eXotic Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Du är Yaochuan va? Så du gjorde det som jag snackade om igår W/Mo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Du är Yaochuan va? Så du gjorde det som jag snackade om igår W/Mo. Nope, snubben är gjord runt 20 december. Har inte spelat något på den sen dess, förutom igår då. Redigerad 11 januari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 GW. Svamlade runt lite med den nya gubben.. Åh får se när jag har ork o lust o lira GW kanske kan lira tillsammans nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Åh får se när jag har ork o lust o lira GW kanske kan lira tillsammans nån gång? Då hänger jag på! Har någon av er nått level 20 än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Nope, snubben är gjord runt 20 december. Har inte spelat något på den sen dess, förutom igår då. Meh. Svamlade runt lite igår med min nya gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Då hänger jag på! Har någon av er nått level 20 än? Nepp... lv 13 med necron, inte haft direkt tid o lira men hör av dig så kan det nog liras, du får gärna hjälpa mig med ett quest i yaks bent eller va d heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Då hänger jag på! Har någon av er nått level 20 än? Jo! Jag är! Eller du vet redan =/. Ska vi ta glint? (lvl 30 drake)(När xemtoth är 20). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Då hänger jag på! Har någon av er nått level 20 än? Hade jag inte lirat WoW just nu så hade jag vart med, i mean 3 lvl 20's ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Då hänger jag på! Har någon av er nått level 20 än? Jag, är typ lvl 20 +6. Ranger / Necro. Simpa: Det är den senaste jag gjort så "nya" kom väl bara in automatiskt xD Xemtoth: Lätt att vi ska lira, om du har mic så kan vi använda oss av ts2 kanske? Skönt å slippa skriva hela tiden. Då blir det, om jag har uppfattat rätt: Xemtoth nor_adde yoda x_simpa_x Wu Zi Mu (jag) Redigerad 12 januari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 x_simpa_x När anmälade jag mig? Men visst jag kan vara med, fast jag är bara en W/Ne level 6 (började i tisdags) och har inte kommit ifrån Ascalon än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 När anmälade jag mig? Men visst jag kan vara med, fast jag är bara en W/Ne level 6 (började i tisdags) och har inte kommit ifrån Ascalon än Klart du ska vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Det här är en screenshotstråd ffs. Skriv i GW tråden istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Morrowind. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Jag, är typ lvl 20 +6. Ranger / Necro. Simpa: Det är den senaste jag gjort så "nya" kom väl bara in automatiskt xD Xemtoth: Lätt att vi ska lira, om du har mic så kan vi använda oss av ts2 kanske? Skönt å slippa skriva hela tiden. Då blir det, om jag har uppfattat rätt: Xemtoth nor_adde yoda x_simpa_x Wu Zi Mu (jag) Gött.. nån av er får höra av er på msn eller liknande, och förlåt för offtopic, vi bör nog snacka vidare i GW tråden som någon tidigare sade ,detta är ju trots allt en screenshot tråd, så vi fortsätter snacket i GW tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Morrowind. Fan *installerar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Morrowind. Grafikmod eller? Jävlar vad kräm man kunde få ut ur spelmotorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Fan *installerar* Epics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Grafikmod eller? Jävlar vad kräm man kunde få ut ur spelmotorn. Kolla in Oblivion-tråden för några grafik-mods-tips till Morrowind=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Grafikmod eller? Jävlar vad kräm man kunde få ut ur spelmotorn. Har skrivit vilken jag använder i Oblivion tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 En mellansekvens i Company of Heroes, de i CoH är faktiskt utav de bästa jag sett. Bilderna säger rätt mycket om vad som händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts