hell_boy Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Gissa spel Gta: San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Gta: San Andreas Mm, med en riktigt ful söndermoddad bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Gta: San Andreas Rätt Mm, med en riktigt ful söndermoddad bil. Det är en flatout bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Red Orchestra, soldatsimulatorer ftw! Dessvärre är det ganska trist att spela ensam, synd att typ bara jag och Panimala på det här forumet spelar. Alla som läser detta borde ta sig i kragen och fixa spelet med en gång, annars kommer Jacker med piskor och läder. Tro mig - detta spel är underbart om man verkligen spelar som ett seriöst lag. Fina bilder, har varit sugen på att testa RO. Men det har inte blivit av. Men ska nog ta och testa det något tag, verkar loligt. Min dator pallar inte RO Aj då, men tack, för nu vet vi. Redigerad 11 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Red Orchestra, soldatsimulatorer ftw! Dessvärre är det ganska trist att spela ensam, synd att typ bara jag och Panimala på det här forumet spelar. Alla som läser detta borde ta sig i kragen och fixa spelet med en gång, annars kommer Jacker med piskor och läder. Tro mig - detta spel är underbart om man verkligen spelar som ett seriöst lag. Hur får man tag i Red Orchestra då? Är det genom steam? Har varit varit sugen på att testa det eftersom WW2 spel brukar vara kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Hur får man tag i Red Orchestra då? Är det genom steam? Har varit varit sugen på att testa det eftersom WW2 spel brukar vara kul. Vanliga butiker brukar inte sälja det. Går som du sa att köpa det på Steam, mitt fick jag från CDON. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Sjukt snyggt. http://pici.se/pictures/eZdjjG.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Sjukt snyggt. http://pici.se/pictures/eZdjjG.jpg Det där är vad jag kallar grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) Plasmapong, mums (Det var väl så det hette? :s) Redigerad 12 mars, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 En snygg bild, men drog ner på snyggheten när jag photoshoppade bort Hud:en =/ Ska använda den som bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 En snygg bild, men drog ner på snyggheten när jag photoshoppade bort Hud:en =/ Ska använda den som bakgrund Company of heroes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 Company of heroes Ähh.. Lägger upp rästen av bilderna, i orginalskick. Det är ett oerhört snyggt spel, och roligt är det, speciellt kul när man spelar utan fusk och kämpar i flera timmar. Och sen är det grymt när man båda ser slagfälten före och efter kriget Antingen är slagfälten riktigt sönder sprängda fullt med söndriga pansarvagnar och nerrasade hus. eller så är det bara lite söndrigt hus och lite sprängt Det bästa med spelet är nog att det använder sig av Havoc fast det är ett RTS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Company of Heroes verkar onekligen riktigt kul. Har inte direkt spelat något riktigt strategispel sedan Slaget om Midgård II... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Company of Heroes verkar onekligen riktigt kul. Har inte direkt spelat något riktigt strategispel sedan Slaget om Midgård II... Testa det! Får du chansen så gör det. Oerhört kul, verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Testa det! Får du chansen så gör det. Oerhört kul, verkligen Tror jag ska pröva på det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Testa det! Får du chansen så gör det. Oerhört kul, verkligen Alla RTS-Fans borde pröva det, det är nog ett av de bästa RTS-spelen som finns. Fina gevärs-ljud, spräng-ljud från både kort och långt avstånd. och sen så är spelet snyggt gjort. Håller man in alt kan man vrida med hjälp av musen kameran i vilket läge man vill. Och rolig campaign har det, roligt skirmish. Rekommenderar det till en bra dator, med 5.1 Surround (så spelar jag och det är väldigt mysigt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Alla RTS-Fans borde pröva det, det är nog ett av de bästa RTS-spelen som finns. Fina gevärs-ljud, spräng-ljud från både kort och långt avstånd. och sen så är spelet snyggt gjort. Håller man in alt kan man vrida med hjälp av musen kameran i vilket läge man vill. Och rolig campaign har det, roligt skirmish. Rekommenderar det till en bra dator, med 5.1 Surround (så spelar jag och det är väldigt mysigt). Vafan är det där för fubb? Postar lite CoH jag med, det är assnyggt indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Red Orchestra, soldatsimulatorer ftw! Dessvärre är det ganska trist att spela ensam, synd att typ bara jag och Panimala på det här forumet spelar. Alla som läser detta borde ta sig i kragen och fixa spelet med en gång, annars kommer Jacker med piskor och läder. Tro mig - detta spel är underbart om man verkligen spelar som ett seriöst lag. Red Orchestra ser kul ut. Får väl införskaffa det då jag får en ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Spelade C&C3 idag igen. <3 Redigerad 15 mars, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 (redigerad) Vafan är det där för fubb? Postar lite CoH jag med, det är assnyggt indeed. Ah, missilebatteries Underbara när man har dem själv, väldigt störande i uppdraget när tyskarna har dem och attackerar hela tiden. Att man sen kan förstöra allt i en bana gör det bara ännu bättre, köra igenom en byggnad med tanks, använda sattle charge i en bunker, härliga smällar Tror jag postat nån av dem där bilderna förr, minns dock inte vilken Redigerad 16 mars, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts