Alle090 Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Kör du med joystick Alle? Yepp, en aning knarrande men funktionär joystick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Yepp, en aning knarrande men funktionär joystick.. Tankar demot... får väl installera joysticken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Tankar demot... får väl installera joysticken. Det blir enklast med Joystick. JAG LOVAR DIG. Körde med piltangenterna innnan och det var omöjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Han sa att han gjorde illa sig i nacken när han ramlade, men att det var så illa visste vi inte. :'( Från venster, sittandes: Qouad, Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2007 Han sa att han gjorde illa sig i nacken när han ramlade, men att det var så illa visste vi inte. :'( Från venster, sittandes: Qouad, Lajnux Haha, wtf?!? Så såg det då inte ut på min skärm, där låg du nämligen under PCJ'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vi körde lite på min server idag också. Bakre raden: Marky Främre raden: Lajnux Liggandes: Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Ser skönt ut med ett hjul i skrevet som snurrar på bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Försöka-sänka-kompis-server-hög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 I feel so proud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/WhuhPWaYpA0Y.jpg Vi körde lite på min server idag också. Bakre raden: Marky Främre raden: Lajnux Liggandes: Kebab Hahaha. Men vafan. Det måste vara fel på din dator, jag upptäckte inget konstigt idag? Jag tog också några bilder. Lajjan kom inte upp på det stället som han själv hade hittat. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/tSOY0Y3eq5ce.jpg Vi är ganska dåliga stuntare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Bilder ifrån gårdagens bravader i Project Reality: JSHC täcker mig och Dumbom, medans Dumbom ger mig sjukvård. I de yttre kanterna på Ejod fann vi en av fiendernas BTR-90 redo att beskjuta våra trupper som rykte fram bakom oss. Trots att vi bara hade ett lätt pansarvärnsvapen tillgängligt använde vi det mot den. Efter att ha beväpnat oss med tyngre Javelinrobotar förflyttade vi oss till de centrala delarna av staden för att eliminera fientligt pansar. Här är Dumbom och JSHC i färd med att beskjuta en fientlig grupp (jag tar skydd eftersom jag bara är beväpnad med robotar och pistol). En BTR-90 får smaka på en Javelinrobot. Vi lyckades dock inte inta Ejod, utan fick falla tillbaka för att försvara vår bas. Dumbom agerar nu Javelin- skytt. Vi intog en bättre försvarsposition längre fram. Dumbom laddar om en robot. Ett par andra bilder ifrån Ejods utkanter. Någonstans i Kina: Medans vi avancerar dyker en M1 Abrams upp och "förstör vår dag". JSHC och Dumbom blir nedmejade och jag överkörd. Redigerad 9 april, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Lite Project Reality från igårkväll, denna gången utan Jacker Jag och Dumbom skulle precis hoppa in i båten så drar dom iväg.. Vi blev inte glada (Kanske man ser på Dumboms kärleksmeddelande till dom som drog iväg med den Vi smokade en helikopter, såg rätt skojj ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Lite Project Reality från igårkväll, denna gången utan Jacker Jag och Dumbom skulle precis hoppa in i båten så drar dom iväg.. Vi blev inte glada (Kanske man ser på Dumboms kärleksmeddelande till dom som drog iväg med den Vi smokade en helikopter, såg rätt skojj ut.. Försöker ni spela utan mig, eller? Just kidding, lol. Var upptagen igår kväll. Men idag kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Mina bilder från gårdagen. JSHC och jag har simmat över floden för att sedan ta kineserna vid Fishing Village en bit bort. På commanderns order så skulle vi skydda Goverment Office från att bli tagen av amerikanerna. Jag och JSHC tog oss en APC och tänkte köra iväg och röja lite med, dock så var rundan över efter några sekunder. Liten biltur till berget så JSHC får leka lite med AAn. Efter vi har varit på berget och jag har blivit krossad av våran Jeep så ger vi oss iväg till Estate för att döda lite. piloteN^ Redigerad 10 april, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Vi körde lite på min server idag också. Bakre raden: Marky Främre raden: Lajnux Liggandes: Kebab Fan vill också lira lite, e det svårt o få den där klienten ni kör o funka? har köpt vice city sen länge tillbaka, men går det o köra det även om man har no CD crack? har spelet installerat på laptopen så det blir lite jobbigt om jag ska hålla på med skiva varje gång jag ska spela det, med tanke på att jag alltid tar med mig den till skolan etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Fan vill också lira lite, e det svårt o få den där klienten ni kör o funka? har köpt vice city sen länge tillbaka, men går det o köra det även om man har no CD crack? har spelet installerat på laptopen så det blir lite jobbigt om jag ska hålla på med skiva varje gång jag ska spela det, med tanke på att jag alltid tar med mig den till skolan etc Det går förmodligen alldeles utmärkt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Det går förmodligen alldeles utmärkt det. Okej! du jag kommer skicka ett PM till dig, ontopic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Bjum bjum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2007 FSX Start från Heathrow, London. Har inget speciellt mål, mest för att testa planet. Linar upp Då bär det av. Planet landar senare på en något mindre flygplats några mil bort efter svåra krängning. Felet ännu oklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts