MAFIA_KING Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Yay. Två flugor i en smäll. Woow vad kewl du är, du dödar 2 bottar som springer mitten hela tiden...gz. Redigerad 17 maj, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Woow vad kewl du är, du dödar 2 bottar som springer mitten hela tiden...gz. Kewlt att du precis upptäckt ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Kewlt att du precis upptäckt ironi. Ja, precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Ja, precis. Japp, men nu ska vi inte vara elaka. Har aldrig kört som scrin mot någon online förut. Gick bra faktiskt, han gav upp efter att jag krossat hans tanks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Japp, men nu ska vi inte vara elaka. Har aldrig kört som scrin mot någon online förut. Gick bra faktiskt, han gav upp efter att jag krossat hans tanks. Är inte Scrin lite komplicerade att spela med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Är inte Scrin lite komplicerade att spela med? Dom är som vilket lag som helst. Förutom att dom är bäst om man har tänkt att rusha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Dom är som vilket lag som helst. Förutom att dom är bäst om man har tänkt att rusha. Dem är ju typ sämst om man rushar O.o Iaf mot GDI (Mammoth Tank ) Men deras base-defence Mothership verkar inte vara så bra, skiiiiiiiiiitlångsamt men den blev dödad av 2 venom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Dem är ju typ sämst om man rushar O.o Iaf mot GDI (Mammoth Tank ) Men deras base-defence Mothership verkar inte vara så bra, skiiiiiiiiiitlångsamt men den blev dödad av 2 venom Man ska bygga scrins flygande grejer som det är massor av små skepp i. Bygg typ 10 sånna sen kan den andra lika väl ge upp. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Låter kul att det verkar som att man kan vinna en match på C&C3 på 5 röda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Man ska bygga scrins flygande grejer som det är massor av små skepp i. Bygg typ 10 sånna sen kan den andra lika väl ge upp. xD Körde en 4 mot 4 match igår, 3 Scrin och 1 GDI, vi mötte 3 Scrin och 1 NOD... (Jag var Scrin, alla på Medium) NOD förstörde allt med att bygga Anti-Air vapen, typ 10 på varje byggnad -.-' Så jag blev ganska piskad... Satsade nämligen allt på flygande saker. Hade säkert 15 sådana Warships och 1 Mothership. Men jag dog ju aldrig eftersom min bas var ointaglig Dem dog inte helller, så jag stängde av efter 40 min >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Körde en 4 mot 4 match igår, 3 Scrin och 1 GDI, vi mötte 3 Scrin och 1 NOD... (Jag var Scrin, alla på Medium) NOD förstörde allt med att bygga Anti-Air vapen, typ 10 på varje byggnad -.-' Så jag blev ganska piskad... Satsade nämligen allt på flygande saker. Hade säkert 15 sådana Warships och 1 Mothership. Men jag dog ju aldrig eftersom min bas var ointaglig Dem dog inte helller, så jag stängde av efter 40 min >_> Ni borde nog fortsätta snacka om C&C3 i den topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag är bäst. lol rusha eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 lol rusha eller? Jupp. Med 4st Rifle infantri och 1st Rocket infantri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag är bäst. Den enda erfarenhet jag har av att möta en Brutal GDI var att dem dödade mig och min allierade medium-armé Men det var Steamroller och jag var NOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Den enda erfarenhet jag har av att möta en Brutal GDI var att dem dödade mig och min allierade medium-armé Men det var Steamroller och jag var NOB Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Im pathetic Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Här samlas vi för att sedan åka till våran koloni försvara oss mot dom som försöker ta över den. Vanligtvis brukar inte min faction slåss, men det är tydligen någon som har hyrt MERCs för att döda oss :/ http://img78.imageshack.us/img78/2179/gatheringtofightyu8.jpg Och här slåss vi mot dom! Vi vann faktiskt denna fight, fast vi fick hjälp från 2 factions. http://img523.imageshack.us/img523/5139/fightingjpgil9.jpg Redigerad 20 maj, 2007 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 "Vilken stor och..eh..platt vägg." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 "Vilken stor och..eh..platt vägg." "Låter som en gåta..." Coolare armor på det där än orginalet, btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts