yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Vilket spel Call of duty 1 eller 2. Inte säker var länge sedan =/. Tror jag iaf. Edit: Supreme commander =D http://img279.imageshack.us/img279/7777/ownedur2.th.png Jag blev ägd =(. (Beta bild) Redigerad 14 januari, 2007 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Call of duty 1 eller 2. Inte säker var länge sedan =/. Väldigt fint iallfall. Jag är lite kluven. Ska jag köpa Call of Duty, Battlefield 2 eller Battlefield 2042 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Väldigt fint iallfall. Jag är lite kluven. Ska jag köpa Call of Duty, Battlefield 2 eller Battlefield 2042 Modärna manicker och robotar tror ja knappast finns bara 35 år fram i tiden Battlefield 2142 kan du skaffa, men måste varna dig gör spywaren som följer med, som gör så att Electronic Arts ser allt vad du gör på nätet i datorn Och Call Of Duty 2 var spelet bakom pani's bilder Redigerad 14 januari, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Väldigt fint iallfall. Jag är lite kluven. Ska jag köpa Call of Duty, Battlefield 2 eller Battlefield 2042 Det var inte Call of duty, Det var Armed assault-demot, som Panimala förövrgt skrev i sitt inlägg. Av de tre spelen, köp Call of duty. Alternativt köp BF1942 och fixa en av de populära moddarna(Forgotten Hope, Desert Combat). enligt mig bättre än både 2142 och BF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det var inte Call of duty, Det var Armed assault-demot, som Panimala förövrgt skrev i sitt inlägg. Ehrm.. Not Han quotade en äldre post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Ehrm.. Not Han quotade en äldre post. Oj, sry. Men det där var nog CoD 2. Ser för bra ut för att vara ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det var inte Call of duty, Det var Armed assault-demot, som Panimala förövrgt skrev i sitt inlägg. Av de tre spelen, köp Call of duty. Alternativt köp BF1942 och fixa en av de populära moddarna(Forgotten Hope, Desert Combat). enligt mig bättre än både 2142 och BF2. Ne call of duty . Kan se det på Bilderna. med Smoke o Compasen(sp?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det var inte Call of duty, Det var Armed assault-demot, som Panimala förövrgt skrev i sitt inlägg. Av de tre spelen, köp Call of duty. Alternativt köp BF1942 och fixa en av de populära moddarna(Forgotten Hope, Desert Combat). enligt mig bättre än både 2142 och BF2. I helvete heller att det är! DET ÄR CALL OF DUTY 2! har spelat campaign 15 ggr och känner igen ALLA bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) I helvete heller att det är! DET ÄR CALL OF DUTY 2! har spelat campaign 15 ggr och känner igen ALLA bilder! Lägg dig inte i förens jag ger dig en riktig hårding med din snuttefilt! Redigerad 14 januari, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 I helvete heller att det är! DET ÄR CALL OF DUTY 2! har spelat campaign 15 ggr och känner igen ALLA bilder! Det var väll litte aggresivt av dig?... Och ja det är Call of duty... Inge mer bråk om det här nu pls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 OMG, Female Elementalist *onani* Jag är Warriorn men måste varna dig gör spywaren som följer med, som gör så att Electronic Arts ser allt vad du gör på nätet i datorn Det var ju inte någon spyware. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Modärna manicker och robotar tror ja knappast finns bara 35 år fram i tiden Battlefield 2142 kan du skaffa, men måste varna dig gör spywaren som följer med, som gör så att Electronic Arts ser allt vad du gör på nätet i datorn Och Call Of Duty 2 var spelet bakom pani's bilder Vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) http://img296.imageshack.us/img296/7008/kaboomya7.th.png Den här gången visste jag hur man skulle spela . men sluta med förlust >.<. Tar dom nästa gång ^^. Redigerad 14 januari, 2007 av yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Armed Assault-demot! Mitt supergäng av elitsoldater, redo att möta vad som kan mötas under äventyrets gång. Och så lite nightvision. Och en ryss, i nightvision. Weeee! *Ratatata!!!* Den här var rätt ball. Bra bilder, längtar tills hela kommer ut. Du ska vi spela CO-OP, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bra bilder, längtar tills hela kommer ut. Du ska vi spela CO-OP, osv. Ajabaja, inte quota bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Ajabaja, inte quota bilder. Tycker synd om den vars uppkoppling belastas av att ladda små thumbnails. Det är stora bilder man inte ska quota. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tycker synd om den vars uppkoppling belastas av att ladda små thumbnails. Det är stora bilder man inte ska quota. Ja men det blir så stor quote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tycker synd om den vars uppkoppling belastas av att ladda små thumbnails. Det är stora bilder man inte ska quota. Sitter man kvar på ett gammalt *BIIIIIIOOOP IIOP OIP* modem. Ja, då är det ens eget fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Tycker synd om den vars uppkoppling belastas av att ladda små thumbnails. Det är stora bilder man inte ska quota. Det är inte det som är problemet. Det jobbiga är att behöva scrolla förbi samma bilder som man redan sett tidigare. Ännu jobbigare om man inte gillar bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Det är inte det som är problemet. Det jobbiga är att behöva scrolla förbi samma bilder som man redan sett tidigare. Ännu jobbigare om man inte gillar bilderna. Tycker man så ska man inte vistas i en bildtråd överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts