Eudoros Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Handgranat är fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Switcha till DX7 när ni spelar MP... Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Test Drive Unlimited Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 @aKi; Me like, alot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Aki, har du lust och lira nångång? Kanske skapa en klubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Laddar hem det, bara för att jag har någon sorts motion blur-fetisch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Aki, har du lust och lira nångång? Kanske skapa en klubb? Klubb? Endast om vi har vårat klubbhus i ett träd. Slänger in en bild på min nya bil också =) Men helvete, den jävla Edd förföljer fan mig. Redigerad 27 januari, 2007 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 (redigerad) Klubb? Endast om vi har vårat klubbhus i ett träd. Slänger in en bild på min nya bil också =) Men helvete, den jävla Edd förföljer fan mig. Yummy, american muscles. BTW: Aki, vet du hur man kommer åt friendslistan? Redigerad 27 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Yummy, american muscles. BTW: Aki, vet du hur man kommer åt friendslistan? Visste inte ens om att det fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Visste inte ens om att det fanns. När man utmanat någon och kört klart kan man adda någon som friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Varför? +Bättre prestanda +Bättre syn, med DX9 blir allt mörkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 +Bättre prestanda +Bättre syn, med DX9 blir allt mörkt Okay. Ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Oblivion hemma hos en polare. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/o4bon97s75.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Lite screenshots från Project Reality. (Som vanligt klickar ni på bilderna för att göra dem större) "Run to the jungle" Inte ens Treo kommer lindra huvudvärken den här killen får när jag tryckt åt avtryckaren... Helikopterduell. Blev ett par knifekills den kvällen. Uh-oh... En bra funktion i PR är att en squadleader måste kalla in artilleri för att commandern ska kunna använda det. Asmysigt att ligga och ge ut koordinater. Humvee- konvoj påväg mot striderna i Jalalabad. De här killarna kunde inte flyga så bra. Jag och grabbarna tittar till flodbanken. En tyst minut för den fallne piloten? "Kiss your fat chinese- ass 'bye, gook motherfucker!" Sen ägde jag några helikoptrar i Point of Existence 2. Redigerad 28 januari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Lite screenshots från Project Reality. (Som vanligt klickar ni på bilderna för att göra dem större) "Run to the jungle" *bild* Inte ens Treo kommer lindra huvudvärken den här killen får när jag tryckt åt avtryckaren... *bild* Helikopterduell. *bild* Blev ett par knifekills den kvällen. *bild* *bild* Uh-oh... *bild* En bra funktion i PR är att en squadleader måste kalla in artilleri för att commandern ska kunna använda det. Asmysigt att ligga och ge ut koordinater. *bild* Humvee- konvoj påväg mot striderna i Jalalabad. *bild* *bild* De här killarna kunde inte flyga så bra. *bild* Jag och grabbarna tittar till flodbanken. *bild* En tyst minut för den fallne piloten? *bild* "Kiss your fat chinese- ass 'bye, gook motherfucker!" *bild* Sen ägde jag några helikoptrar i Point of Existence 2. *bild* *bild* *bild* *bild* Ååh, det är väl BF2 mod? önskar jag hade det kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Test Drive Unlimited http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/j2005al2we.png Haha nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Ååh, det är väl BF2 mod? önskar jag hade det kvar Japp, Project Reality och Point of Existence 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) *Bilder* Det där var ju inte lite bilder. Snygga var dem! EDIT: Oblivion maxat med HDR + AA. Tack Beffo Upload. Redigerad 28 januari, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 *massa skitsnygga Oblivion-bilder* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Det där var ju inte lite bilder. Snygga var dem! EDIT: Oblivion maxat med HDR + AA. Tack Beffo Upload. Omfg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts