Lajnux Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 En mellansekvens i Company of Heroes, de i CoH är faktiskt utav de bästa jag sett. Bilderna säger rätt mycket om vad som händer. En sak som är tuff enligt mig är att dom har gjort mellanfrekvenserna ifrån det stadiet man faktiskt spelar, och inte har gjort det som en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 En mellansekvens i Company of Heroes, de i CoH är faktiskt utav de bästa jag sett. Bilderna säger rätt mycket om vad som händer. Operation Cobra, a.k.a. The Battle of Normandy. Riktigt najs bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 En mellansekvens i Company of Heroes, de i CoH är faktiskt utav de bästa jag sett. Bilderna säger rätt mycket om vad som händer. Riktigt nice spel, har dock inte spelat det så mycket då jag inte orkat gå till handlarn och köpa det, går till min bror och spelar det ibland dock. Ge mig mer bilder, blev väldigt sugen på att köpa det nu, give me more Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Riktigt nice spel, har dock inte spelat det så mycket då jag inte orkat gå till handlarn och köpa det, går till min bror och spelar det ibland dock. Ge mig mer bilder, blev väldigt sugen på att köpa det nu, give me more Här är 3 bilder från min sida Installerade det igen förra veckan? Eller veckan före det? Bilderna är iaf från någon dag efter spelet kom ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 "We got airsupport, niggas! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 "We got airsupport, niggas! " Vilken mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 "We got airsupport, niggas! " Ska texten till vänster verkligen se ut som den gör? Om så är fallet, tycker jag att det är en riktigt tabbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Vilken mod? Forgotten Hope ? Jag älskar den modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ska texten till vänster verkligen se ut som den gör? Om så är fallet, tycker jag att det är en riktigt tabbe. Nej, det är för att jag kör med A.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Ehm, det blev ett jävla långt inlägg, quota inte allt. Hmf. Weeeee...! RATTATATA!!111 "We are soooo dead, man." *Blub blub* Charge, lol! lol, i fell. heal pls. "lol, spam!" "What?" Callin' the artellry. "Look at me! Hollywood style!" The guns are found. "What you lookin' at?" Pang. Redigerad 13 januari, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ehm, det blev ett jävla långt inlägg, quota inte allt. *fem miljarder olika bilder* Grymt snygga bilder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 *BILDER AV PANI* Mmm, that's nice like ze arse of yours. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag klarar missions tillsammans med två av Wu Zi Mu's kompisar. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/93kiby5hbe.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Vilket spel? Inte fan är det då wow och inte gw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Vilket spel? Inte fan är det då wow och inte gw? Det är GW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Jag klarar missions tillsammans med två av Wu Zi Mu's kompisar. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/93kiby5hbe.jpg Åh, är du där nu. Vilka minnen. :'( Det var där jag träffade Farell Noble och spelade in filmer m.m. *gråt* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag klarar missions tillsammans med två av Wu Zi Mu's kompisar. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/93kiby5hbe.jpg Ni får säga till mig nån gång! vill komma vidare med min lv 13 Necromancer/Monk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Jag klarar missions tillsammans med två av Wu Zi Mu's kompisar. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/93kiby5hbe.jpg OMG, Female Elementalist *onani* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Armed Assault-demot! Mitt supergäng av elitsoldater, redo att möta vad som kan mötas under äventyrets gång. Och så lite nightvision. Och en ryss, i nightvision. Weeee! *Ratatata!!!* Den här var rätt ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Ehm, det blev ett jävla långt inlägg, quota inte allt. Vilket spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts