Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Test Drive Unlimited!

Första bilden jag tog.

Wroom!!

Fick för mig att köra av vägen totalt och dra genom skogen.

Funkar det helt perfekt på PC? Är det extremt kul? För jag kan inte säga att det var det på 360, men om du tycker det är kul på PC så litar jag på dig och köper det. Eller, jag litar på dig och gamespot med flera. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funkar det helt perfekt på PC? Är det extremt kul? För jag kan inte säga att det var det på 360, men om du tycker det är kul på PC så litar jag på dig och köper det. Eller, jag litar på dig och gamespot med flera. :blink:

Märker inte alls att det är en portning, det är en väldigt bra sådan! Om du inte gillar det på 360 alls, så är det mer tveksamt, just eftersom det är samma spel, fast på dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Märker inte alls att det är en portning, det är en väldigt bra sådan! Om du inte gillar det på 360 alls, så är det mer tveksamt, just eftersom det är samma spel, fast på dator.

Jo, kanske. Man jag har alltid gillat racing spel mer på PC. Äh, jag får testa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Operation Flashpoint, ja.

Är det "Sabatouer"- uppdraget? Kom ihåg den gyllene regeln - "A proning soldier is an invisible soldier".

Ja det är det, hehe, fick det idag :angry: Jag kommer dock inte ihåg uppdraget, man ska spränga deras pansarvagnar iallfall, i en inhängnad bas

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är det, hehe, fick det idag :angry: Jag kommer dock inte ihåg uppdraget, man ska spränga deras pansarvagnar iallfall, i en inhängnad bas

Om du är på Everon så är det Sabatouer- uppdraget. Nästa uppdrag, "Guardian", är dock väldigt drygt. Om du behöver hjälp delar jag gärna med mig av min strategi. evilgrin39_745831_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du är på Everon så är det Sabatouer- uppdraget. Nästa uppdrag, "Guardian", är dock väldigt drygt. Om du behöver hjälp delar jag gärna med mig av min strategi. evilgrin39_745831_0.gif

Får en känsla av att Jacker har spelat Operation Flashpoint ett par gånger tidigare... :angry:

dancing_817245_0.gif

--

Men grymt roligt är det. Speciellt roligt att fixa till egna uppdrag, med Map Editorn. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vad som helst, jag suger på det, det jag gillar är att det är så passt gammalt och kräver inte alls mycket, men ändå så roligt ,jävligt snyggt för o vara så gammalt spel etc, fin natur osv. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, vad som helst, jag suger på det, det jag gillar är att det är så passt gammalt och kräver inte alls mycket, men ändå så roligt ,jävligt snyggt för o vara så gammalt spel etc, fin natur osv. :angry:

Japp. Första gången man ser/spelar känns grafiken inte så speciell, snarare gammal och ful. Men ju mer man spelar dessto snyggare blir det. Det är överhuvudtaget imponerande, både grafik- och storleksmässigt, med tanke på att spelet designades för Windows 98.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor