Panimala Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Måste bara få visa upp mitt nya plan, Captain Sims B757 : Inspektion innan avresa Pushback TF1959, clear for takeoff. Åh, vad mycket man kunde "vika ut" på det planet. LÄNKA!!! Skulle sitta fint om man fick för sig att flyga till Island, för det tar inte alltför lång tid. Redigerad 4 mars, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 http://img206.imageshack.us/img206/5575/untitled1av2.th.jpg Tjena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kände suget igen, var tvungen Turkmerca Vilket spejl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Street legal: racing redline med lite mods Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Kände suget igen, var tvungen Så jävla onödigt med så mycket camber på bakhjulen Redigerad 4 mars, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Blev lite läskad av alla andra som kör flyg simluator!!!! Var bara tvungen att pröva! UNDERBAR!! BTW Måste bara få visa upp mitt nya plan, Captain Sims B757 : Inspektion innan avresa Hur öppnar du så många saker på planet? Det är väl FSX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Åh, vad mycket man kunde "vika ut" på det planet. LÄNKA!!! Skulle sitta fint om man fick för sig att flyga till Island, för det tar inte alltför lång tid. Jag skickar som PM. Hur öppnar du så många saker på planet? Det är väl FSX? Det är ett add-on, finns lite fler finesser då. Fina bilder btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Vad är det där för flygsimulator, bara för att vara frågsam. ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Vad är det där för flygsimulator, bara för att vara frågsam. ;o Microsoft Flight Simulator X Delux kör jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Microsoft Flight Simulator X Delux kör jag med. Vad är det roliga med dessa flygsimulatorer? Ser jävligt snyggt ut på era bilder, men är spelet skoj om man inte är flygintresserad för fem öre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Vad är det roliga med dessa flygsimulatorer? Ser jävligt snyggt ut på era bilder, men är spelet skoj om man inte är flygintresserad för fem öre? Jag har även en annan fråga, hur f*n funkar det? , har provat några gånger tidigare men knappt fått igång motorn. EDIT: kanske läge för en flygsimulatortråd snart? Redigerad 4 mars, 2007 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Vad är det roliga med dessa flygsimulatorer? Ser jävligt snyggt ut på era bilder, men är spelet skoj om man inte är flygintresserad för fem öre? Nej. Halo: Det finns en Flight Simulator-tråd, eller en Flygsimulationstråd, eller vad det var. Redigerad 4 mars, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Nej. Halo: Det finns en Flight Simulator-tråd, eller en Flygsimulationstråd, eller vad det var. Ja, vi kan ju fortsätta där om det behövs.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=38965&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Mkt flygbilder här, man får väl själv bidra med en bild. Gissa staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Så vackert :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Mkt flygbilder här, man får väl själv bidra med en bild. Gissa staden Giza, amirite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Dingade äntligen 40. Mount och Plate armor, I like!^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Dingade äntligen 40. Mount och Plate armor, I like!^^ Timeplayed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 får kolla upp det, typ 8 dagar tror jag. Jag har inte spelat speciellt effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 5 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2007 får kolla upp det, typ 8 dagar tror jag. Jag har inte spelat speciellt effektivt. 8 dagar sen du skapa själva gubben eller 8 dagars spelande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts