MAFIA_KING Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Konstigt, WoW har endast funnits i 2 år. Jo, men om jag kommer ihåg rätt så kodade dom ganska långt innan det släpptes. Redigerad 21 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Jo, men om jag kommer ihåg rätt så kodade dom ganska långt innan det släpptes. Så du menar att dom som har emulatorerna redan fick spelet innan det släpptes? Jaha.. Ok.. Men nog om detta.. Nu får vi sluta gå OT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Mohahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Så du menar att dom som har emulatorerna redan fick spelet innan det släpptes? Jaha.. Ok.. Men nog om detta.. Nu får vi sluta gå OT. Kolla här, Jag känner en som spelar på en crack server. Det bästa som dom kan få är T2. Hur länge sen är det inte sen det kom ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Anfallet mot Antioch har precis inletts. No prisorners,No mercy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Day of defeat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2007 Så du menar att dom som har emulatorerna redan fick spelet innan det släpptes? Jaha.. Ok.. Men nog om detta.. Nu får vi sluta gå OT. Vad fasen snackar du om? Blizzard kodade spelet långt innan det släpptes, och dom som gör wow-servers gjorde det sen typ 2005. Förstår du nu? dom ligger långt efter i kodning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Haha, på tal om VC, vi lär ju lite VC-MP nån gång, ett helt gäng gtasajtare o stunta o jävlas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Jag fortsätter med TestDrive alltså... --- --- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Fan, glömde ta ett eget screenshot, men.. Kolla in det underbara spelet som går varmt på skoldatorerna nu för tiden: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/1/198001/motorace_screen003.jpg MINNEN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Fan, glömde ta ett eget screenshot, men.. Kolla in det underbara spelet som går varmt på skoldatorerna nu för tiden: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/1/198001/motorace_screen003.jpg MINNEN! <3<3<3 Skönaste spelen, både 1:an och 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Vad fasen snackar du om? Blizzard kodade spelet långt innan det släpptes, och dom som gör wow-servers gjorde det sen typ 2005. Förstår du nu? dom ligger långt efter i kodning. Kodning hurdå? Gamla patchar? Har sett folk på privata servrar med Flyingmount.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Kodning hurdå? Gamla patchar? Har sett folk på privata servrar med Flyingmount.. Men hallå ja? Blizzard börajde koda spelet runt 2001(om jag minns rätt?) och släpptes typ 2004, alltså har Blizzard kodat WoW i 3 år innan dom släppte spelet. Det har inte dom som gjort EMU's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Men hallå ja? Blizzard börajde koda spelet runt 2001(om jag minns rätt?) och släpptes typ 2004, alltså har Blizzard kodat WoW i 3 år innan dom släppte spelet. Det har inte dom som gjort EMU's. Varför måste dom kodas? Dom är ju exakt likadana som Blizzard's, bara lite efter i patchningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Fan, glömde ta ett eget screenshot, men.. Kolla in det underbara spelet som går varmt på skoldatorerna nu för tiden: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/1/198001/motorace_screen003.jpg MINNEN! Favoritspelet när man var mindre! Motoracer 2 var faktiskt ett av mina första datorspel Kom också ihåg hur jag och grannen alltid spelade 1:an hemma hos honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Favoritspelet när man var mindre! Motoracer 2 var faktiskt ett av mina första datorspel Kom också ihåg hur jag och grannen alltid spelade 1:an hemma hos honom! Ojojoj, det lirade jag också Jag var bäst på inomhusbanan, med gyttjan, när man hoppade en massa. Jag har tvåan till PSone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Fan, glömde ta ett eget screenshot, men.. Kolla in det underbara spelet som går varmt på skoldatorerna nu för tiden: http://image.com.com/gamespot/images/screenshots/1/198001/motorace_screen003.jpg MINNEN! Aaaah, det där kommer man ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 (redigerad) Varför måste dom kodas? Dom är ju exakt likadana som Blizzard's, bara lite efter i patchningen! Eftersom dom inte har softwaren ifrån servrarna. Nästa person får post 500. Redigerad 26 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Aaaah, det där kommer man ihåg! Vilket lir är det då? Måsste var internet, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts