pillipossa Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Lite bilder när jag "skrämde" skiten ur min förare på LFS *bilder* Hur fixade du rampen eller vad det nu än är på första bilden? Ny sida Redigerad 14 april, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Toalett. Klart bakåt skottkommer :'( SWAT 4 är roligast om man kör seriöst och själv agerar trovärdigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 SWAT 4 är roligast om man kör seriöst och själv agerar trovärdigt. Mjo, körde oseriöst i början då jag försökte lära mig vilka knappar som gjorde vad. Sen vart det lite mer seriöst från min sida =) Helt klart kul som satan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Cruisar i Test Drive Unlimited. Att köra Enzo i stadsmiljö är rätt intressant AntiAliasing x4 är på, men syns verkligen det? Väldigt snyggt är det hur som helst och totalt laggfritt på mors dator <3 Redigerad 15 april, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 (redigerad) Passar väl på att lägga upp en TDU-bild jak med då. Lekte lite på en golfbana Redigerad 15 april, 2007 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Hur fixade du rampen eller vad det nu än är på första bilden? Ny sida Du måste köpa S2 först sen trycker du shift+u så får man fram en meny med olika saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 Test Drive Unlimited Nyupptäckt spel (efter fattat intresse efter The Dude's screens) hm, kanske dags att börja ladda upp bilder nån annanstans än gtasajtens begränsade upload Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Test Drive Unlimited Nyupptäckt spel (efter fattat intresse efter The Dude's screens) hm, kanske dags att börja ladda upp bilder nån annanstans än gtasajtens begränsade upload Du kan ladda upp på Beffo upload, länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Från CoD2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Har börjat om på NFS Carbon igen. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/jRth8EtpriR3.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Medieval total war 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Det går så fort att Mr Magic inte vågar se på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Ama chargin ma GT500 Och så Mercedesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 (redigerad) Har börjat om på NFS Carbon igen. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/jRth8EtpriR3.JPG Ama chargin ma GT500 Samma bil? Redigerad 20 april, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Samma bil? Nope. Nedre är en Mustang, övre är (tror jag) en Camaro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Nope. Nedre är en Mustang, övre är (tror jag) en Camaro... Mjoo, jag vet, men dom är endå jävligt lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Mjoo, jag vet, men dom är endå jävligt lika I dina ögon kanske. GT500 är den snyggaste bilen som finns. Förhoppningsvis kan jag köpa en sådan innan jag blir 80. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2007 Ceone stormar staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts