Jacker Skrivet 4 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Det spelet ser jättefint ut, men kan man spela online? Öhm, ja. Battlefield (och PR) är onlinespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Vore ju skojj med lite mer folk (Plus att det hjälper oss i gruppen ) Redigerad 4 april, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Jag hade kunnat vara med, men mitt BF2 kan man tyvärr inte spela online på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Lite kul grej i Red Orchestra idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Lite kul grej i Red Orchestra idag. Haha! Sånt där får man inte se ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 (redigerad) Öhm, ja. Battlefield (och PR) är onlinespel. Vadå är det Battlefied? Du får berätta mera för du sa att spelet hette nåt annat. Redigerad 4 april, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Vadå är det Battlefied? Du får berätta mera för du sa att spelet hette nåt annat. Battlefield 2 med modden Project Reality. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Vadå är det Battlefied? Du får berätta mera för du sa att spelet hette nåt annat. Det är Battlefield 2 med en modification som heter Project reality http://www.realitymod.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Är bara tvungen Döööhhh... En död bög hög... Haha, omvändna roller.. Farwell, Synd att framsen och den skiten syns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2007 Är bara tvungen Det hackar inget när du spelar, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Lite kul grej i Red Orchestra idag. Du som vet lite mer om det där spelet, är det värt att ge det en chans för 199:-? http://www.cdon.com/product.phtml?prod=579681 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Det hackar inget när du spelar, va? Jo, ibland . Min PC är inte den bästa, sparar till uppgraderings paket. :'( Oftas när det är många lik eller nåt som reflekterar. Men annars så kan jag ha igång hundratals thrusters utan lagg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Kunde inte få nåt screen på detta men när jag spelade Call of Duty 2 igår så blev det typ nån bugg. När jag dödade en tysk så såg man på han att han fortsatte typ att ropa och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Jo, ibland . Min PC är inte den bästa, sparar till uppgraderings paket. :'( Oftas när det är många lik eller nåt som reflekterar. Men annars så kan jag ha igång hundratals thrusters utan lagg Stäng av skuggor och reflections då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Du som vet lite mer om det där spelet, är det värt att ge det en chans för 199:-? http://www.cdon.com/product.phtml?prod=579681 Det är defenetivt inte Call of Duty om man säger så. RO är inriktat på realism och bör spelas tillsammans med någon (om du har mick får du gärna hänga på mig och Pani). Om du gillar krigsspel är det absolut något att satsa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Stäng av skuggor och reflections då. Reflektioner är av. Men ska prova utan skuggor. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Det är defenetivt inte Call of Duty om man säger så. RO är inriktat på realism och bör spelas tillsammans med någon (om du har mick får du gärna hänga på mig och Pani). Om du gillar krigsspel är det absolut något att satsa på. Hahaha, Jacker och Panimala är bögar som försöker få ihop till en groupie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Hahaha, Jacker och Panimala är bögar som försöker få ihop till en groupie! Förväntade du dig något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 Postal 2 med Eternal Damnation modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2007 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/VwARkUcayR7z.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts