Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Tss, ingen match för en Saleen.

Eller en ME Four Twelve för den delen. Trodde jag hade "snabbare" screenshots, men 401 km/h får duga.

Edit: Inte citera bilder!

Men din Saleen måste va s3. kitad? :lol:

jag hittade inte nått kit till Saleen.

För om man kollar inne i bilprestandan så står det att den maxar ca. 340km/h, därför trodde jag attt jag körde asfort xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det stort? Mysigt? Verkar faktiskt lite intressant, med tanke på den brutalt lilla storleken. :lol:

Stort? Till ytan, i spelet? Eller stort som i världskänt? Eller MB? Eller stort som i lång tid att klara/många uppdrag?

Ytan är stor, iaf så det räcker till. Om du menar installerat, så under 200MB.

Kan stämma det The Dude säger, dock inte när det gäller mig..

Mysigt?

Javisst

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stort? Till ytan, i spelet? Eller stort som i världskänt? Eller MB? Eller stort som i lång tid att klara/många uppdrag?

Ytan är stor, iaf så det räcker till. Om du menar installerat, så under 200MB.

Kan stämma det The Dude säger, dock inte när det gäller mig..

Mysigt?

Javisst

Menade till ytan, tack iallafall för den lilla infon! Här ska tutas runt i buss. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh nej. Inte ännu fler moddade servrar. :unsure: Ni måste verkligen ta och hoppa upp till 1.3 med mig så ni slipper alla dessa söndermoddade servrar. :P

Eller så slutar du vara så vrång och byter tillbaka - hit där alla andra spelar. ;O

Måste vara bra mycket bättre än att hålla på och harva ensam i 1.3 iallafall... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men din Saleen måste va s3. kitad? :>

jag hittade inte nått kit till Saleen.

För om man kollar inne i bilprestandan så står det att den maxar ca. 340km/h, därför trodde jag attt jag körde asfort xD

Givetvis. Det finns kit till i princip alla bilar, förutom konceptbilarna man får gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor