Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Körde lite Point of Existence 2 med Dumbom. :)

Jag och Dumbom kommenderar varsin ukrainsk T-84 och gör oss redo för att passera över floden.

TA1BbniDhzOU.jpg

När vi avancerade igenom skogen stötte vi på en fientlig grupp, som vi öppnade eld mot. De kunde inte lokalisera oss, så de la en rökridå och fortsatte avancera. Vi försökte följa efter dem, och efter ett tag hörde vi skott från det hållet de avancerat åt. Så vi tog oss dit och fullkomligen flankerade dem bakifrån. Riktigt bra gjort! :mellow: Snubben ni ser där borta fick känna på kulorna från min G36 några sekunder senare.

dkC3A07k37va.jpg

Här avvaktar vi bara lite efter att ha sett vad som misstänks vara fi.

HdBhHMp2pLUJ.jpg

Det här var både "w00t!" och "WTF?!" på samma gång. Medans jag laddar om i en buske dyker en hel jävla grupp upp framför mig och springer mot mig. Dock bara en som syns tydligt på bilden, en annan kan man se i gräset och trädet till vänster döljer två andra. Alla utom en i gruppen missar mig, som också dödar mig. Lite smått surprise när nästan en hel fi-grupp bara springer förbi än både till höger och vänster. :)

fLdg7rGEPz1n.jpg

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde lite Point of Existence 2 med Dumbom. :lol:

Jag och Dumbom kommenderar varsin ukrainsk T-84 och gör oss redo för att passera över floden.

TA1BbniDhzOU.jpg

När vi avancerade igenom skogen stötte vi på en fientlig grupp, som vi öppnade eld mot. De kunde inte lokalisera oss, så de la en rökridå och fortsatte avancera. Vi försökte följa efter dem, och efter ett tag hörde vi skott från det hållet de avancerat åt. Så vi tog oss dit och fullkomligen flankerade dem bakifrån. Riktigt bra gjort! :lol: Snubben ni ser där borta fick känna på kulorna från min G36 några sekunder senare.

dkC3A07k37va.jpg

Här avvaktar vi bara lite efter att ha sett vad som misstänks vara fi.

HdBhHMp2pLUJ.jpg

Det här var både "w00t!" och "WTF?!" på samma gång. Medans jag laddar om i en buske dyker en hel jävla grupp upp framför mig och springer mot mig. Dock bara en som syns tydligt på bilden, en annan kan man se i gräset och trädet till vänster döljer två andra. Alla utom en i gruppen missar mig, som också dödar mig. Lite smått surprise när nästan en hel fi-grupp bara springer förbi än både till höger och vänster. :rolleyes:

fLdg7rGEPz1n.jpg

Var ju riktigt kul att spela PoE2 istället för Project Reality nu när vi är två st som bara spelar. Själv glömde jag köra igång Grabby så jag har inga bilder att komma med. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var ju riktigt kul att spela PoE2 istället för Project Reality nu när vi är två st som bara spelar. Själv glömde jag köra igång Grabby så jag har inga bilder att komma med. :D

Det lär inte bli långvarigt då jag nyss kopplat in min sprillans nya dator :lol: (Nu lär ni slippa bruset också. :lol:)

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wall jumping i WoW! :D På ett tre-manna-LAN bestämde vi oss på de senare timmarna att utforska olika ställen att komma upp på, murarna i SW, tak i IF och berget ovanför IF. :lol:

En kompis walljumpar sig uppför nån pelargrej utanför Military Ward eller vad det heter.

rJ3dMQe5tDaY.jpg

Här hoppade jag upp på vinden i AH.

opVoutHnONLq.jpg

Tog mig upp vid den stora statykillen vid SWs ingång.

7cdg4u3duKhJ.jpg

En kompis walljumpar sig uppför nån pelargrej utanför Military Ward eller vad det heter.

rJ3dMQe5tDaY.jpg

Sedan bar det av till berget ovanför IF där vi tog oss till toppen och gjorde upp en brasa. Efter det tog vi oss till ett flygfält, vidare till bergen i Wetlands och en massa annat skit.

wAG9JjPzVQRl.jpg yCrjDRuISbUo.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor