JSHC Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Ah oh Tesla Reactor, den kommer jag ihåg Fast jag kommer ihåg den mer som Testla Coil :| Mmh, tesla coil, rullar så fint på tungan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2007 Ah oh Tesla Reactor, den kommer jag ihåg Fast jag kommer ihåg den mer som Testla Coil :| Det är ju två helt skilda saker En Tesla Reactor ger dig ström. En Tesla Coil elchockar de fiender som kommer för nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Ooh jäevla rasse, du bara säga så fö' jag komma från annan värld va? va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Ooh jäevla rasse, du bara säga så fö' jag komma från annan värld va? va? Haha, när ska du sluta spela dom där spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Haha, när ska du sluta spela dom där spelen? Ja, man börjar nästan bli lite orolig. Tröttnar han aldrig liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Haha, när ska du sluta spela dom där spelen? Jag gillar ju dom fortfarande! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2007 Need for speed, fortfarande kul, har börjat om. Min bil just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Det är ju två helt skilda saker En Tesla Reactor ger dig ström. En Tesla Coil elchockar de fiender som kommer för nära. Glöm inte Tesla troopers. BTW, visste ni att man kan använda Tesla Troopers för att boosta strömproduktionen i Tesla Reactors? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Vill man bli bannad så vill man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Spelade Oblivion, sprang runt i en skog påväg till ett inn. Stört snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Spelade Oblivion, sprang runt i en skog påväg till ett inn. Stört snyggt! Skitsnyggt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Glöm inte Tesla troopers. BTW, visste ni att man kan använda Tesla Troopers för att boosta strömproduktionen i Tesla Reactors? Old shit, kör man som Soviet på campaign får man ju veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Har aldrig spelat igenom campaign. Brukar bara köra skirmish och online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Gissa spel? Pixiegnom: *Mummel* Ja, det är rätt... *mummel* Redigerad 23 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Company of Heroes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Det är ju två helt skilda saker En Tesla Reactor ger dig ström. En Tesla Coil elchockar de fiender som kommer för nära. I see, har glömt mycket ifrån Red Alert, förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Har aldrig spelat igenom campaign. Brukar bara köra skirmish och online. Online mumma Synd är att jag inte kan spela online längre på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Flyger över ett regnigt Stockholm på väg till Bromma flygplats i en DC3a. Myspys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 Glöm inte Tesla troopers. BTW, visste ni att man kan använda Tesla Troopers för att boosta strömproduktionen i Tesla Reactors? Man kan även ha dem för att boosta räckvidden och sånt på en Tesla Coil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Jag spelade lite SWAT 4 med Curly och Bubbli. Eftersom vi bara var tre så blev det mer "övning", sen körde vi spetnatz- strategi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts