Jojje Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Flyger över ett regnigt Stockholm på väg till Bromma flygplats i en DC3a. Myspys. Sjön ser ut som berg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Flyger över ett regnigt Stockholm på väg till Bromma flygplats i en DC3a. Myspys. Maxar du det? Isåfall, vilken fps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Början till ett litet fint Afterlife http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/jiba5zd2yb.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Nuke . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Nuke . Vilket spel? Är det supreme commander?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Vilket spel? Är det supreme commander?? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Ja Kan du inte skriva en liten resension i Supreme Commander tråden, är nämligen väldigt intresserad av det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Kan du inte skriva en liten resension i Supreme Commander tråden, är nämligen väldigt intresserad av det spelet? Varför göra det svårare än det behöver vara? Länkar till recensioner: GameSpot GameSpy IGN IGN UK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jag startade ett nytt Afterlife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Kan du inte skriva en liten resension i Supreme Commander tråden, är nämligen väldigt intresserad av det spelet? Det finns inte så mycket mer att skriva än att det är grymt spel om man gillar rts. Inget att fixa om man inte har så stark dator dock. Jag lirar allt på low atm för att det ska flyta på så bra som möjligt (flyter dock inte så bra när man har stor arme :/). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Göra världskrig i OP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Spelade nyss lite JA men Euro Kom inte ihåg ett fnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Kom inte ihåg ett fnatt ...men roligt, de vare'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Flyger över ett regnigt Stockholm på väg till Bromma flygplats i en DC3a. Myspys. Spelar du nån gång Online? Om du har mic kan vi spela nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Jag och Curly körde CO-OP Story i Rainbow Six: Vegas. Riktigt fläskigt! Jag och Krull. Här flyger vi in över stripen. "Taste my shit!!" Curly är otroligt dominant. ... Och lite mer pwnage från oss. Redigerad 25 februari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Curly är otroligt dominant. Men du gillar det! Fläskiga screens. Vi får ha samma outfit nästa gång så vi ser sötare ut tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) ...men roligt, de vare'! Klart de Men sen försvann du bara, så var jag kvar helt själv. Alla ass-rapade mig! :'( Redigerad 25 februari, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Smoke 'em! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Sjön ser ut som berg. Tycker inte jag, ser ut som ett skit snyggt vatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Jag och Curly körde CO-OP Story i Rainbow Six: Vegas. Riktigt fläskigt! BILDER Körde ni över hamachi? Isåfall får jag va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts