade ollon..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 (redigerad) Som skollade ollon..? Ja ett fult uttryck Pico sade till mig en gång i tiden då vi kafsade en hel del, menar väll "skjuter som bara fan" i det fallet Redigerad 7 juni, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Nä men gillar stilen o lira det på nåt vis, man går runt där med sitt team, lite "smårädda" sen kommer ett helt gäng zombies springades runt hörnet mot en, skitfort, så skjuter alla som skollade ollon, där emot brukar mkt team-mate kills förekomma Det heter väl skållade? :| Ja ett fult uttryck Pico sade till mig en gång i tiden då vi kafsade en hel del, menar väll "skjuter som bara fan" i det fallet *host* Tjafsa. *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 (redigerad) Det heter väl skållade? :| *host* Tjafsa. *host* Ja förlåt för alla stavfel edit: @Ceone: jävlar vilken monsterskärm Redigerad 8 juni, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Jag fattade att han menade "skållade", det var mer ollon delen jag reagerade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 Jag fattade att han menade "skållade", det var mer ollon delen jag reagerade på. it's a mystery. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2007 it's a mystery. Mjo. Nu är det nästan så att man saknar stor-bokstav-i-början filtret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts