Jacker Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Installerade Hitman: Blood Money, ägspel! Blood Money är så jävla bra. Älskar stilen och grafiken, den är liksom inte "zomg looks like irl, lol!!" men det är så über- stilistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Car thief 5 . Har du hela? Köpt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Respekt till dig med. Tror jag kör på normal faktiskt. Finns bara två svårighetsgrader på R6: Vegas. Normal och hard. Jag vet. Jag har det till Xbox 360. Grymt Online spel.... Bara Master Sagent än.. :'( Rainbow six Vegas. Ganska roligt spel dock gillar jag inte att det inte går att snabbspara. Jobbigt att behöva spela om vissa delar för att komma till det svåra stället en gång till. Kör du på Normal eller Realistic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Körde lite Lost Coast och tyckte att det var värt att ta en bild Redigerad 21 januari, 2007 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Körde lite Lost Coast och tyckte att det var värt att ta en bild Bilden? är Lost Coast bra? tänkte om jag skulle installera det, fick ju med det med mitt HL2 Redigerad 21 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Bilden? är Lost Coast bra? tänkte om jag skulle installera det, fick ju med det med mitt HL2 Det är inget spel, utan ett grafikdemo där High Dynamic Range Rendering (ljuseffekter) i HL2 visas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Installerade Hitman: Blood Money, ägspel! Bara jag som tycker Agent 47 ser ut som Michael Scofield? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Bara jag som tycker Agent 47 ser ut som Michael Scofield? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Har tagit upp JA spelandet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Bara jag som tycker Agent 47 ser ut som Michael Scofield? Nej, men Sam Fisher i Double Agent på Kinshasa ser ut som Lincoln Burrows. Eller så ser Lincoln Burrows ut som Sam Fisher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Spelade lite PGR 3 idag. Mycket kul spel. Bilden är knäppt av mig, ja. Redigerad 22 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Bara jag som tycker Agent 47 ser ut som Michael Scofield? Ser mer ut som Lincoln tkr jag Nej, men Sam Fisher i Double Agent på Kinshasa ser ut som Lincoln Burrows. Eller så ser Lincoln Burrows ut som Sam Fisher. Det måste vara Sam Fisher som är lik Lincoln då han är äldre än Sam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Det är inget spel, utan ett grafikdemo där High Dynamic Range Rendering (ljuseffekter) i HL2 visas upp. Okey ,vad man kan göra på det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 (redigerad) Okey ,vad man kan göra på det då? Titta på den vackra grafiken om du har ett jätte nytt grafikkort (typ 6800GT/Ati x800) sen döda Combines Eeeh blev lite fel: Om man har dom eller ett nyare grafikkort än dom som står så kan du köra med HDR ^^ Redigerad 22 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Titta på den vackra grafiken om du har ett jätte nytt grafikkort (typ 6800GT/Ati x800) sen döda Combines Har inte så bra grafikkort men körd CSS och HL2 med högsta inställningarna iallfall, duger för mig Half-life2 är bara så grymt bra gjort, måste jag tillägga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Har tagit upp JA spelandet igen. Vi skulle ju spela!? Men då "orkade" du inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Vi skulle ju spela!? Men då "orkade" du inte Haha, det är samma när jag vill spela. Han är rädd för att få spö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Haha, det är samma när jag vill spela. Han är rädd för att få spö. Mm, säkert Fast han vinner nästan jämt över mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Vi skulle ju spela!? Men då "orkade" du inte Det var ju flera veckor sedan. Och du var inte inne idag när jag tänkte köra. Haha, det är samma när jag vill spela. Han är rädd för att få spö. Spö? Av vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2007 Spö? Av vem? Av mig, you remember! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts