Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Project Reality Mod till BF2. Helikopter- landsättning i Muttrah Citys hamn, som ni ser till vänster i bild blev vi beskjutna av raketer (inga träffar dock).

1cw53hvbr5.jpg

Jag och min squad gör oss redo för att täcka macken (som ni ser har dem världens bästa bensinpris på den macken).

hkiist3qb3.jpg

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:o

Åhh önskar att jag hade kvar min gamla Win 98 dator. :blink:

Fixade 25 to Life idag! Keeefff spelmotor och grafik men det var rätt underhållande att spela online.

25tahlifeqx1th_827823_0.png

25tldatmagicniggaqp9th_827823_1.png

13/10 kanske inte är så imponerande. Men med tankte på att vi låg under med c.a 15 poäng de tre sista minuterna och att vi var två mot fyra tycker jag att det var helt okej stats. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhh önskar att jag hade kvar min gamla Win 98 dator. :wub:

Fixade 25 to Life idag! Keeefff spelmotor och grafik men det var rätt underhållande att spela online.

13/10 kanske inte är så imponerande. Men med tankte på att vi låg under med c.a 15 poäng de tre sista minuterna och att vi var två mot fyra tycker jag att det var helt okej stats. B)

Spelade det i nästan ett år över internet innan alla små skitungar började fuska, då var det inte roligt längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Project Reality Mod till BF2. Helikopter- landsättning i Muttrah Citys hamn, som ni ser till vänster i bild blev vi beskjutna av raketer (inga träffar dock).

1cw53hvbr5.jpg

Jag och min squad gör oss redo för att täcka macken (som ni ser har dem världens bästa bensinpris på den macken).

hkiist3qb3.jpg

Nu fick jag lust å lira. Någon speciell server du lirar på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade det i nästan ett år över internet innan alla små skitungar började fuska, då var det inte roligt längre.

Jo det är irriterande med de som fuskar. Men med tankte på att man kan se i tredjeperson så blir det lätt att "Haxxa" genom väggar.

Jag vet inte om det är min version av spelet eller min dator som är konstig. Varje gång någon börjar skjuta eller ett ljud spelas upp så som "Law Enforcement is currently loosing." så fryser spelet till i en till två sekunder.

Ontopic:

"BITCH I LIVE IN A FUCKING TRASH CAN! I'm the poorest mother fucker on Sesame Street."

post-3404-1168376038_thumb.jpg

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor