Eudoros Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Många säger "ZOMGLOLBF2ÄGERALLT". jag har knappt spelat det nånting pga trasig skiva . Om man jämför det med BattleFront 1 så är det... värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Man kan ju ändå inte ta bort all HUD, jag kunde inte ta bort party-rutan. Håll bara inne Shift samtidigt som du tar bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Skönt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Skönt? *bild* HAY GUYS LOOK I'M PEEING BLOOD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Spelade lite BF2 igår. Som jag sagt tidigare och det tåls att sägas igen, det slår inte första BF. Men det duger. Är det i det spelet som en kvinnoröst säger "Mothership..mothership..moth..moth..moth..moth..mo..mo..mo..mo..mothershi...mothership" om man trycker på just moderskeppet några gånger? Konstigaste frågan någonsin? (Men jag är seriös, faktiskt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Lejonklippan . Men var är Simba, Moufasa, Rafiki och Zazou då? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/gi7vcdcp9k.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Lejonklippan . Men var är Simba, Moufasa, Rafiki och Zazou då? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/gi7vcdcp9k.jpg Guildwars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Lejonklippan . Men var är Simba, Moufasa, Rafiki och Zazou då? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/gi7vcdcp9k.jpg Jäklar vad snygg bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Guildwars? Japp Eudoros, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Lägger upp några Medieval-bilder! Älskar att bygga stora arméer och bara se dem drabba samman. Jag ska förstås ha ett enormt övertag. Fire! Nu snackar vi eldregn. Ägda! Förrödelsen var ett faktum. Überstor armé. Och så förstås rättvisans ryttare! Pilar flyger över deras huvuden medans de rider mot sitt mål... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Lägger upp några Medieval-bilder! Älskar att bygga stora arméer och bara se dem drabba samman. Jag ska förstås ha ett enormt övertag. Fina bilder, och ett riktigt roligt spel. Suck, min sketna dator pallar inte när man har så där många enheter samtidigt... ...så jag får nöja mig med fjuttiga småstrider. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Lägger upp några Medieval-bilder! Älskar att bygga stora arméer och bara se dem drabba samman. Jag ska förstås ha ett enormt övertag. Fire! Nu snackar vi eldregn. Ägda! Förrödelsen var ett faktum. Überstor armé. Och så förstås rättvisans ryttare! Pilar flyger över deras huvuden medans de rider mot sitt mål... Fina bilder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Spelade lite mer BF2 idag. Har blivit roligare nu av någon anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Lägger upp några Medieval-bilder! Älskar att bygga stora arméer och bara se dem drabba samman. Jag ska förstås ha ett enormt övertag. Fire! Nu snackar vi eldregn. Ägda! Förrödelsen var ett faktum. Überstor armé. Och så förstås rättvisans ryttare! Pilar flyger över deras huvuden medans de rider mot sitt mål... Fett med kuk, va? Spelade PR förut, synd bara att hela mitt jävla lag bestod av ADHD- kids. Blev kickad från en squad när jag frågade vad squad leadren höll på med, lol? Här är iaf en bild från ett av de mer "lyckade" momenten, vi hade blivit landsatta med en helikopter och hade goda chanser att inta den första kontrollpunkten. Men där slutade det, halva squaden kutade iväg åt varsit håll och sågs aldrig mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Nej? Battlefront 2 BF2= Battlfield 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Tack för kommentarerna. BF2= Battlfield 2 Förkortningar kan betyda olika saker, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Tack för kommentarerna. Förkortningar kan betyda olika saker, faktiskt. Men BF2 är Battlefield 2, och så brukar de flesta assosciera den förkortningen med. Jo jag håller meddig, men, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 http://img474.imageshack.us/img474/3049/tkkncz2.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 http://img474.imageshack.us/img474/3049/tkkncz2.png Continuum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Continuum? TKKN, ligger nästan längst nere på sidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts