Boomer Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Dumma bots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Mums, lineage 2 Kör du fortf på L2Extreme? Mer folk nu? Ey duuuuuude Check this shit out why? dom gjorde nånting illegalt, dom har flyttat exakt allting, nu hemsida (tyvärr vet jag inte vad den heter) Jag kör på Excalibur L2 nu mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jag måste nog vara sämst i Sverige på COD2 MP. Jag tror mina stats blev 2-16 när vi slutade spela på den där servern. Bomber small överallt och flygplan krashade, gick ju inte att undvika döden. Jo, sönder moddad server, indeed. :/ -- Poooounded! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Ey duuuuuude Check this shit out why? dom gjorde nånting illegalt, dom har flyttat exakt allting, nu hemsida (tyvärr vet jag inte vad den heter) Jag kör på Excalibur L2 nu mera Lol, aegd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Ey duuuuuude Check this shit out why? dom gjorde nånting illegalt, dom har flyttat exakt allting, nu hemsida (tyvärr vet jag inte vad den heter) Jag kör på Excalibur L2 nu mera Ok, är det lika dött som L2E eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Ok, är det lika dött som L2E eller? Tyvärr ännu dödare. Har hittils träffat på 3 pers sammanlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Jag måste nog vara sämst i Sverige på COD2 MP. Jag tror mina stats blev 2-16 när vi slutade spela på den där servern. Bomber small överallt och flygplan krashade, gick ju inte att undvika döden. Kör aldrig på moddade server. Det är trist som fan, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Kör aldrig på moddade server. Det är trist som fan, enligt mig. Indeed my friend, indeed. Btw, förbannade trådlösa internet. På 75% av servrarna jag försöker connecta till står det att det är för lowping spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Indeed my friend, indeed. Btw, förbannade trådlösa internet. På 75% av servrarna jag försöker connecta till står det att det är för lowping spelare. Det blir så när man fortfarande kör version 1.0, vilket jag förmodar du gör eftersom du lirar med Eudoros. Och då lirar ni på söndermoddade nederländska crackade servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Provade Airport Tycoon 3. Varför klagar det på att jag måste ha en planestand? Jag har ju flera stycken. Redigerad 1 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) Det blir så när man fortfarande kör version 1.0, vilket jag förmodar du gör eftersom du lirar med Eudoros. Och då lirar ni på söndermoddade nederländska crackade servrar. Du vägrade ju ändå säga vart du hämtade dina servrar när jag körde den nyare versionen med dig förr, så jag tröttnade på att bara kunna spela det då du ville. Redigerad 1 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Första gången på läääääänge som jag lirade RA 2 (inte Yuri's Revenge) gick ganska bra, dock var ju motståndaren på easy :$ Redigerad 2 mars, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Första gången på läääääänge som jag lirade RA 2 (inte Yuri's Revenge) gick ganska bra, dock var ju motståndaren på easy :$ Man ska lätt ha Yuri's Revenge, och modden till det som heter Secrets Revealed. Finns massor av nytt godis. Chain link fence, Battle bunkers, Parasite etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Hehe detta hände en gång när jag dog på Assault i CS Source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Man ska lätt ha Yuri's Revenge, och modden till det som heter Secrets Revealed. Finns massor av nytt godis. Chain link fence, Battle bunkers, Parasite etc. Har det, men testade vanliga först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Man ska lätt ha Yuri's Revenge, och modden till det som heter Secrets Revealed. Finns massor av nytt godis. Chain link fence, Battle bunkers, Parasite etc. Woot? O.o var kan man få tag på den modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 (redigerad) Woot? O.o var kan man få tag på den modden? Här. Ett flashspel jag nyss gjorde, kallar det FireFight. Kontroller: Player 1: Skjut - Z Ducka - X Player 2: Skjut - N Ducka - M Redigerad 2 mars, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Här. Ett flashspel jag nyss gjorde, kallar det FireFight. Kontroller: Player 1: Skjut - Z Ducka - X Player 2: Skjut - N Ducka - M Nu fick jag ju lust att börja med flash igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 Några FSX-bilder och några Oblivion-bilder, solnedgångar über alles! En bild från Dark Brotherhood-stad/byn, vad den nu heter. Solen går ned bakom ett vattenfall, strax väst om staden. Några bovar har grillfest, dags att ingripa. På väg till Örebro. Finfin himmel. Frankrike, aww. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2007 På väg till Örebro. De andra var också jättefina.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts