Xemtoth Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Några FSX-bilder och några Oblivion-bilder, solnedgångar über alles! En bild från Dark Brotherhood-stad/byn, vad den nu heter. Solen går ned bakom ett vattenfall, strax väst om staden. .jpg På väg till Örebro. GAH! ögon orgams, äckligt vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Några FSX-bilder och några Oblivion-bilder, solnedgångar über alles! En bild från Dark Brotherhood-stad/byn, vad den nu heter. Solen går ned bakom ett vattenfall, strax väst om staden. Några bovar har grillfest, dags att ingripa. På väg till Örebro. Finfin himmel. Frankrike, aww. Jävligt bra bilder. Får också försöka komma igång med FSX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Min tredje dag i COD2 MP Damn, såg att jag missat att ta bort det vita i bilden Redigerad 3 mars, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Min tredje dag i COD2 MP Damn, såg att jag missat att ta bort det vita i bilden Omg, hur orkar du spela med sådan skitping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Min tredje dag i COD2 MP Damn, såg att jag missat att ta bort det vita i bilden Ikväll ska jag spela upp dig totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Min tredje dag i COD2 MP Damn, såg att jag missat att ta bort det vita i bilden S&D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 S&D Är det roligaste inom CoD2 (möjligtvis inte public dock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Är det roligaste inom CoD2 (möjligtvis inte public dock) Usch. Allting går så jäkla slött. Jag föredrar TDM, mer tempo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Några FSX-bilder och några Oblivion-bilder, solnedgångar über alles! En bild från Dark Brotherhood-stad/byn, vad den nu heter. Solen går ned bakom ett vattenfall, strax väst om staden. Några bovar har grillfest, dags att ingripa. På väg till Örebro. Finfin himmel. Frankrike, aww. Byn heter Cheydinhal. Fina bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Precis lyft från Liverpool, sen är det raka spåret till Arlanda. Tveksam till att AA flyger den rutten, men det skiter jag i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Precis lyft från Liverpool, sen är det raka spåret till Arlanda. Tveksam till att AA flyger den rutten, men det skiter jag i. Åh, gillar du att flyga långturer du med? Länka gärna till skinnet också, om du vill. Snygg bild! BTW, tack för alla kommentarer! Redigerad 3 mars, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 (redigerad) Åh, gillar du att flyga långturer du med? Länka gärna till skinnet också, om du vill. Snygg bild! BTW, tack för alla kommentarer! Tja, jag speedade upp det lite så det gick väl på ett par minuter. Ska dock börja flyga på IVAO så fort de kommer med en ny version av IvAp, då blir det inget sånt trams mer. Skinnet: Avism Edit: Ser att du har reggat dig på FSnordic Redigerad 3 mars, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Tja, jag speedade upp det lite så det gick väl på ett par minuter. Ska dock börja flyga på IVAO så fort de kommer med en ny version av IvAp, då blir det inget sånt trams mer. Skinnet: Avism Edit: Ser att du har reggat dig på FSnordic Tack. Själv kan jag inte spela på internet, vågar inte lira på på internet heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Tack. Själv kan jag inte spela på internet, vågar inte lira på på internet heller. Det är inte så farligt. Det finns guider på IVAO, svenska divisionen för att komma igång. Det är en jäkla känsla att köra på IVAO, även att sitta som ATC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Lite Sven Coop med Panimala Sikta.. Skjut.. Pani får något hysteriskt utbrott på medicen som var med. Pani leker G-man och beundrar mitt arbete att försöka komma till han. Tomtar. Dööööö. Skutt.. Det var en jätteromantiskt date mellan två äckelpäckel, innan Panimala som och slaktade sönder den ena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 (redigerad) Pani får något hysteriskt utbrott på medicen som var med. Hahahaha! Fan vad perfekt! Postar mina också. Dumbom redo med första hjälpen. Dumbom jagad av zombies. Dumbom och jag äger en zombie. Han gick över en ventilationsgrej som blåser som fan, så han flög upp hela tiden så han inte kunde röra sig, han hade väldigt mycket liv också, så det var bara att luta sig tillbaka och hålla in avtryckaren till han föll till marken, besegrad. EDIT: Dumbom gjorde en .gif som visar zombiestackarn flyga upp och ned. Bilden ligger på 1,3mb så sök skydd. Redigerad 4 mars, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Gissa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kände suget igen, var tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Måste bara få visa upp mitt nya plan, Captain Sims B757 : Inspektion innan avresa Pushback TF1959, clear for takeoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Gissa spelet. TDU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts