Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Det är defenetivt inte Call of Duty om man säger så. RO är inriktat på realism och bör spelas tillsammans med någon (om du har mick får du gärna hänga på mig och Pani). Om du gillar krigsspel är det absolut något att satsa på.

Hmm jag är ju inbiten cod-lirare så jag kan ju itne påstå att jag inte gillar krigsspel.

Ska helt klart testa på detta iaf, har läst lite mer om det nu och så.

Sen om det blir groupie elelr ej i slutändan hmm vem vet, jag kanske inte ångrar mig :lol:.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför vara så pessemistisk? Tycker allt att du skall pröva det. :D

No wai.

Jag och två polare lanade för några dagar sedan och fick för oss att spela lite VC-MP.

http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/a1Y2WSTAhtNM.png

Där fick jag för mig att åka på framhjulet efter att en av mina polare buggat fast under moppen.

Hahahahaha! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Färska bilder ifrån fronten. Spelade tillsammans med Mr.Dumbom och JSHC.

Jag kallade på artilleri som bombade britterna sönder och samman.

aQtomlKekceq.jpg

"Wait for the smokescreen.... GO, GO, GO!!" (anfall på kinesernas radioutpost).

lKnQZaTTnUnB.jpg

I övrigt så hade vi jävligt kul. Lite spännande på Raid on Moskiye, då vi skulle eskortera piloten som störtat. Vår squad agerade VIP- transport åt piloten med en bepansrad jeep (jag var förare och Dumbom skytt). Riktigt nervig att försöka köra tillbaka till evakueringspunkten och hela tiden bli anfallen av rebeller, men det var en riktigt härlig känsla när vi nådde fram. Mission accomplished! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Färska bilder ifrån fronten. Spelade tillsammans med Mr.Dumbom och JSHC.

Jag kallade på artilleri som bombade britterna sönder och samman.

aQtomlKekceq.jpg

"Wait for the smokescreen.... GO, GO, GO!!" (anfall på kinesernas radioutpost).

lKnQZaTTnUnB.jpg

I övrigt så hade vi jävligt kul. Lite spännande på Raid on Moskiye, då vi skulle eskortera piloten som störtat. Vår squad agerade VIP- transport åt piloten med en bepansrad jeep (jag var förare och Dumbom skytt). Riktigt nervig att försöka köra tillbaka till evakueringspunkten och hela tiden bli anfallen av rebeller, men det var en riktigt härlig känsla när vi nådde fram. Mission accomplished! :rolleyes:

Ni ser ut att ha haft kul. Project Reality äger sönder vanliga BF2. Commandern är inte övermäktig och kan se allt, sen så låter inte ljuden som något ihopkok från någon hollywoodfilm. Riktigt nice mod.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor