Halo Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ceone stormar staden Vad för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Vad för spel? Medieval Total War 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Medieval Total War 2 Danke, blev riktigt sugen på det, är det kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Jodå! Om man gillar strategispel. Det är väldigt realistiskt. Men det är inte bara kriga runt i slagen. Om man kör kampanj så krigar man om städer i hela europa där man flyttar runt gubbar på kartan (Cilivistation). Redigerad 20 april, 2007 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Terrorister, beware! KvaddadPadda är på ingång . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Im the best! Redigerad 21 april, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Im the best! GREAT. Inga warez på det här forumet! (Nintendo 64 stödjer INTE HDTV). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 GREAT. Inga warez på det här forumet! (Nintendo 64 stödjer INTE HDTV). Hur vet du att han inte fotade Tv'n me en kamera? xDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) borta Redigerad 21 april, 2007 av Vinnie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) GREAT. Inga warez på det här forumet! (Nintendo 64 stödjer INTE HDTV). 1. Emulatorer är bara olagliga om man inte äger själva spelet och det gör jag. 2. Bite me. Redigerad 21 april, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Hur vet du att han inte fotade Tv'n me en kamera? xDDDD Det är fortfarande en HDTV som inte N64 stödjer. Boomer: jaha, så jag antar att det är lagligt att köra WoW Emulatorer, jag äger ju trotsallt spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Det är fortfarande en HDTV som inte N64 stödjer. Boomer: jaha, så jag antar att det är lagligt att köra WoW Emulatorer, jag äger ju trotsallt spelet. Nu vet inte jag vad det är så jag kan inte svara på det. edit Is Project64 legal? We're geeks not lawyers but we believe so, there is no copyright code and all technology was reverse engineered as is allowed by law... using the software to play games you don't own may be an illegal activity however Redigerad 21 april, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Is Project64 legal? We're geeks not lawyers but we believe so, there is no copyright code and all technology was reverse engineered as is allowed by law... using the software to play games you don't own may be an illegal activity however Men ändå börjar spelen till N64an bli abandonwares(stavning?), alltså att utvecklarna/utgivaren inte bryr sig så mycket i rättigheterna längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 GREAT. Inga warez på det här forumet! (Nintendo 64 stödjer INTE HDTV). Sieg heil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Nu vet inte jag vad det är så jag kan inte svara på det. edit Is Project64 legal? We're geeks not lawyers but we believe so, there is no copyright code and all technology was reverse engineered as is allowed by law... using the software to play games you don't own may be an illegal activity however WoW- Emulatorer är olagligt i högsta grad, några som har gjort dom har blivit stämda av Blizzard. Men ändå börjar spelen till N64an bli abandonwares(stavning?), alltså att utvecklarna/utgivaren inte bryr sig så mycket i rättigheterna längre. Nåja du har rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 WoW- Emulatorer är olagligt i högsta grad, några som har gjort dom har blivit stämda av Blizzard. Får jag fråga vad exakt gör en wow Emulator? gör man en egen "server" eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) Får jag fråga vad exakt gör en wow Emulator? gör man en egen "server" eller liknande? Det är en server som gör att du kan spela wow på en privat server, dvs att du hostar hemma på din dator. bara att kodandet ligger 3-4 år efter Blizzard's så det suger. Redigerad 21 april, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 GREAT. Inga warez på det här forumet! (Nintendo 64 stödjer INTE HDTV). http://img133.imageshack.us/img133/3230/tombawd9.png För att inte darkjak ska klaga som en brud med sand i vaginan, så kan jag väl säga att detta är taget med kamera när jag spelade spelet på min televisions-apparat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 (redigerad) För att inte darkjak ska klaga som en brud med sand i vaginan, så kan jag väl säga att detta är taget med kamera när jag spelade spelet på min televisions-apparat. Auww, älskar det där spelet! Redigerad 21 april, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Det är en server som gör att du kan spela wow på en privat server, dvs att du hostar hemma på din dator. bara att kodandet ligger 3-4 år efter Blizzard's så det suger. Konstigt, WoW har endast funnits i 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts