Nerheden Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Hjälten i sin fulla prakt. *Bild* Också lite Melee-övningar. *Bilder* Så här ska en hero se ut. Och masken som sista bossen droppar från draken. Redigerad 11 februari, 2007 av Nerheden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Så här ska en hero se ut. Och masken som sista bossen droppar från draken. Du är ond man ska ju slänga ner masken så man blir jätte snäll och får en fin liten gloria och lite fjärillar och ljusblå ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Du är ond man ska ju slänga ner masken så man blir jätte snäll och får en fin liten gloria och lite fjärillar och ljusblå ögon Har inte masken där på mig. Ond ftw, alltid roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Har inte masken där på mig. Ond ftw, alltid roligare Tycker det är jobbigt att vara ond då man är i byar och liknande, då man blir behandlad av civilbefolkningen som om man vore en fågelinfluensasmittad invalid. Dom blir alltid rädd, skriker och springer med händerna på huvudet när dom ser en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Tycker det är jobbigt att vara ond då man är i byar och liknande, då man blir behandlad av civilbefolkningen som om man vore en fågelinfluensasmittad invalid. Dom blir alltid rädd, skriker och springer med händerna på huvudet när dom ser en. Äsh, bara att döda folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Min bil i NFS Most Wanted at the moment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Äsh, bara att döda folket. Men vilka ska då dyrka dig som en gud? är man snäll och har bra tatueringar och en klänning (wahaha) så kommer typ alla man ser bli kära i en, man eller kvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Stugan is the shit! Det allra första dataspel jag spelade, jag var ca fyra år. Nån som minns? Man hade en niotums skärm på sin 286:a, vars enorma hårddisk stod på bordet, under skärmen. Överföringsmedlet var stora floppydisks, större än 25*25 centimeter, och de rymde troligen en tredjedels diskett Skärmen kunde bara visa grönt! Redigerad 12 februari, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Stugan is the shit! Det allra första dataspel jag spelade, jag var ca fyra år. Nån som minns? Man hade en niotums skärm på sin 286:a, vars enorma hårddisk stod på bordet, under skärmen. Överföringsmedlet var stora floppydisks, större än 25*25 centimeter, och de rymde troligen en tredjedels diskett Skärmen kunde bara visa grönt! Yeah! Superdator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Dödade en big-ass geting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Dödade en big-ass geting. Första "boss", inte direkt nåt att vara stolt över skulle visa lite bilder själv från min gubbe, men hittar dom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Dödade en big-ass geting. Guild Wars eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Guild Wars eller? Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Nepp. Happ, vad är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Happ, vad är det då? Jag har ingen aning, jag vet bara så långt att det inte är Guild Wars för det spelar jag så jag vet hur det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Det är ju Fable! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Det är ju Fable! Jasså, trodde bara att det fanns på xbox..! Är det multiplayer eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Spelade lite FS... Kvalite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 (redigerad) Happ, vad är det då? Neverwinter Nights 2 skulle jag tro ;; eh.. fan Redigerad 12 februari, 2007 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Guild Wars eller? Nepp. Jag har ingen aning, jag vet bara så långt att det inte är Guild Wars för det spelar jag så jag vet hur det ser ut Jepp. Det är ju Fable! Jepp. Är det multiplayer eller? Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts