Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Det blev bus ända till halv tre inatt där jag (Saleen S7), en dansk (Koenigsegg CC8S) och en till svensk (McLaren F1 GTR) susade runt på Hawaii i 350 km/h. Sen bildade vi en söt klubb. Spelet är Test Drive Unlimited för dem som inte vet.
:)

Jag har ca 900 000 men vet inte riktigt vad jag ska köpa. :teehee: Äger en Jaguar XJ220 en skrutten Alfa och en Kawasaki Ninja. Det lutar mot att det blir en Enzo. :rolleyes:

Curly vet du hur man kommer in på flygplatsen? Är ju en massa stängsel överallt, vill raca mot ett plan! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red Orchestra, soldatsimulatorer ftw! Dessvärre är det ganska trist att spela ensam, synd att typ bara jag och Panimala på det här forumet spelar. Alla som läser detta borde ta sig i kragen och fixa spelet med en gång, annars kommer Jacker med piskor och läder. evilgrin39_745831_0.gif Tro mig - detta spel är underbart om man verkligen spelar som ett seriöst lag.

8i52hrkmrc.jpg y0lz892c25.jpg 94bsqoq9bf.jpg wr8fv7fura.jpg

:lol:

n3upcuic8d.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Red Orchestra, soldatsimulatorer ftw! Dessvärre är det ganska trist att spela ensam, synd att typ bara jag och Panimala på det här forumet spelar. Alla som läser detta borde ta sig i kragen och fixa spelet med en gång, annars kommer Jacker med piskor och läder. evilgrin39_745831_0.gif Tro mig - detta spel är underbart om man verkligen spelar som ett seriöst lag.

8i52hrkmrc.jpg y0lz892c25.jpg 94bsqoq9bf.jpg wr8fv7fura.jpg

:lol:

n3upcuic8d.jpg

Väldigt snygga bilder. Red Orchestra är skitkul, speciellt med en kompis i samma lag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor