Halo Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Hatar du också moddade servrar? Har alltid gjort, kommer alltid att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Jag kör nästan enbart på servrar där det är "Only Rifles", för jag suger med maskingevär. Har nästan precis börjat spela, så hittills har det bara blivit Public. Rifles only serverar äger allt . Fan, när jag får tillbaka min dator får vi (alla gtasajt:are som spelar då) lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Rifles only serverar äger allt . Fan, när jag får tillbaka min dator får vi (alla gtasajt:are som spelar då) lira Äsch, det är ju roligast att lira med Thompson och skjuta alla snipers i huvudet med den. det pwnar allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) Äsch, det är ju roligast att lira med Thompson och skjuta alla snipers i huvudet med den. det pwnar allt. Äh, att sitta hopkrypen med en Springfield i ett fönster och plocka ned dom en efter en är ännu härligare. Redigerad 4 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Äh, att sitta hopkrypen med en Springfield i ett fönster och plocka ned dom en efter en är ännu härligare. Ja det är kul på vissa banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Äh, att sitta hopkrypen med en Springfield i ett fönster och plocka ned dom en efter en är ännu härligare. M1 Grand (lr vad den heter, Usa auto rifle som man inte kan ladda om med förens du skjutit alla skott) äger allt, as bra och rusha n0obs som campar fönster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 (redigerad) M1 Grand (lr vad den heter, Usa auto rifle som man inte kan ladda om med förens du skjutit alla skott) äger allt, as bra och rusha n0obs som campar fönster M1 Garand heter den, tycker inte om den så mycket...Kar98 är bättre isf. Redigerad 4 februari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 M1 Garand heter den, tycker inte om den så mycket...Kar98 är bättre isf. Är det tyskarnas Rifle som du måste typ "ladda" varje skott som på ett luftgevär? Den är väl bra men inte så kul om man missar första skottet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Är det tyskarnas Rifle som du måste typ "ladda" varje skott som på ett luftgevär? Den är väl bra men inte så kul om man missar första skottet Ja, du måste ladda om ett skott varje gång dock så behöver du bara träffa 1 gång ist för 2-3 gånger med USA's vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Själv föredrar jag Ryssarnas "Mosin Nogant" eller vad fan den heter, gillar starkt siktet på den, till skillnad motför Le-Enfields dryga bauta sikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Själv föredrar jag Ryssarnas "Mosin Nogant" eller vad fan den heter, gillar starkt siktet på den, till skillnad motför Le-Enfields dryga bauta sikte. mjo, siktet på den är helt retard. Ryssarnas vapen är väl ok, men Kar98 ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 I'm ewul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 I'm ewul Scaaaary. FOX Drift @ BL GP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Scaaaary. FOX Drift @ BL GP LFS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Hold the flag Jag hade flaggan i 90 sekunder, vilket gav mig 2 poäng, resten fixade jag själv. Edit : Oj, ska inte vara stolt över mina stats då hälften är bara noobs på servern Redigerad 8 februari, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 LFS? jepp har fler bilder: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 jepp har fler bilder: TRevligt, vad kostar S2 nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 TRevligt, vad kostar S2 nuförtiden? det kostar £24 villket är ungefär 320 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ägning på COD2, någon random public server som jag valde ut. Hold the flag är riktigt kul. 94-21 http://img402.imageshack.us/img402/4341/9421ia0.th.png 87-13 http://img201.imageshack.us/img201/6357/8713yd7.th.png 72-35 (lagg problem) http://img176.imageshack.us/img176/7908/7235tm8.th.png 57-7 http://img259.imageshack.us/img259/5454/577ul9.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 (redigerad) Jaaa, screenshots med "stats" är de bästa! Lägg upp fler, snälla! Blodig fuckfest i trappan. Redigerad 9 februari, 2007 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts