JohnnyH87 Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Time played, alltså total speltid. Inklusive massvis med dötid, utforskning, AH scanning, guildchatt etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Någon som känner igen detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Någon som känner igen detta? Jo jag kommit vidare ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Jo jag kommit vidare ännu? Nix, inte ens efter jag installerat om hela skiten. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Någon som känner igen detta? GETEAA 3 ? Ganska fint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Någon som känner igen detta? Minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Minnen Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 (redigerad) GETEAA 3 ? Ganska fint.. Tyvärr är det inte GTA III men nästan. Det är GTA III på GTA VC-motorn = GTA LC Ja, jag har bytt ut Dff:n Och skinnet har jag gjort själv Redigerad 5 mars, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 Yarh. Varje gång jag har spelat igenom Far Cry så har jag knäppt en bild på den här fule saken. Och varje gång i en ny upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Tyvärr är det inte GTA III men nästan. Det är GTA III på GTA VC-motorn = GTA LC Ja, jag har bytt ut Dff:n Och skinnet har jag gjort själv Skulle du kunna dela med dig av det skinnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 http://img339.imageshack.us/img339/6890/untitled2bf2.th.jpg Hail to the king, baby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Mordos vad e det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Super Punchout!! till SNES. Bästa spel till SNES någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Super Punchout!! till SNES. Bästa spel till SNES någonsin. HUBUBDSLNDSAHDNSIUHBUBLS Zelda är ju det Dum pååhni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 HUBUBDSLNDSAHDNSIUHBUBLS Zelda är ju det Dum pååhni Zelda handlar bara om en grön/röd/vit klädd sadist som hugger ned folk för att hjälpa en kvinna som han inte är relaterad till eller något överhuvudtaget. En kille som bankar skiten ur folk i en boxningsring för han vill bli bäst i världen på boxning är bättre imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Zelda handlar bara om en grön/röd/vit klädd sadist som hugger ned folk för att hjälpa en kvinna som han inte är relaterad till eller något överhuvudtaget. En kille som bankar skiten ur folk i en boxningsring för han vill bli bäst i världen på boxning är bättre imo. Bästa kommentaren på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Det kunde gått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Det kunde gått. lmao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Skulle du kunna dela med dig av det skinnet? Visst visst R_d_Kostym.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Visst visst R_d_Kostym.zip Snällt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts