Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Äh, kantutjämning på trädens blad och så. Det syns inte ens så bra eftersom .jpg-kvaliten inte är något vidare.

"Då fåru la ta en bättre bild, jäla fétta, hähähäh!! :lol: "

evilgrin39_745831_0.gif

PoE2. Jag och min squad är påväg att inta den här lastdepån.

co7hre85ma.jpg

Gick väldigt bra med tanke på att jag spelade medic på en pansar- dominerad bana. ;)

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi överlevde faktiskt. ;)

Prophecys right?

och mission har jag för mig. Det där missionet gjorde jag med bara en kompis :lol:

Jag var typ lvl 11 och min kompis lvl 20.

----

Xemtoth: många säger att factions suger, men du tjänar lite på att köpa det ändå.

Skaffa Gw prophecys och du får 4 slots, och några klasser.

Factions och du får 2 till slots och 2 till klasser (vet inte vad för sorts)

Nightfall och du får 2 till slots och 2 till klasser (tror det är 2 till)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prophecys right?

och mission har jag för mig. Det där missionet gjorde jag med bara en kompis :lol:

Jag var typ lvl 11 och min kompis lvl 20.

----

Xemtoth: många säger att factions suger, men du tjänar lite på att köpa det ändå.

Skaffa Gw prophecys och du får 4 slots, och några klasser.

Factions och du får 2 till slots och 2 till klasser (vet inte vad för sorts)

Nightfall och du får 2 till slots och 2 till klasser (tror det är 2 till)

Det där med slotsen visste jag, på factons är det Assasin och Ritualist som är nya klasserna. Vet du föresten när jag kan grejja nya summons med min necro? den är lv 13 och har bara summon Bone Horror ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med slotsen visste jag, på factons är det Assasin och Ritualist som är nya klasserna. Vet du föresten när jag kan grejja nya summons med min necro? den är lv 13 och har bara summon Bone Horror ;)

Varje skill point du tjänar ska du lägga på death magic, för varje skill point som kommer där så blir din bone horror en lvl starkare, efter ett tag hade jag summon bone minions, och nu kan jag summona 2 lvl 7 bone minions.

När du fått lite mer skill på det kan du summona ett stort fult monster som är typ lvl 15 och är über starkt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varje skill point du tjänar ska du lägga på death magic, för varje skill point som kommer där så blir din bone horror en lvl starkare, efter ett tag hade jag summon bone minions, och nu kan jag summona 2 lvl 7 bone minions.

När du fått lite mer skill på det kan du summona ett stort fult monster som är typ lvl 15 och är über starkt (w00t)

edit: Skitsamma, addar dig på msn :)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor