JSHC Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Driv3r kan du drifta rätt härligt på Syftade mest på bilspel med checkpoints och liknande men okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Såg lite små coolt ut tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Syftade mest på bilspel med checkpoints och liknande men okej Du kan lira med checkpoints på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2007 Du kan lira med checkpoints på det. Mjo, men det är inte huvudsakligen byggt för att göra det, eller? Jag menar spel som t.ex Outrun, eller som Segas rallyspel (har inte en aning om vad det heter men finns nästan överallt Oo) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Körde lite Point of Existence 2 med Dumbom. Jag och Dumbom kommenderar varsin ukrainsk T-84 och gör oss redo för att passera över floden. När vi avancerade igenom skogen stötte vi på en fientlig grupp, som vi öppnade eld mot. De kunde inte lokalisera oss, så de la en rökridå och fortsatte avancera. Vi försökte följa efter dem, och efter ett tag hörde vi skott från det hållet de avancerat åt. Så vi tog oss dit och fullkomligen flankerade dem bakifrån. Riktigt bra gjort! Snubben ni ser där borta fick känna på kulorna från min G36 några sekunder senare. Här avvaktar vi bara lite efter att ha sett vad som misstänks vara fi. Det här var både "w00t!" och "WTF?!" på samma gång. Medans jag laddar om i en buske dyker en hel jävla grupp upp framför mig och springer mot mig. Dock bara en som syns tydligt på bilden, en annan kan man se i gräset och trädet till vänster döljer två andra. Alla utom en i gruppen missar mig, som också dödar mig. Lite smått surprise när nästan en hel fi-grupp bara springer förbi än både till höger och vänster. Redigerad 13 maj, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Max Payne 2 Captain baseball bat boy! Älskar när han fastnat i dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Captain baseball bat boy! Älskar när han fastnat i dörren Lords and Ladies (eller vad det heter) är bättre tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Lords and Ladies (eller vad det heter) är bättre tycker jag. Finns det med i tvåan också? Kommer ihåg när man hörde det i ettan: "My lord, my lady" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Finns det med i tvåan också? Kommer ihåg när man hörde det i ettan: "My lord, my lady" Jupp. Tror nästan jag ska installera Max Payne 2 nu bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Lords and Ladies (eller vad det heter) är bättre tycker jag. Har inte hört nått sånt, berätta mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Körde lite Point of Existence 2 med Dumbom. Jag och Dumbom kommenderar varsin ukrainsk T-84 och gör oss redo för att passera över floden. När vi avancerade igenom skogen stötte vi på en fientlig grupp, som vi öppnade eld mot. De kunde inte lokalisera oss, så de la en rökridå och fortsatte avancera. Vi försökte följa efter dem, och efter ett tag hörde vi skott från det hållet de avancerat åt. Så vi tog oss dit och fullkomligen flankerade dem bakifrån. Riktigt bra gjort! Snubben ni ser där borta fick känna på kulorna från min G36 några sekunder senare. Här avvaktar vi bara lite efter att ha sett vad som misstänks vara fi. Det här var både "w00t!" och "WTF?!" på samma gång. Medans jag laddar om i en buske dyker en hel jävla grupp upp framför mig och springer mot mig. Dock bara en som syns tydligt på bilden, en annan kan man se i gräset och trädet till vänster döljer två andra. Alla utom en i gruppen missar mig, som också dödar mig. Lite smått surprise när nästan en hel fi-grupp bara springer förbi än både till höger och vänster. Var ju riktigt kul att spela PoE2 istället för Project Reality nu när vi är två st som bara spelar. Själv glömde jag köra igång Grabby så jag har inga bilder att komma med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 (redigerad) Var ju riktigt kul att spela PoE2 istället för Project Reality nu när vi är två st som bara spelar. Själv glömde jag köra igång Grabby så jag har inga bilder att komma med. Det lär inte bli långvarigt då jag nyss kopplat in min sprillans nya dator (Nu lär ni slippa bruset också. ) Redigerad 13 maj, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Max Payne 2 Du ser ganska död ut Använd lite painkillers xD Men iaf. Installerade faktist Max Payne 2 igår, riktigt skoj faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Du ser ganska död ut Använd lite painkillers xD Men iaf. Installerade faktist Max Payne 2 igår, riktigt skoj faktist tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2007 Wall jumping i WoW! På ett tre-manna-LAN bestämde vi oss på de senare timmarna att utforska olika ställen att komma upp på, murarna i SW, tak i IF och berget ovanför IF. En kompis walljumpar sig uppför nån pelargrej utanför Military Ward eller vad det heter. Här hoppade jag upp på vinden i AH. Tog mig upp vid den stora statykillen vid SWs ingång. En kompis walljumpar sig uppför nån pelargrej utanför Military Ward eller vad det heter. Sedan bar det av till berget ovanför IF där vi tog oss till toppen och gjorde upp en brasa. Efter det tog vi oss till ett flygfält, vidare till bergen i Wetlands och en massa annat skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2007 Det är ju kul att walljumpa! Klättra upp på Orgrimmar, under slottet vid Undercity, klättra ut ur Zul'Farrak.. det är grejer det! Mount Hyjal är kul också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) äägd! http://img525.imageshack.us/img525/2048/ownedbw2.jpg Redigerad 17 maj, 2007 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Yay. Två flugor i en smäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 äägd! http://img525.imageshack.us/img525/2048/ownedbw2.jpg Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Spel? Face of Mankind - www.fomportal.com - Dock är det månadskost.. fast vi behöver mer spelare! så börja subscriba på det! Bara 9 euro i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts