Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Ok.. fler bilder... Vad går spelet ut på? Ta en bild frammifrån påhon också :mellow:

Spelet är en uppföljare från spelet Max Payne som kom ut för ett par år sedan, Max Payne är en poliskommisarie vems fru blir mördad av ett gäng konstiga typer som blivit lejda av någon, spelet utspelar sig under 3 dagar där Max Payne flyr från polisen (Då de fått detta om bakfoten.) och jagar mördaren.

I Max Payne 2: The Fall of Max Payne, vaknar man upp på ett sjukhus därifrån man går runt och försöker hitta ut, man hittar en städare dödad på golvet och innan man hinner säga ordet av så dyker en av de onda "Commando" terroristerna upp för att göra livet surt för en. Man flyr mot hissen för att komma till lobbyn, väl där nere stöter man på sin chef, som nästan direkt blir nerskjuten av en av terroristerna och sedan skjuter han sönder en gasbehållare som susar in i hissen bredvid och spränger sönder hela systemet, man kvicknar sedan till nere i sjukhusets källare där man inte hinner gå långt innan man upptäcker Kommisarie Winterssons (uhm tror det var så hon hette.) lik. Man vandrar in i rummet och så är själva spelet återigen igång. Man får spela allt eftersom Payne tänker tillbaka på vad som hänt, allt börjar med ett gisslandrama (om man kan kalla det så.) på ett varuhus, när man väl kommer ut därifrån så kontaktar Payne en av sina vänner (kompisen som även gett oss vapen i första spelet.) som ägde varuhuset, när man väl kommer till hans nyuppköpta lokal (Samma lokal som ett gäng satanister i Max Payne 1 använde som möteslokal eller något liknande.) som han försöker bygga en resturang av så är det inte svårare att räkna ut än att ännu fler gubbs är där och förstör, bl.a. Vinnie. (Även den här snubben har vi sett i MP1)

Ja ja, till slut kommer man fram till den punkten där Kommisare Wintersson blir nerskjuten (tänker inte säga hur det går till.) och sedan fortsätter allt på sjukhuset.

Vid det här laget har man fått reda på vem det är som är den elake, vem det är som skickar ut alla "tvättare" och "Commandos" efter Payne... vem som lät mörda hans fru i första episoden... vem som kommer till att mörda Paynes nya "älskling"... well well. :ph34r:

Dock det där med den nakna chicken på bilderna är en modifikation till MP2:TFOMP

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahop....

Här har vi ett väldigt fint screenshot av mig  :'(

Kan någon säga hur man fixar så att det funkar???

Halo funkar inte :'( :

Läs så förstår du, nämen testa att ladda hem antingen senaste uppdateringen till Halo eller så tankar du senaste drivrutinerna till ditt grafikkort!

*EDIT*

Han var lite blyg så han gömde sig i buskarna. :ph34r:

post-23-1101143790_thumb.jpg

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Jag läste igenom allt...

2. Hur ska jag veta vilken jag behöver till just halo och hur vet jag att min dator pallar den?

....................................................................................................

...................

Alltså.... ehm....

A) Drivrutiner SKA din dator klara av hur som helst... om datorn klarar av grafikkortet klarar datorn av dess drivrutiner, så enkelt är det.

:angry: Hur du ska veta vilken du behöver just till Halo? Det är som inga speciella "Den här ska du använda till Half-Life, den här till Halo, den här till Soldier of Fortune, den här till Alien vs Predator 2, etcetra. Du tar den senaste du kommer åt för ditt grafikkort och sedan är du nöjd, så enkelt är det. :(

C) Jag hoppas du vet vad du har för grafikkort! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor