Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

När man kommer fram så finns den inte där, den ligger i småbitar :) .

Woozie får förklara mer.

Jag har varit där med en group en av dom sa att det var Devona eller vad hon nu hetter (Tjejen som är me sen happy land. aka Pre searing.)

Redigerad av yoda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guild Wars är vackert, ser mer seriöst ut än wow.

Vad kostar det? Behöver man betala i månaden? Levlar man fortare än i WoW?

Jag kan svara på båda.

Nej det kostar inte

och

Beror på hur mycket tid du vill lägga ner på att lvla.

Spelet går dock inte ut på att "KOLLA JAG ÄR MAX LVL SMEK MIG JAG ÄR ALLSMÄKTIG" som det tyvärr är för mycket av i WoW.

Max lvl är 20 och spelet går helt enkelt ut på att vara bra, vara noggran med sina skills och vara duktig som partymember. Lvl 20 kan du ta över en natt som jag dock gjorde med min ranger

Tyvärr så är det så med spelet att du fastnar med det i ca 1 vecka.

Sen efter en vecka tappar man suget (var så för mig)

GW är ett CORPG (Cooperative Online Role Playing Game) medans WoW är ett MMORPG (Massive Multiplayer Online blablabla)

I GW hänger det mesta på vilka partymedlemmar du väljer, hur väl du spelar.

I GW har du dessutom en story som du kan följa och klara ut, alltså du kan faktist klara ut GW

Medans du kan sitta i timmtal med WoW utan att klara ut storyn.

WoW vs GW?

Går inte att jämföra spelen

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ägnat runt 174 timmar på GW.

Fast datorn har vart på när jag gjort middag å sånt, men iaf, sjukt roligt onlinespel.

Älskar å explora å hitta nya saker, finns så mycket som jag slår vad om att du inte sett Skruven.

Och du kanske bara inte fastnat för storyn eller något annat "side-skoj".

Finns massor av titlar att förtjäna, och man fortsätter "levla" efter 20, men "Your skills will be your legend". ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade du tagit bort HUDen så hade det där blivit ny bakgrund för mig

Man kan ju ändå inte ta bort all HUD, jag kunde inte ta bort party-rutan.

As Simpa said.

yoda, det kan nog stämma. Dwayna heter hon om jag minns rätt :huh:

Vackra bilder ^_^

Startade GW för första gången på nån månad nu, tog 10 minuter sen stängde jag ner det igen, så tråkigt att börja om, ska ev. fortsätta på min lvl 7 w/mo

Spelade du själv? Det är inte alls kul att springa omkring själv, det som är roligt att samla några några man känner (Alternativt någons kompisar ^_^ ) och springa omkring och questa och hjälpa varandra med missions. Det är vad som är roligt med GW.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vackra bilder ^_^

Spelade du själv? Det är inte alls kul att springa omkring själv, det som är roligt att samla några några man känner (Alternativt någons kompisar :huh: ) och springa omkring och questa och hjälpa varandra med missions. Det är vad som är roligt med GW.

Och vem ska jag springa runt med på lvl 1?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar å explora å hitta nya saker, finns så mycket som jag slår vad om att du inte sett Skruven.

Och du kanske bara inte fastnat för storyn eller något annat "side-skoj".

Faktist så har jag inte sett allt i spelet ännu, men nu är jag tyvärr upptagen med WoW, när mina dagar tar slut så ska jag spela lite GW igen.

Och det enda jag fastnade var faktist storyn

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vackra bilder :huh:

Spelade du själv? Det är inte alls kul att springa omkring själv, det som är roligt att samla några några man känner (Alternativt någons kompisar :D ) och springa omkring och questa och hjälpa varandra med missions. Det är vad som är roligt med GW.

Party-rutan kan man ta bort när man explorar, jopp. Tryck P eller kryssa ner den.

Tack tack ^_^

Inte allt för roligt att spela själv. Men skitkul å vara typ 3-4 st med Teamspeak ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor