Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Dom är som vilket lag som helst. Förutom att dom är bäst om man har tänkt att rusha.

Dem är ju typ sämst om man rushar O.o Iaf mot GDI (Mammoth Tank :rolleyes:)

Men deras base-defence :lol:

Mothership verkar inte vara så bra, skiiiiiiiiiitlångsamt men den blev dödad av 2 venom -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dem är ju typ sämst om man rushar O.o Iaf mot GDI (Mammoth Tank :rolleyes: )

Men deras base-defence :lol:

Mothership verkar inte vara så bra, skiiiiiiiiiitlångsamt men den blev dödad av 2 venom -_-

Man ska bygga scrins flygande grejer som det är massor av små skepp i. Bygg typ 10 sånna sen kan den andra lika väl ge upp. xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man ska bygga scrins flygande grejer som det är massor av små skepp i. Bygg typ 10 sånna sen kan den andra lika väl ge upp. xD

Körde en 4 mot 4 match igår, 3 Scrin och 1 GDI, vi mötte 3 Scrin och 1 NOD... (Jag var Scrin, alla på Medium)

NOD förstörde allt med att bygga Anti-Air vapen, typ 10 på varje byggnad -.-' Så jag blev ganska piskad... Satsade nämligen allt på flygande saker. Hade säkert 15 sådana Warships och 1 Mothership.

Men jag dog ju aldrig eftersom min bas var ointaglig :rolleyes: Dem dog inte helller, så jag stängde av efter 40 min >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde en 4 mot 4 match igår, 3 Scrin och 1 GDI, vi mötte 3 Scrin och 1 NOD... (Jag var Scrin, alla på Medium)

NOD förstörde allt med att bygga Anti-Air vapen, typ 10 på varje byggnad -.-' Så jag blev ganska piskad... Satsade nämligen allt på flygande saker. Hade säkert 15 sådana Warships och 1 Mothership.

Men jag dog ju aldrig eftersom min bas var ointaglig :rolleyes: Dem dog inte helller, så jag stängde av efter 40 min >_>

Ni borde nog fortsätta snacka om C&C3 i den topicen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här samlas vi för att sedan åka till våran koloni försvara oss mot dom som försöker ta över den. Vanligtvis brukar inte min faction slåss, men det är tydligen någon som har hyrt MERCs för att döda oss :/

Och här slåss vi mot dom! Vi vann faktiskt denna fight, fast vi fick hjälp från 2 factions.

Redigerad av Lallaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor