Cortez Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tycker man så ska man inte vistas i en bildtråd överhuvudtaget. Därför man inte vill se 6 bilder efter varann som man redan sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Därför man inte vill se 6 bilder efter varann som man redan sett? Dagens I-lands problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Dagens I-lands problem? Ska du säga som gnällde över en liten spoiler. Och med det menar jag att ett spel är minst lika lite allvarlighet som en lång quote. Redigerad 14 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Ska du säga som gnällde över en liten spoiler. Och med det menar jag att ett spel är minst lika lite allvarlighet som en lång quote. Att du ens orkar forstätta det här gnället, ditt inlägg är lika onödigt som det här. Den 'lilla' spoilern du pratar om avslöjade i princip hela slutet i F.E.A.R. om jag inte har fel, så liten är den inte alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Ska du säga som gnällde över en liten spoiler. Och med det menar jag att ett spel är minst lika lite allvarlighet som en lång quote. Vad har en spoilerbild (spoiler betyder att förstöra, förresten) att göra med några thumbnails, som i sin tur inte är spoilerbilder? Hela vitsen med thumbnails är att man ska kunna posta synliga versioner av bilder utan att det tar för mycket plats, sedan kan man klicka på de bilder man vill se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Vad har en spoilerbild (spoiler betyder att förstöra, förresten) att göra med några thumbnails, som i sin tur inte är spoilerbilder? Hela vitsen med thumbnails är att man ska kunna posta synliga versioner av bilder utan att det tar för mycket plats, sedan kan man klicka på de bilder man vill se. Jag ville bara förtydliga att ditt "Dagens I-landsproblem" är så löjligt, du vill att alla ska respektera din vilja medan du själv inte ska respektera en enda jävel. Vill du få andra att respektera dig kanske du ska starta med att granska dig själv under förstoringsglaset, comprende? @Panimala, stick till någon annans gräl och lägg dig i. Och jag menar fortfarande att ni två tar spel på för stort allvar, det är ju bara spel eller hur? Redigerad 14 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag ville bara förtydliga att ditt "Dagens I-landsproblem" är så löjligt, du vill att alla ska respektera din vilja medan du själv inte ska respektera en enda jävel. Vill du få andra att respektera dig kanske du ska starta med att granska dig själv under förstoringsglaset, comprende? @Panimala, stick till någon annans gräl och lägg dig i. Och jag menar fortfarande att ni två tar spel på för stort allvar, det är ju bara spel eller hur? Ge dig för i helvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Men lägg ner nu för fan. Använd PM funktion. Redigerad 14 januari, 2007 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Terroriserade några jävlar på ett tak. Han fick jävligt ont i fötterna sekunden efter... Redigerad 14 januari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Vad är det för mystisk stråle? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/o9q2fa184u.jpg Vilken bjässe, gul var han också. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/34gqw9r1er.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 BOTS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Roy Keane! Total Club Manager 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) GeWe. Nu har jag kommit till The Underworld Explorade lite igår. Har 73.7% explored typ. Redigerad 15 januari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 BOTS!! Ahh, det är faktiskt riktigt roligt. Jag tror jag hann till level 15 eller så. Slutade spela eftersom annat kom emellan, inte för att jag tröttnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Ahh, det är faktiskt riktigt roligt. Jag tror jag hann till level 15 eller så. Slutade spela eftersom annat kom emellan, inte för att jag tröttnade. Jo, de e sköjj, körde en lvl 70 bana med några 20 lvls och en lvl 61, +70exp ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Explorade lite igår. Har 73.7% explored typ. Hmm, undrarns om jag har varit där. Kan man få se en närmare bild på den STORA statyn i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Hmm, undrarns om jag har varit där. Kan man få se en närmare bild på den STORA statyn i bakgrunden. När man kommer fram så finns den inte där, den ligger i småbitar . Woozie får förklara mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Hmm, undrarns om jag har varit där. Kan man få se en närmare bild på den STORA statyn i bakgrunden. Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Spel? Guild Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Explorade lite igår. Har 73.7% explored typ. Hade du tagit bort HUDen så hade det där blivit ny bakgrund för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts