Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/WhuhPWaYpA0Y.jpg

Vi körde lite på min server idag också.

Bakre raden: Marky

Främre raden: Lajnux

Liggandes: Kebab

Hahaha. Men vafan. Det måste vara fel på din dator, jag upptäckte inget konstigt idag? :lol:

Jag tog också några bilder. :P

RKQYhnOYFCL0.jpg

Lajjan kom inte upp på det stället som han själv hade hittat. :ph34r:

Vi är ganska dåliga stuntare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Bilder ifrån gårdagens bravader i Project Reality:

JSHC täcker mig och Dumbom, medans Dumbom ger mig sjukvård.

nyLBjUJpmls3.jpg

I de yttre kanterna på Ejod fann vi en av fiendernas BTR-90 redo att beskjuta våra trupper som rykte fram bakom oss. Trots att vi bara hade ett lätt pansarvärnsvapen tillgängligt använde vi det mot den.

ya5z1qGOpZ8V.jpg

Efter att ha beväpnat oss med tyngre Javelinrobotar förflyttade vi oss till de centrala delarna av staden för att eliminera fientligt pansar. Här är Dumbom och JSHC i färd med att beskjuta en fientlig grupp (jag tar skydd eftersom jag bara är beväpnad med robotar och pistol).

B8uRMEqAKB8y.jpg

En BTR-90 får smaka på en Javelinrobot.

re9JMSU5p0ZI.jpg KvRo5GN4WOWA.jpg

Vi lyckades dock inte inta Ejod, utan fick falla tillbaka för att försvara vår bas. Dumbom agerar nu Javelin- skytt.

jisKobUDldRn.jpg

Vi intog en bättre försvarsposition längre fram. Dumbom laddar om en robot.

t1BmHYeTfijT.jpg

Ett par andra bilder ifrån Ejods utkanter.

bWeuWKH05cv8.jpg jagFfN8TtpTk.jpg

Någonstans i Kina: Medans vi avancerar dyker en M1 Abrams upp och "förstör vår dag". JSHC och Dumbom blir nedmejade och jag överkörd. :blink:

Ed8uKYJTswQ4.jpg

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite Project Reality från igårkväll, denna gången utan Jacker :)

Jag och Dumbom skulle precis hoppa in i båten så drar dom iväg.. Vi blev inte glada :lol: (Kanske man ser på Dumboms kärleksmeddelande till dom som drog iväg med den :)

qeg7TrYUCQNF.jpg

Vi smokade en helikopter, såg rätt skojj ut.. ^_^

UBOaSI7mkR2K.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite Project Reality från igårkväll, denna gången utan Jacker :)

Jag och Dumbom skulle precis hoppa in i båten så drar dom iväg.. Vi blev inte glada :lol: (Kanske man ser på Dumboms kärleksmeddelande till dom som drog iväg med den :lol:

qeg7TrYUCQNF.jpg

Vi smokade en helikopter, såg rätt skojj ut.. ^_^

UBOaSI7mkR2K.jpg

Försöker ni spela utan mig, eller? :)

Just kidding, lol. Var upptagen igår kväll. Men idag kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina bilder från gårdagen. :)

JSHC och jag har simmat över floden för att sedan ta kineserna vid Fishing Village en bit bort.

1Nr5LmlyhYpt.jpg

På commanderns order så skulle vi skydda Goverment Office från att bli tagen av amerikanerna.

yvwqDokIQKJZ.jpg

Jag och JSHC tog oss en APC och tänkte köra iväg och röja lite med, dock så var rundan över efter några sekunder. ^_^

rrJlBMf0y9Rq.jpg

Liten biltur till berget så JSHC får leka lite med AAn.

jRzIBChQ4V3c.jpg

Efter vi har varit på berget och jag har blivit krossad av våran Jeep så ger vi oss iväg till Estate för att döda lite. :)

J4tjNpb4RRRa.jpg

piloteN^

tnNSeO8Lj831.jpg

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WhuhPWaYpA0Y.jpg

Vi körde lite på min server idag också.

Bakre raden: Marky

Främre raden: Lajnux

Liggandes: Kebab

Fan vill också lira lite, e det svårt o få den där klienten ni kör o funka? har köpt vice city sen länge tillbaka, men går det o köra det även om man har no CD crack? har spelet installerat på laptopen så det blir lite jobbigt om jag ska hålla på med skiva varje gång jag ska spela det, med tanke på att jag alltid tar med mig den till skolan etc

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vill också lira lite, e det svårt o få den där klienten ni kör o funka? har köpt vice city sen länge tillbaka, men går det o köra det även om man har no CD crack? har spelet installerat på laptopen så det blir lite jobbigt om jag ska hålla på med skiva varje gång jag ska spela det, med tanke på att jag alltid tar med mig den till skolan etc

Det går förmodligen alldeles utmärkt det. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor