P-C Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Jag är inte bra på bildtexter så ni får komma på egna... skriv dom gärna här. Här är bilden ni ska skriva till. haha det ser ut som den andra liksom.. "ÖÖÖH... titta bakom dig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 "Han som är under säger tilll den som är över : Pst, kan du suga av mig sen också? övre : Jomenvist, undre: ops, kolla bakom dig, Max : Vad tror ni att ni håller på med? detta är 2004 inte 1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) jag är lite osäker på hur man lägger up bilder här så att man ser dom på direkten men jag testar så som jag tror att man ska göra... *EDIT* coolt det funka! Redigerad 2 december, 2004 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) här är min andra bild...svår att fatta om jag inte förklarar så jag gör det. kolla hur många ronder det är så fattar ni... *EDIT* hehe glömde bilden Redigerad 2 december, 2004 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ok?`` Svårt att fatta när ingenting va kul med dom eller hadde nån mening?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 ok?`` Svårt att fatta när ingenting va kul med dom eller hadde nån mening?? jo dom är jätte roliga. första är att han fick en kula i ögat men ändå så dog han inte och andra bilden så utklass CT terrorists Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 jo dom är jätte roliga. första är att han fick en kula i ögat men ändå så dog han inte och andra bilden så utklass CT terrorists men det va ju inge kul... när jag lira en gång så stog det 43 - 1 till terror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Vem bryr sig om CS? Många, fast det borde man inte, eftersom att det är et skitspel Varför är det så kul att spela det? jo, man blir så glad av att se hur overkliga saker kan påvärka så mkt och värkligen tråkiga saker, nej men lägg av Ursh fy f*n vilket spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 så tråkigt är det inte. jag har precis börjat spela dte för att source finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Vem bryr sig om CS? Många, fast det borde man inte, eftersom att det är et skitspel Varför är det så kul att spela det? jo, man blir så glad av att se hur overkliga saker kan påvärka så mkt och värkligen tråkiga saker, nej men lägg av Ursh fy f*n vilket spel men cssource äger dig.. iaf jag äger dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 CS suger, fast några kanske redan visste vad jag tyckte om cs vad vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 CS suger, fast några kanske redan visste vad jag tyckte om cs vad vet jag "O, kolla på mig jag hatar CS. Alla tycker som jag, och därför är CS ett skitspel. Men jag tycker Bygg Båtar med Mulle Meck är asbra, och så tycker alla andra människor. Eller hur?!?!?!?1111" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Han har precis ätit citron: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Vadå citron? Och vad är det för spel? Är det inte lite roligare med. Jag räknar till 5 sen får du dra!Inte skoj men skojigare iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 "O, kolla på mig jag hatar CS. Alla tycker som jag, och därför är CS ett skitspel. Men jag tycker Bygg Båtar med Mulle Meck är asbra, och så tycker alla andra människor. Eller hur?!?!?!?1111" Men vad är det med dig? Låt killen ha en åsikt? Personligen håller jag med honom. Kan inte alla bara ge upp, gamla, ruttna CS och spela nått nytt. Nu har ju CS:S kommit. Varför håller endel idioter fast vid det 5 år gammla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Börja inte snacka cs nu, då blir denna stängd. Och Krax, Dra åt helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 (redigerad) Börja inte snacka cs nu, då blir denna stängd. Och Krax, Dra åt helvete! exakt! snacka CS i CS-tråden och, säg inte "det suger" eller "det äger" för då kommer alla huliganer och ska bråka! Redigerad 2 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Vadå citron? Och vad är det för spel? Är det inte lite roligare med. Inte skoj men skojigare iallafall... Spelet heter Soldier of Fortune. He he he, SoF 2, blodigt som det redan är men ändå roligt med en bloodmod.... erm... jag kanske är lite våldsam? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Men vad är det med dig? Låt killen ha en åsikt? Personligen håller jag med honom. Kan inte alla bara ge upp, gamla, ruttna CS och spela nått nytt. Nu har ju CS:S kommit. Varför håller endel idioter fast vid det 5 år gammla? Du respekterar ju inte min åsikt? Säger åt mig att ge upp ett spel jag fortfarande gillar. Bara för att jag inte är nån grafiknörd som du, så behöver du inte ge mig skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Men din muffbanan Jag är ingen grafiknörd. Men man orkar inte lira ett 5 år gammalt spel. Nu lägger vi ner. Hepp slopp, banan knopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts