I lol Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Armed assault Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 PGR 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Det blev bus ända till halv tre inatt där jag (Saleen S7), en dansk (Koenigsegg CC8S) och en till svensk (McLaren F1 GTR) susade runt på Hawaii i 350 km/h. Sen bildade vi en söt klubb. Spelet är Test Drive Unlimited för dem som inte vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Det blev bus ända till halv tre inatt där jag (Saleen S7), en dansk (Koenigsegg CC8S) och en till svensk (McLaren F1 GTR) susade runt på Hawaii i 350 km/h. Sen bildade vi en söt klubb. Spelet är Test Drive Unlimited för dem som inte vet. Jag har ca 900 000 men vet inte riktigt vad jag ska köpa. Äger en Jaguar XJ220 en skrutten Alfa och en Kawasaki Ninja. Det lutar mot att det blir en Enzo. Curly vet du hur man kommer in på flygplatsen? Är ju en massa stängsel överallt, vill raca mot ett plan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Curly vet du hur man kommer in på flygplatsen? Är ju en massa stängsel överallt, vill raca mot ett plan! http://www.youtube.com/watch?v=4Z0iV3RapZ8 Testade själv på en och lyckades på första försöket. Redigerad 10 mars, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 "Hmm.. något känns fel.. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 "Hmm.. något känns fel.. " Vet inte varför men bilden va faktiskt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Mr Sharpshooter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Rocket wolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Rocket wolf. Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Spel? Skämtar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Skämtar du? Guild Wars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Oblivion Frostmourne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Wiie, level up. (Kör i Tibet-servern om någon är nyfiken.) http://img185.imageshack.us/img185/2488/silkroadleveloj5.th.jpg Redigerad 10 mars, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Skämtar du? Njaeeaaeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Red Orchestra, soldatsimulatorer ftw! Dessvärre är det ganska trist att spela ensam, synd att typ bara jag och Panimala på det här forumet spelar. Alla som läser detta borde ta sig i kragen och fixa spelet med en gång, annars kommer Jacker med piskor och läder. Tro mig - detta spel är underbart om man verkligen spelar som ett seriöst lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Red Orchestra, soldatsimulatorer ftw! Dessvärre är det ganska trist att spela ensam, synd att typ bara jag och Panimala på det här forumet spelar. Alla som läser detta borde ta sig i kragen och fixa spelet med en gång, annars kommer Jacker med piskor och läder. Tro mig - detta spel är underbart om man verkligen spelar som ett seriöst lag. Väldigt snygga bilder. Red Orchestra är skitkul, speciellt med en kompis i samma lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Min dator pallar inte RO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) http://ww2.beffo.se/upload/pic~/f1cd2lavzu.PNG http://ww2.beffo.se/upload/pic~/l7vqsrh11s.png Redigerad 11 mars, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Gissa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts