Alle090 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 (redigerad) FSX Start från Heathrow, London. Har inget speciellt mål, mest för att testa planet. *BILD* Linar upp *BILD* *BILD* Då bär det av. *BILD* *BILD* *BILD* Planet landar senare på en något mindre flygplats några mil bort efter svåra krängning. Felet ännu oklart. Måste bara älska det spele Online!!! EDIT: Ny SIDA!!?!?!? Redigerad 11 april, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 EDIT: Ny SIDA!!?!?!? Jamenvisst är det coolt eller hur? ----- Tihi vackert =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 Måste bara älska det spele Online!!! På IVAO isf. Men jag har inte fått IVAP att fungera bra med FSX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Kapning av Faggio i Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Kapning av Faggio i Vice City. Minsta upplösning ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Minsta upplösning ever. 2x1 är mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 VC-MP med Merkky och någon annan som tittade in Merkky älskar att ligga under motorcykeln Klarade mig upp på taket men.. Den andra snubben hade lite problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 2x1 är mindre. Antagligen, men eftersom 640x480 är lägst i VC(?) så är det fortfarande lägst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Antagligen, men eftersom 640x480 är lägst i VC(?) så är det fortfarande lägst. Mjo, det har du ju rätt i. Det finns väl 320x240 också, fast det finns väl inte i VC antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Jag fick upp den i en väldigt hög hastighet? Körde ifrån Saleen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Jag fick upp den i en väldigt hög hastighet? Körde ifrån Saleen. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/FeP8qc3SoySF.jpg Tss, ingen match för en Saleen. Eller en ME Four Twelve för den delen. Trodde jag hade "snabbare" screenshots, men 401 km/h får duga. Edit: Inte citera bilder! Redigerad 13 april, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Tss, ingen match för en Saleen. Eller en ME Four Twelve för den delen. Trodde jag hade "snabbare" screenshots, men 401 km/h får duga. Edit: Inte citera bilder! Men lol, sopa. Här kunde man känna hur det fläktade vid skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Men lol, sopa. Här kunde man känna hur det fläktade vid skärmen. Oh, please. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Kom faktiskt upp i 346, precis innan jag drämde in i väggrenen, inte för att jag har bildbevis... Redigerad 13 april, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 "Who's the bitch now!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 "Who's the bitch now!" You lucky bitch! *mummel* Lyckskott... *mummel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 "Who's the bitch now!" Åh nej. Inte ännu fler moddade servrar. Ni måste verkligen ta och hoppa upp till 1.3 med mig så ni slipper alla dessa söndermoddade servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Åh nej. Inte ännu fler moddade servrar. Ni måste verkligen ta och hoppa upp till 1.3 med mig så ni slipper alla dessa söndermoddade servrar. Börjar du känna dig ensam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 Börjar du känna dig ensam? Lite dåra. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2007 (redigerad) Bus Driver, småskoj spel att fördriva tiden med Redigerad 13 april, 2007 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts