Panimala Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Bus Driver, småskoj spel att fördriva tiden med Är det stort? Mysigt? Verkar faktiskt lite intressant, med tanke på den brutalt lilla storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Tss, ingen match för en Saleen. Eller en ME Four Twelve för den delen. Trodde jag hade "snabbare" screenshots, men 401 km/h får duga. Edit: Inte citera bilder! Men din Saleen måste va s3. kitad? jag hittade inte nått kit till Saleen. För om man kollar inne i bilprestandan så står det att den maxar ca. 340km/h, därför trodde jag attt jag körde asfort xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Bus Driver, småskoj spel att fördriva tiden med Haha, du har också upptäckt det? Panimala: Det är någon timmes spelglädje, inte särskillt stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Är det stort? Mysigt? Verkar faktiskt lite intressant, med tanke på den brutalt lilla storleken. Stort? Till ytan, i spelet? Eller stort som i världskänt? Eller MB? Eller stort som i lång tid att klara/många uppdrag? Ytan är stor, iaf så det räcker till. Om du menar installerat, så under 200MB. Kan stämma det The Dude säger, dock inte när det gäller mig.. Mysigt? Javisst Redigerad 13 april, 2007 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Stort? Till ytan, i spelet? Eller stort som i världskänt? Eller MB? Eller stort som i lång tid att klara/många uppdrag? Ytan är stor, iaf så det räcker till. Om du menar installerat, så under 200MB. Kan stämma det The Dude säger, dock inte när det gäller mig.. Mysigt? Javisst Menade till ytan, tack iallafall för den lilla infon! Här ska tutas runt i buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Bus Driver, härligt spel. Men man blir lite smått frustrerad över att det är så förbaskat svårt att hinna i tid. Redigerad 13 april, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Åh nej. Inte ännu fler moddade servrar. Ni måste verkligen ta och hoppa upp till 1.3 med mig så ni slipper alla dessa söndermoddade servrar. Eller så slutar du vara så vrång och byter tillbaka - hit där alla andra spelar. ;O Måste vara bra mycket bättre än att hålla på och harva ensam i 1.3 iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Körde SWAT4, Instant Action och eget uppdrag. Jag är sugen på att köra online med någon senare på dagen, adda mig på MSN, jojje@dioden.com och berätta var vi ska köra. (Jag har 1.1, INTE Stetchkov Syndicate, Ventrilo och Hamachi.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Men din Saleen måste va s3. kitad? jag hittade inte nått kit till Saleen. För om man kollar inne i bilprestandan så står det att den maxar ca. 340km/h, därför trodde jag attt jag körde asfort xD Givetvis. Det finns kit till i princip alla bilar, förutom konceptbilarna man får gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 *text om swat4 blablabla* Vad är det för rek på det spelet? Lite små sugen på om jag skulle kanske klara av skiten på typ lägsta eller nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Vad är det för rek på det spelet? Lite små sugen på om jag skulle kanske klara av skiten på typ lägsta eller nått... Win 98/2000/XP • Pentium III 1GHz • 256MB RAM • 3D Grafikkort med 64MB RAM • 2GB HD • 4X CD-Rom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Win 98/2000/XP • Pentium III 1GHz • 256MB RAM • 3D Grafikkort med 64MB RAM • 2GB HD • 4X CD-Rom. Som vanligt bör man ha snäppet högre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Givetvis. Det finns kit till i princip alla bilar, förutom konceptbilarna man får gratis. Okej, du skulle inte kunna vara lite snäll, och markera vart man kan köpa kitet? Här har du en karta; http://static.flickr.com/94/245465122_8e2fe34ce2_b.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Okej, du skulle inte kunna vara lite snäll, och markera vart man kan köpa kitet? Här har du en karta; http://static.flickr.com/94/245465122_8e2fe34ce2_b.jpg Här finns trim-kitet till Saleen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 (redigerad) Perfect! Mitt team har alla Pepperballs som Primary, och M1911 med Full Metal Jacket som Secondary. Non-lethality comes first. EDIT: Gah, måste hitta en imagehoster som fungerar. EDIT 2: Thumbnail funkar inte, så jag ger en länk.. Redigerad 14 april, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Lite bilder när jag "skrämde" skiten ur min förare på LFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Hoho hihi hehe =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Hoho hihi hehe =) Stå inte framför dörröppningen om du vill stå säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2007 Stå inte framför dörröppningen om du vill stå säkert. Toalett. Klart bakåt skottkommer :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts