P-C Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Är Frets on Fire gratis? Om så är fallet, kan någon länka till det? Goooogle, mon ami. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Goooogle, mon ami. Sökte nyss efter det på google, men så tröck jag bak ett antal sidor och såg att det fanns en länk till en Frets on Fire tråd ifrån gtasajten. Redigerad 7 januari, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Gte pizza med lort på? aegte, det är på danska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 aegte, det är på danska. Aha, juste utvecklarna e ju danska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Säger grabben som tänker köpa ny dator, även fast han har en sprillans. Den fungerar ju inte som den ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Den fungerar ju inte som den ska. If thats the case, give it to me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jazz Jackrabbit 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Project Reality Mod till BF2. Helikopter- landsättning i Muttrah Citys hamn, som ni ser till vänster i bild blev vi beskjutna av raketer (inga träffar dock). Jag och min squad gör oss redo för att täcka macken (som ni ser har dem världens bästa bensinpris på den macken). Redigerad 7 januari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Åhh önskar att jag hade kvar min gamla Win 98 dator. Fixade 25 to Life idag! Keeefff spelmotor och grafik men det var rätt underhållande att spela online. 13/10 kanske inte är så imponerande. Men med tankte på att vi låg under med c.a 15 poäng de tre sista minuterna och att vi var två mot fyra tycker jag att det var helt okej stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Nostalgi... Jazz 2 Online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 De första Jazz e roligare tycker jag, då va inte "kameran" så långt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Åhh önskar att jag hade kvar min gamla Win 98 dator. Fixade 25 to Life idag! Keeefff spelmotor och grafik men det var rätt underhållande att spela online. 13/10 kanske inte är så imponerande. Men med tankte på att vi låg under med c.a 15 poäng de tre sista minuterna och att vi var två mot fyra tycker jag att det var helt okej stats. Spelade det i nästan ett år över internet innan alla små skitungar började fuska, då var det inte roligt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Åhh önskar att jag hade kvar min gamla Win 98 dator. Som tur är så behöver man inte win 98.. går lika bra på xp De första Jazz e roligare tycker jag, då va inte "kameran" så långt bort Ja det kan jag hålla med dig om, tror jag har det liggnas någonstans här hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Project Reality Mod till BF2. Helikopter- landsättning i Muttrah Citys hamn, som ni ser till vänster i bild blev vi beskjutna av raketer (inga träffar dock). Jag och min squad gör oss redo för att täcka macken (som ni ser har dem världens bästa bensinpris på den macken). Nu fick jag lust å lira. Någon speciell server du lirar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Nu fick jag lust å lira. Någon speciell server du lirar på? Nä, tar en europeisk server som är befolkad (O RLY?!). PRMM- servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Snitsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Spelade det i nästan ett år över internet innan alla små skitungar började fuska, då var det inte roligt längre. Jo det är irriterande med de som fuskar. Men med tankte på att man kan se i tredjeperson så blir det lätt att "Haxxa" genom väggar. Jag vet inte om det är min version av spelet eller min dator som är konstig. Varje gång någon börjar skjuta eller ett ljud spelas upp så som "Law Enforcement is currently loosing." så fryser spelet till i en till två sekunder. Ontopic: "BITCH I LIVE IN A FUCKING TRASH CAN! I'm the poorest mother fucker on Sesame Street." Redigerad 9 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Snitsigt. Machomannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) GW. Svamlade runt lite med den nya gubben.. Redigerad 11 januari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts