Panimala Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Quota spoilerbilder? Har fått mitt 8800GTS, leker lite i nVIDIAs tech demos. Tadaa! Rycker i jävelns käke lite. Adrianne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Ûber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Quota spoilerbilder? Har fått mitt 8800GTS, leker lite i nVIDIAs tech demos. Tadaa! Rycker i jävelns käke lite. Adrianne. Installera nåt bögigt snyggt spel, som Oblivion, och ta bilder med maxade inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Kom in på MSN, din hingst. SLAP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Kom in på MSN, din hingst. SLAP! HAHAHAHAHHAHAHAHAHA Det hakpartiet var inte att leka med. Redigerad 4 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 HAHAHAHAHHAHAHAHAHA Det hakpartiet var inte att leka med. Slår Bubba från Forrest Gump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 BOOM HEADSHOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 BOOM HEADSHOT! Ser trevligt ut. Vill också skaffa ett DX10 kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 BOOM HEADSHOT! Grrrrrrrrräsligt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Grrrrrrrrräsligt snyggt! Ett spel blir väl inge snyggare om du har ett nyare grafikkort ? Hög är väl alltid hög, right Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Ett spel blir väl inge snyggare om du har ett nyare grafikkort ? Hög är väl alltid hög, right Nä men har man bättre grafikkort o man kör något nytt spel så kan man höja inställningarna på spelet edit: om det är ett gammalt spel så kan det ju förstås inte bli snyggare trots hur bra dator man har Redigerad 5 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Nä men har man bättre grafikkort o man kör något nytt spel så kan man höja inställningarna på spelet edit: om det är ett gammalt spel så kan det ju förstås inte bli snyggare trots hur bra dator man har Men jag menar det F.E.A.R såg inge snyggare där än vad det gör med ett 7800GTX, fast jag kanske är blind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Men jag menar det F.E.A.R såg inge snyggare där än vad det gör med ett 7800GTX, fast jag kanske är blind Beror ju helt på vad du kör på för inställningar. Ett bättre kort klarar av mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Jag och en kompis spela CounterStrike Source idag på nån konstig server. Man var typ zombie och skit. Jävligt kul var det iallafall. Huvud. En död zombie. Blomma. Mellandagsrea på El-Giganten Jag ägde. Redigerad 5 januari, 2007 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Härligt att kunna maxa F.E.A.R. Grymt snyggt är det. Lägger upp lite fler bilder. Och så lägger jag upp lite Call of Duty 2 - maxat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 @ Emil: Dom serverarna är skojiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 @ Emil: Dom serverarna är skojiga Men det är ändå läskigt :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Härligt att kunna maxa F.E.A.R. Grymt snyggt är det. Lägger upp lite fler bilder. Och så lägger jag upp lite Call of Duty 2 - maxat. Jävligt najs. Med ett grafikkort som det där kommer du snart få börja köpa en storlek större kalsonger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Härligt att kunna maxa F.E.A.R. Grymt snyggt är det. Lägger upp lite fler bilder. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/thumbs/9kk4i3en30.jpg http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/thumbs/a40fsu9p2p.jpg http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/thumbs/umps1uuwd4.jpg Och så lägger jag upp lite Call of Duty 2 - maxat. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/thumbs/sz8kwndyqm.jpg http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/thumbs/3iajtle71o.jpg http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/thumbs/3cioo2yn9e.jpg Vackert! Gissa vem som blev sugen på att spela CoD 2 Istället för en ny snöskoter nästa vinter tar jag och skaffar ett DX10 kort i stället, och lite RAM-minne Hmm... Och nån bil att raca med på icen. Kände mig tvungen att lägga upp en bild, ganska gammal men den är iaf snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Istället för en ny snöskoter nästa vinter tar jag och skaffar ett DX10 kort i stället, och lite RAM-minne Jag tror du behöver tänka om. Man väljer inte datorprylar framför "riktiga" prylar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts