Pixiegnom Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Jazz Jackrabbit 2 ftw. Oooh minnen Edit: Inte quota bilder Redigerad 5 januari, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jazz Jackrabbit 2 ftw. Snacka om Kult . Det där var skit kul och spela 2 player på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag tror du behöver tänka om. Man väljer inte datorprylar framför "riktiga" prylar. Om vintrarna fortsätter se ut som denna vinter så kommer han ändå inte kunna ha användning utav skotern. Fast helt sant det du sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag tror du behöver tänka om. Man väljer inte datorprylar framför "riktiga" prylar. Nej, datorprylar existerar ju bara i fantasin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag ägde. Fint nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Nej, datorprylar existerar ju bara i fantasin. Det var därför jag satte citationstecken, jag var inte säker på vad jag skulle kalla de "riktiga" sakerna. Du ser? Jag vet inte vad jag ska kalla de saker som inte är datorprylar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Om vintrarna fortsätter se ut som denna vinter så kommer han ändå inte kunna ha användning utav skotern. Sant. Jag har allt annat jag behöver. Moped, snöskoter (men ville ha en bättre men den duger att köra med den månad som det nu finns snö). Behöver en Isbil Och kommer att ha omkring 30000 kronor i sommar, så det borde nog räcka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Fint nick Inte mitt. Var inne på en kompis acount. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag och en kompis spela CounterStrike Source idag på nån konstig server. Man var typ zombie och skit. Jävligt kul var det iallafall. Jag ägde. 167 skott i MAGASINET på M4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 167 skott i MAGASINET på M4? Plugin, du dödar knappt en zombie med 30 skott, då får du sätta alla i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ny armor och typ 70% ~ in på lv 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Plugin, du dödar knappt en zombie med 30 skott, då får du sätta alla i huvudet. Man ska ju köra standard, annars blir det ju ingen utmaning . Kmr ihåg på en server där öka dom Zombie:ins Hp för varje rond man vann så en Zombie hade 1700HP ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Man ska ju köra standard, annars blir det ju ingen utmaning . Håller med. På den här servern behövde man inte ens ladda! Skit tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Spelade lite NFSC Kolla "Time Behind" Alla race är nu avklarade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jazz Jackrabbit 2 ftw. Åh det blir att plocka fram det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Supersampling @ CSAA haxzors. Redigerad 6 januari, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Supersampling @ CSAA haxzors. Jag.. förstår inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag.. förstår inte. Då är vi 2 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag.. förstår inte. Äh, kantutjämning på trädens blad och så. Det syns inte ens så bra eftersom .jpg-kvaliten inte är något vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ny armor och typ 70% ~ in på lv 13 Vad heter spelet Man ska ju köra standard, annars blir det ju ingen utmaning . Kmr ihåg på en server där öka dom Zombie:ins Hp för varje rond man vann så en Zombie hade 1700HP ett tag Vad kallas servrarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts