Boomer Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Ah, missilebatteries Underbara när man har dem själv, väldigt störande i uppdraget när tyskarna har dem och attackerar hela tiden. Att man sen kan förstöra allt i en bana gör det bara ännu bättre, köra igenom en byggnad med tanks, använda sattle charge i en bunker, härliga smällar Tror jag postat nån av dem där bilderna förr, minns dock inte vilken Översta. Mycket fina bilder. Redigerad 16 mars, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Jade Empire! :lol: Helt ruggigt roligt ju. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Heil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 I like the way he play. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/20hpunprly.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 I like the way he play. STALKER! (:!!! Är det kul eller? Har det liggande här. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 STALKER! (:!!! Är det kul eller? Har det liggande här. (:!!! Nej det är verkligen inte kul. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Nej det är verkligen inte kul. (:!!! Jo, det är verkligen kul. (:!!! Har spelat det en hel del, och känns fortfarande som att man bara har hunnit skrapa på ytan lite... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Jo, det är verkligen kul. (:!!! Har spelat det en hel del, och känns fortfarande som att man bara har hunnit skrapa på ytan lite... (:!!! Håller verkligen med. Till en början tvekade jag lite då jag trodde att det var näst intill omöjligt att döda sina fiender. Men så fort man slapp pistolen och det blev bättre aim i vapnet så bar det av mot det goda! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2007 Håller verkligen med. Till en början tvekade jag lite då jag trodde att det var näst intill omöjligt att döda sina fiender. Men så fort man slapp pistolen och det blev bättre aim i vapnet så bar det av mot det goda! (:!!! Jo, det har du rätt i. (:!!! Är jobbigt ibörjan, då får man ju tömma minst 2 magasin med den där veka pistolen för att dom ska dö. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Spelade lite Sim City 4. Gick bra ett tag, men sen började alla klaga på att det var för mycket bilar på vägarna. Då blev jag sur och stängde av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Den här tråden är mycket fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 (redigerad) Rotar fram ett par Sim City 4 bilder jag tog här om veckan. Är själv mycket nöjd med min stad, även om de gnäller över trafiken hos mig med... men det är bara kolla upp läget och kolla om man kan spärra av vissa vägar osv osv, kommer jag inte på något listigt så ignorerar jag bara det. De får skylla sig själva om de tar bilen, min stad är ju lyxigt utrustad med persontåg, tunnelbana och buss. Redigerad 22 mars, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 22 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2007 Jag print-screenade en bild på Call of Duty 2 (Dom som spelar det här vet förmodligen om det här). Kanske lite efter med den här bilden, men orkade inte printa tidigare. Undrar hur han kom dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Guess who! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/db9d04ok24.jpg Fick mitt C&C3 idag. En vecka före release. Är jätte jätte jätte glad. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Guess who! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/db9d04ok24.jpg Fick mitt C&C3 idag. En vecka före release. Är jätte jätte jätte glad. <3 Nämen är det inte kane Bra att han stälde up att vara med på C&C3 , tyckte han var grym redan första gången jag körde tiberium sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Woho Woho Kan äntligen spela Half life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Flög lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2007 Who's the S.T.A.L.K.E.R now? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Who's the S.T.A.L.K.E.R now? Dödade man inte muterade zombies i chenobyl på det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2007 Dödade man inte muterade zombies i chenobyl på det spelet? Det finns muterade monster i spelet, dock inte lika många som det finns människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts