spajdermän Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Oh my... Vilka minnen. Kommer ihåg hur jag brukade spela det som liten. Jag hade det för något år sedan. Sen lånade en kompis det. Nu hittar jag det inte och det är inte hemma hos han, säger han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag hade det för något år sedan. Sen lånade en kompis det. Nu hittar jag det inte och det är inte hemma hos han, säger han. Finns på Home of The Underdogs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Tog en små rolig bild när jag körde Battlefield 2142 nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 JFK Reloaded. Ser lite väl avslappnade ut för att nyss blivit skjutna till döds? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Tog en små rolig bild när jag körde Battlefield 2142 nyss Kör ni trail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Kör ni trail? Kan någon lära sig att det heter TRIAL och inte trail? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Kör ni trail? Nej men min kompis cyklar Bike-TRIAL Edit: Doh! Krax var före Redigerad 4 januari, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Nej men min kompis cyklar Bike-TRIAL Edit: Doh! Krax var före Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Kan någon lära sig att det heter TRIAL och inte trail? Det kunde jag redan . Vara bara lite trött när jag skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 FSX @ LAN Darn it... Nu vill jag spela flygsim igen. Finns fortfarande Draken med i FS? Vet att det fanns i 2002... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Darn it... Nu vill jag spela flygsim igen. Finns fortfarande Draken med i FS? Vet att det fanns i 2002... Viggen finns till FS2004, vet inte hur det är med den till FSX eller Draken. http://img228.imageshack.us/img228/986/ja37b0800es6.jpg Om du dessutom vill kunna göra annat än att flyga (dvs använda vapnen och flyga stridsuppdrag) kan du alltid införskaffa Operation Flashpoint och expansionen Resistance, och sedan modden Swedish Forces Pack. SFP innehåller bland annat Tunnan, Viggen och SK60, dock inte Draken eller Gripen. Gissningsvis finns inte Gripen med för att mycket information om den är hemlighetsstämplad. Men det gör det inte sämre - SFP innehåller jävligt många enheter från försvaret (både moderna och gamla godingar), alltifrån Strv 122 till AK4. Dessutom så är OFP (därmed också SFP) ett realistiskt spel, så stridsvagnar kräver förare, skytt och vagnchef och som infanterist kan man ta max två-tre skott, beroende på var man träffas, och vapnen har realistisk rekyl, osv, osv, osv. (Klicka för större bilder) Operation Flashpoint är dessutom ett grymt bra krigsspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Viggen finns till FS2004, vet inte hur det är med den till FSX eller Draken. http://img228.imageshack.us/img228/986/ja37b0800es6.jpg Om du dessutom vill kunna göra annat än att flyga (dvs använda vapnen och flyga stridsuppdrag) kan du alltid införskaffa Operation Flashpoint och expansionen Resistance, och sedan modden Swedish Forces Pack. SFP innehåller bland annat Tunnan, Viggen och SK60, dock inte Draken eller Gripen. Gissningsvis finns inte Gripen med för att mycket information om den är hemlighetsstämplad. Men det gör det inte sämre - SFP innehåller jävligt många enheter från försvaret (både moderna och gamla godingar), alltifrån Strv 122 till AK4. Dessutom så är OFP (därmed också SFP) ett realistiskt spel, så stridsvagnar kräver förare, skytt och vagnchef och som infanterist kan man ta max två-tre skott, beroende på var man träffas, och vapnen har realistisk rekyl, osv, osv, osv. (Klicka för större bilder) Operation Flashpoint är dessutom ett grymt bra krigsspel! Snygga bilder, M90 är så hett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Varvade HL2 nyss. Imorn beställs Episode One! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Börjat lira Lord of the rings: BFME2 nu. Har stött på en oerhört jobbig bugg, tror jag iaf att det är. För ett attacktroll härjar runt i min bas, och den är odödlig! Liven är tomma, har vart det i typ 5-10 minuters bonkande. Den dör aldrig.. Nån som vet vad som kan vara fel eller hur man kan fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Börjat lira Lord of the rings: BFME2 nu. Har stött på en oerhört jobbig bugg, tror jag iaf att det är. För ett attacktroll härjar runt i min bas, och den är odödlig! Liven är tomma, har vart det i typ 5-10 minuters bonkande. Den dör aldrig.. Nån som vet vad som kan vara fel eller hur man kan fixa det? Har läst om den här buggen. Ganska känd. Så du borde kunna hitta en del om den på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Börjat lira Lord of the rings: BFME2 nu. Har stött på en oerhört jobbig bugg, tror jag iaf att det är. För ett attacktroll härjar runt i min bas, och den är odödlig! Liven är tomma, har vart det i typ 5-10 minuters bonkande. Den dör aldrig.. Nån som vet vad som kan vara fel eller hur man kan fixa det? Ah, det är ruggigt roligt att spela det där online. Men buggen vet jag inget om, tyvär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Klarade mig utan att behöva fixa buggen. Fast det var jobbigt med 5 attacktroll som sprang runt å bonkade på mina fort. Då har man klarat spelet som god, dags å börja med ond då ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Klarade mig utan att behöva fixa buggen. Fast det var jobbigt med 5 attacktroll som sprang runt å bonkade på mina fort. Då har man klarat spelet som god, dags å börja med ond då ^^ Trust me, ond är alltid roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Varvade HL2 nyss. Imorn beställs Episode One! Länka till spoilerbilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Länka till spoilerbilder... Spelar ingen roll, spelet är såpass gammalt så att folk borde ha klarat det redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts