Conny_S Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Hej då (förutom att sprintarna inte är utdragna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Mitt favoritspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Nej :"> Jag vet inte vad jag har för grafik kort... behöver man veta det?? ISF... hur kan man kolla det?? ok... testar ladda ner någon ... Du borde veta vad du har för grafikkort OCH TESTA INT EBARA TANKA HEM NÅGON DET KAN BLI HEMSKT FEL UTAV DET! Men jo du kan se vilket grafikkort du har. Klicka på Den här Datorn ikonen på skrivbordet (Eller Start>Den här datorn.) Sedan till höger i mappen som öppnas ska längst upp finnas en ruta som kallas "Visa System Information". (Ifall du inte har Windows XP skall det gå att hitta "System Information" i kontrollpanelen också! Jaja, nu skall en ruta komma upp, i rutan klickar du på "Maskinvara" och sedan "EnhetsHanteraren". Från enhetshanteraren klickar du på fliken "Bildskärmskort" så står det exakta namnet där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 (redigerad) Fick hjälp nu... laddade ner... men det funkade ändå inte.. blev inge fel på datorn häller EDIT: Kollade på det du sa : Den här enheten fungerar korrekt...... Vilken ska man ha för att halo ska funka? någon som ha halo kan väll kolla vilken sån dom ha.......... Redigerad 22 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2004 Nej :"> Jag vet inte vad jag har för grafik kort... behöver man veta det?? ISF... hur kan man kolla det?? ok... testar ladda ner någon Gå in i kör och skriv: dxdiag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ja.. jag testade alla.. alla test fungerade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 23 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2004 Ja.. jag testade alla.. alla test fungerade... Alltså, ditt Halo problem har inget med att någon av din hårdvara är trasig eller ur funktion, vet inte riktigt varför du tror det. Varför du ska tanka senaste drivrutinerna är för att du ska hålla ditt system så fräscht som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Höjdhopp på FlatOut Ganska högt smmanlagt : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ok, inte så jätte kul, men de e svårt att hitta roliga bilder när man inte har nårra balla spel! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ok, den va heller inte så rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 ok, den va heller inte så rolig... Varför då posta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Varför då posta den? står det på topicen att bilderna måste vara roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 står det på topicen att bilderna måste vara roliga? Njae, men dom borde väl innehålla något unikt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 LOL! Vadå, heter han också Foo??? Men jag var först med att heta Foo om det är det han menar för jag har hetat Foo sen jag spelade MDK första gången och det var 97 typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Xtream : Vart kan man " Ladda neR " det där andra raggdoll spelet du hadde en bild på? med lastbilen eller vad det nu va? det såg rätt kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2004 Xtream : Vart kan man " Ladda neR " det där andra raggdoll spelet du hadde en bild på? med lastbilen eller vad det nu va? det såg rätt kul ut Truck Dismount är så vitt jag vet en shareware så du hade inte behövt hålla på " sÅ HÄr " Spelar iofs ingen större roll, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 http://djrima.com/images/screenshots/hl2/d1_eli_020019.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 ROFL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2004 Vadå, heter han också Foo??? Men jag var först med att heta Foo om det är det han menar för jag har hetat Foo sen jag spelade MDK första gången och det var 97 typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts