Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Så du menar att dom som har emulatorerna redan fick spelet innan det släpptes? Jaha.. Ok.. Men nog om detta.. Nu får vi sluta gå OT.

Vad fasen snackar du om? Blizzard kodade spelet långt innan det släpptes, och dom som gör wow-servers gjorde det sen typ 2005. Förstår du nu? dom ligger långt efter i kodning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men hallå ja? Blizzard börajde koda spelet runt 2001(om jag minns rätt?) och släpptes typ 2004, alltså har Blizzard kodat WoW i 3 år innan dom släppte spelet. Det har inte dom som gjort EMU's.

Varför måste dom kodas? Dom är ju exakt likadana som Blizzard's, bara lite efter i patchningen! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan, glömde ta ett eget screenshot, men.. Kolla in det underbara spelet som går varmt på skoldatorerna nu för tiden:

MINNEN! -_-

Favoritspelet när man var mindre! Motoracer 2 var faktiskt ett av mina första datorspel -_-

Kom också ihåg hur jag och grannen alltid spelade 1:an hemma hos honom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Favoritspelet när man var mindre! Motoracer 2 var faktiskt ett av mina första datorspel -_-

Kom också ihåg hur jag och grannen alltid spelade 1:an hemma hos honom!

Ojojoj, det lirade jag också -_- Jag var bäst på inomhusbanan, med gyttjan, när man hoppade en massa. Jag har tvåan till PSone -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor