Sikorka Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) WASD. Bildern ifrån idag/igår. Satt med Wow i 12 timmar i sträck. edajt. Sida 501. yay. Redigerad 28 april, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 WASD. Bildern ifrån idag/igår. Satt med Wow i 12 timmar i sträck. edajt. Sida 501. yay. Vet inte om det är jag som suger på wow osv. men, vad är en shild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Vet inte om det är jag som suger på wow osv. men, vad är en shild? Shield, men mycket roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Shield, men mycket roligare. Ayea, vad är det som är så kul? bara för två shammys har samma hjälm och samma sköld och råkar stå bredvid varandra så är dom automatiskt kinesiska goldfarmare. det vet väl alla. jesus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 JEKLA N00B! WAREZ ÄR STRIKT FÖRBJUDET PÅ FORUMET! *buttrape* ... VBA? Tänk om jag fotade tv'n då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) Tänk om jag fotade tv'n då Då är det inte du som är en jäkla N00B Då är det han som är en jäkla OWNED N00B. Ganska snygg bild Redigerad 28 april, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Då är det inte du som är en jäkla N00B Då är det han som är en jäkla OWNED N00B. Ganska snygg bild Hade det varit ett FPS så hade jag gråtit över grafiken, men nu är det Company of Heroes som är ett RTS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Hade det varit ett FPS så hade jag gråtit över grafiken, men nu är det Company of Heroes som är ett RTS. Det där är INTE högsta grafikinställningarna, långt ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Det där är INTE högsta grafikinställningarna, långt ifrån Det är jag medveten om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 ! ! ! Påminnelse! Ska ni inte posta några bilder eller kommentera någons bild så låter ni bli att skriva. Även om det nu så är sida 500 eller inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 (redigerad) ! ! ! Holy moma :'( --- Eehm... http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/SPgL0lJJpLsv.png Edit: Sorry för .PNG Redigerad 28 april, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/SPgL0lJJpLsv.png Max Payne 2 vilka minnen, måste vara ett av de bästa spelen som någonsin tillverkats Själv bidrar jag med en bro sprängning från CoH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Max Payne 2 vilka minnen, måste vara ett av de bästa spelen som någonsin tillverkats Åtminstonde ett av de bästa spelen som någonsin tillverkats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2007 Åtminstonde ett av de bästa spelen som någonsin tillverkats Sanna ord där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Jetecol bild Vilken grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 G the Man FakeFactory? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Vilken grafik! Det är Fakefactorys High Resolution Skin Pack så det är nog det som är det snygga. Sen så har jag ju 8xAA och supersampling, men det är en annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2007 Well Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts