Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Här samlas vi för att sedan åka till våran koloni försvara oss mot dom som försöker ta över den. Vanligtvis brukar inte min faction slåss, men det är tydligen någon som har hyrt MERCs för att döda oss :/

http://img78.imageshack.us/img78/2179/gath...gtofightyu8.jpg

Och här slåss vi mot dom! Vi vann faktiskt denna fight, fast vi fick hjälp från 2 factions.

http://img523.imageshack.us/img523/5139/fightingjpgil9.jpg

Hmm... Jag är inte så insatt i MMORPGs, vad är det där för spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Face of Mankind tror jag det heter. Jag har kört det under gratis beta-perioden.

Dito.

Ganska dramatiskt MMORPG må jag säga. Alla var väldigt seriösa.

Här är ett scenario som fick mig att sluta lira:

Jag var med i polisklanen så jag gick runt utanför 'centrum' och kollade runt lite. Plötsligt så ser jag en till av min sort bli beskjuten av två MERCs. Jag drar mitt vapen och börjar panga på den ena. Min kamrat dör ungefär samtidigt som jag lyckas knäppa den ena. Den andra stog en bit bort och var smart nog att börja kubba innan jag han panga ner han också. Jag sätter efter honom ner i kloakerna.

Tappar till slut bort honom och beger mig in mot 'centrum' för att köpa ammo då jag gjorde av med en del i striden. I 'kön' upptäcker jag en sak: Där är ju förbrytarjäveln! Han går morskt runt bland folket och moralisk som jag är drar jag min picka och skriker åt honom att stanna innan jag avlossar ett skott. Att jag drog vapnet noterades ganska snabbt då jag inte hade tillräckligt hög rank för att få dra vapen inomhus. Folk med högre rank börjar dra SINA vapen men siktar inte på honom - utan på MIG! 

De säger åt mig att ta undan pickan innan de pepprar mig full med laser men jag protesterar. 

Han hade ju skjutit en kamrat! Snubben drog en skrattande 'emote' och sa att han inte alls hade gjort något sånt. 

Jag säger att jag vet vad jag såg och förbereder mig för att arrestera skitungen men blir stoppad av

en kollega.

Han säger att mitt ord inte betyder något och att jag ska låta honom vara. Förbrytaren ber mig att d

ra åt helvete 

och besviken försvinner jag in i folkmassan.

Here's the kicker:

När jag bestämmer mig för att gå ut igen så står MERCen där med en kompis - båda har dragna vapen och innan jag hinner dra mitt blir jag nerpepprad.. blev så jävla arg att jag slutade spela.

Fast detta var ju ett tag sen. 8D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åttafemtin kom på 90-talet du :( Tror den kom 93 eller 94 :S

Och 740:an tillverkades 1984-1992 och blev en storsäljare på slutet av 80-talet och 90-talet :ermm:

Och dessutom är 850:an framhjuls driven, väldigt tråkigt att köra en frammhjulsdriven bil om du frågar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har ju säkerligen en sån stor erfarenhet.

Större erfarenhet en dig iaf.

Om du har roligare med en framhjulsdriven bil, så får du det.

Framhjulsdrift:

Väghållning +

Burnouts -

Bakhjulsdrift:

Väghållning -

Burnouts +

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dito.

Ganska dramatiskt MMORPG må jag säga. Alla var väldigt seriösa.

Här är ett scenario som fick mig att sluta lira:

Jag var med i polisklanen så jag gick runt utanför 'centrum' och kollade runt lite. Plötsligt så ser jag en till av min sort bli beskjuten av två MERCs. Jag drar mitt vapen och börjar panga på den ena. Min kamrat dör ungefär samtidigt som jag lyckas knäppa den ena. Den andra stog en bit bort och var smart nog att börja kubba innan jag han panga ner han också. Jag sätter efter honom ner i kloakerna.

Tappar till slut bort honom och beger mig in mot 'centrum' för att köpa ammo då jag gjorde av med en del i striden. I 'kön' upptäcker jag en sak: Där är ju förbrytarjäveln! Han går morskt runt bland folket och moralisk som jag är drar jag min picka och skriker åt honom att stanna innan jag avlossar ett skott. Att jag drog vapnet noterades ganska snabbt då jag inte hade tillräckligt hög rank för att få dra vapen inomhus. Folk med högre rank börjar dra SINA vapen men siktar inte på honom - utan på MIG! 

De säger åt mig att ta undan pickan innan de pepprar mig full med laser men jag protesterar. 

Han hade ju skjutit en kamrat! Snubben drog en skrattande 'emote' och sa att han inte alls hade gjort något sånt. 

Jag säger att jag vet vad jag såg och förbereder mig för att arrestera skitungen men blir stoppad av

en kollega.

Han säger att mitt ord inte betyder något och att jag ska låta honom vara. Förbrytaren ber mig att d

ra åt helvete 

och besviken försvinner jag in i folkmassan.

Here's the kicker:

När jag bestämmer mig för att gå ut igen så står MERCen där med en kompis - båda har dragna vapen och innan jag hinner dra mitt blir jag nerpepprad.. blev så jävla arg att jag slutade spela.

Fast detta var ju ett tag sen. 8D

Kan ju hålla med om att det faktiskt kan vara så, men ändå är det på ett sätt kul att ha det så, om ranks. Sen är det ju så att det alltid ändras vilka factions som är allies med vilka. Vad jag har upplevt är det inte så att dom inte tror på mig när jag säger att han skjöt mig. Sen kunde ju alltid din döde kompis lämna in ett "pp-card" som gör att man kan arrestera honom. Då kunde det bara räcka med några stun bullets och en arrest.

Här är en till screen förresten. BoS, våra allies attackerade oss för att vi gjorde en attack campaign på cersdelta för att ge tillbaka kolonin till sina ursprungliga ägare, cmg.. och på grund av detta blev BoS sura. Någonting sånt var det iaf. BoS är dom rödklädda.

Redigerad av Lallaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Större erfarenhet en dig iaf.

Om du har roligare med en framhjulsdriven bil, så får du det.

Framhjulsdrift:

Väghållning +

Burnouts -

Bakhjulsdrift:

Väghållning -

Burnouts +

Ja, burnout's är ju ett måste! låt se.

Burnout's:

Köpa nya däck för att någon inte kan sluta göra burnout's. MINUS

Stå och försöka vara cool för någon. MINUS

Mindre väghållning. MINUS om du inte vill ha en sån äckel bil.

Yeah, right.

Topic: Lite Red Alert 2 lirande :unsure:

y08AjbknV7DQ.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det seriöst sådär fult och paintigt? ser VCS exakt ut som VC i kartan?

Nja, screenshotprogrammet förvanskar bilderna rätt mycket vad gäller färg och så, du kan kolla LCS-fordonens bilder. I dagsljus blir gula toner extremt bjärta och övergula. Värst är nog denna bild, även om många taxibilder fick gallras bort pga färgstörningar. Men HUDen tycker jag är döfräsch, en av de snyggaste HUDarna i GTA-serien faktiskt. San Andreas HUD är fulast, eller kanske GTAIII. Bäst är LCS och VCS, IMO. VCS har fördelen att det är väldigt färglatt.

Men ja, kartan är väldigt lite förändrad utom att det finns mer öppna ytor iom att det finns många construction sites liknande det höghus man spränger med RC-helikopter i VC. Du kan kolla en tråd jag svarat i.

Alltså, kartan man håller i handen (bild) ser nästan precis likadan ut antar jag, men väldigt många byggnader har försvunnit, bytts ut, ändrats eller förstörts. Little Havana är ju i VC väldigt trashat, men i VCS är det en väldigt vacker, intakt stadsdel som påminner om nån mindre villaort i USA :unsure:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor