Wu Zi Mu Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) D-Day banan är grymt rolig, troligtvis den roligaste av alla. Något som skulle göra det ännu roligare skulle vara att landstiga på Omaha Beach istället, som man gör på MoH: Allied Assault. Mja, tyckte det var rätt coolt att för omväxlingsskull få gå upp via bergen, alltid landstigningen i alla andra krigsspel Edit: Kommer CoD3 till PC? Redigerad 3 februari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Edit: Kommer CoD3 till PC? Nope, men CoD4 kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Börjat spela liter mer MP på CoD 2 nu, ruggigt roligt. Dödar någon random polack. Redigerad 3 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Börjat spela liter mer MP på CoD 2 nu, ruggigt roligt. Dödar någon random polack. Räksmörgåz? Aja, säg till när som helst så kan jag (pizzamedextraost) spöa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Räksmörgåz? Aja, säg till när som helst så kan jag (pizzamedextraost) spöa dig. Ja, jag bytte från Baltazar till Räksmörgåz. Edit: Yäh, i killed My Pimp. Redigerad 3 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Aah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Aah Company of Heroes? Faces of War? Redigerad 3 februari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 (redigerad) Company of Heroes? Faces of War? Company of Heroes. Redigerad 3 februari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Company of Heroes. Ögonorgasm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Ögonorgasm Men det där var ingen bild från ingame heller så.. nae, det kan jag inte säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Men det där var ingen bild från ingame heller så.. nae, det kan jag inte säga. Och du menar att spelutvecklarna inte har gjort ett bra renderingsjobb då alltså? Bara för det inte är ingame kan det vara snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Men det där var ingen bild från ingame heller så.. nae, det kan jag inte säga. Det var ingame, bara att det var lite ändrade ljuseffekter antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Det var ingame, bara att det var lite ändrade ljuseffekter antar jag Såg väldigt 2D;igt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Börjat spela liter mer MP på CoD 2 nu, ruggigt roligt. Dödar någon random polack. Vilken söndermoddad server . Är det bara public som gäller eller lirar du annat också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vilken söndermoddad server . Är det bara public som gäller eller lirar du annat också? Hatar du också moddade servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Lekte lite med G-mod... Alla kan bli rädda.. Riktigt bra gjord? JAGA ANKA MED HAGEL OCH ROCKET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Bild 2 och 3 va bra gjorda Synd bara att grafiken inte va så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Lekte lite med G-mod... Alla kan bli rädda.. Riktigt bra gjord? JAGA ANKA MED HAGEL OCH ROCKET!!! Usch.. snälla gör om dom till länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Bild 2 och 3 va bra gjorda Synd bara att grafiken inte va så bra. Håller med. min dator är inte av den bästa modellen... .. Men det är KUL som F*N!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Vilken söndermoddad server . Är det bara public som gäller eller lirar du annat också? Jag kör nästan enbart på servrar där det är "Only Rifles", för jag suger med maskingevär. Har nästan precis börjat spela, så hittills har det bara blivit Public. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts