yoda Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ny armor och typ 70% ~ in på lv 13 Så du har börjat med Guild wars igen eller? DimpZ:Om du inte redan fattat så är det Guild wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Så du har börjat med Guild wars igen eller? DimpZ:Om du inte redan fattat så är det Guild wars Oki! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Så du har börjat med Guild wars igen eller? DimpZ:Om du inte redan fattat så är det Guild wars Bara lite smått, kan köra nån timme på kvällen/morgonen, inget jag tokkör edit: urgh, stavfel Redigerad 6 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Äh, kantutjämning på trädens blad och så. Det syns inte ens så bra eftersom .jpg-kvaliten inte är något vidare. "Då fåru la ta en bättre bild, jäla fétta, hähähäh!! " PoE2. Jag och min squad är påväg att inta den här lastdepån. Gick väldigt bra med tanke på att jag spelade medic på en pansar- dominerad bana. Redigerad 6 januari, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Spelar ingen roll, spelet är såpass gammalt så att folk borde ha klarat det redan Spoil som spoil. Det finns folk som inte klarat HL1 än, och dom skulle nog inte bli så glada över att se precis vad som händer i slutet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Höhöhö ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Vi överlevde faktiskt. Redigerad 7 januari, 2007 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vi överlevde faktiskt. Kanske borde börja lira lite igen, tröttnade på't för jag inte hade nån o lira med -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vi överlevde faktiskt. Vilket GW kör du? min polare säger att Facotions suger, så tänker nog inte köpa det, men Nightfalls verkar grymt mycket roligare, så vet du om det är värt pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Lite påskäggsbilder från Hitman 2: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Vi överlevde faktiskt. Prophecys right? och mission har jag för mig. Det där missionet gjorde jag med bara en kompis Jag var typ lvl 11 och min kompis lvl 20. ---- Xemtoth: många säger att factions suger, men du tjänar lite på att köpa det ändå. Skaffa Gw prophecys och du får 4 slots, och några klasser. Factions och du får 2 till slots och 2 till klasser (vet inte vad för sorts) Nightfall och du får 2 till slots och 2 till klasser (tror det är 2 till) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Prophecys right? och mission har jag för mig. Det där missionet gjorde jag med bara en kompis Jag var typ lvl 11 och min kompis lvl 20. ---- Xemtoth: många säger att factions suger, men du tjänar lite på att köpa det ändå. Skaffa Gw prophecys och du får 4 slots, och några klasser. Factions och du får 2 till slots och 2 till klasser (vet inte vad för sorts) Nightfall och du får 2 till slots och 2 till klasser (tror det är 2 till) Det där med slotsen visste jag, på factons är det Assasin och Ritualist som är nya klasserna. Vet du föresten när jag kan grejja nya summons med min necro? den är lv 13 och har bara summon Bone Horror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Det där med slotsen visste jag, på factons är det Assasin och Ritualist som är nya klasserna. Vet du föresten när jag kan grejja nya summons med min necro? den är lv 13 och har bara summon Bone Horror Varje skill point du tjänar ska du lägga på death magic, för varje skill point som kommer där så blir din bone horror en lvl starkare, efter ett tag hade jag summon bone minions, och nu kan jag summona 2 lvl 7 bone minions. När du fått lite mer skill på det kan du summona ett stort fult monster som är typ lvl 15 och är über starkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag kanske ska börja med GW igen. Blev lite sugen nu när jag såg bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Jag tror du behöver tänka om. Man väljer inte datorprylar framför "riktiga" prylar. Säger grabben som tänker köpa ny dator, även fast han har en sprillans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Varje skill point du tjänar ska du lägga på death magic, för varje skill point som kommer där så blir din bone horror en lvl starkare, efter ett tag hade jag summon bone minions, och nu kan jag summona 2 lvl 7 bone minions. När du fått lite mer skill på det kan du summona ett stort fult monster som är typ lvl 15 och är über starkt edit: Skitsamma, addar dig på msn Redigerad 7 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Körde lite TD igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Frets on Fire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Frets on Fire. Är Frets on Fire gratis? Om så är fallet, kan någon länka till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Lite påskäggsbilder från Hitman 2: Gte pizza med lort på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts