Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Ah, missilebatteries :lol:

Underbara när man har dem själv, väldigt störande i uppdraget när tyskarna har dem och attackerar hela tiden.

Att man sen kan förstöra allt i en bana gör det bara ännu bättre, köra igenom en byggnad med tanks, använda sattle charge

i en bunker, härliga smällar :lol:

Tror jag postat nån av dem där bilderna förr, minns dock inte vilken :P

Översta. :) Mycket fina bilder.

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är verkligen kul. (:!!!:)

Har spelat det en hel del, och känns fortfarande som att man bara har hunnit skrapa på ytan lite... (:!!!:)

Håller verkligen med. Till en början tvekade jag lite då jag trodde att det var näst intill omöjligt att döda sina fiender. Men så fort man slapp pistolen och det blev bättre aim i vapnet så bar det av mot det goda! (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller verkligen med. Till en början tvekade jag lite då jag trodde att det var näst intill omöjligt att döda sina fiender. Men så fort man slapp pistolen och det blev bättre aim i vapnet så bar det av mot det goda! (:!!!:)

Jo, det har du rätt i. (:!!!:)

Är jobbigt ibörjan, då får man ju tömma minst 2 magasin med den där veka pistolen för att dom ska dö. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rotar fram ett par Sim City 4 bilder jag tog här om veckan. Är själv mycket nöjd med min stad, även om de gnäller över trafiken hos mig med... men det är bara kolla upp läget och kolla om man kan spärra av vissa vägar osv osv, kommer jag inte på något listigt så ignorerar jag bara det. De får skylla sig själva om de tar bilen, min stad är ju lyxigt utrustad med persontåg, tunnelbana och buss. :wub:

44gu21ns0h.jpg 9lftkgrbsy.jpg

umvrsi5iab.jpguhmpkodia8.jpg

np4euk9cgt.jpg h0v9qgy3f7.jpg

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor