Weener Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vad är det för massa grejer? Så ser det inte ut när jag lirar CS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Vad är det för massa grejer? Så ser det inte ut när jag lirar CS... Han har ju wallhack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 snacka om big cheater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 lilla jag med Aldurs Watchtower set på Diablo 2 Lord of destruction på battle.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) SHIT! Akta bra sköld? Jag har en sorceress på lvl 21 Kan inte jag få skorna som ligger i din backpack Redigerad 14 november, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 snacka om big cheater mwahahaha! Men spelar typ aldrig cs så gör sak samma, spelar typ på lan. WHn buggar asmycket när man kör med tactical shield, hehe skölden blir genomskinlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 (redigerad) SHIT! Akta bra sköld? Jag har en sorceress på lvl 21 Kan inte jag få skorna som ligger i din backpack Bytte bootsen.. har dem inte kvar direkt..men Aldur äger Skölden har 250 Def med 30 till alla resist och massa sånt.. edit: Min Druid e lv 90 Redigerad 14 november, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 14 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2004 mass mord på painkiller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 Bytte bootsen.. har dem inte kvar direkt..men Aldur äger Skölden har 250 Def med 30 till alla resist och massa sånt.. edit: Min Druid e lv 90 haha jävlar! Fast jag har bara lirat i 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Johnson Skrivet 15 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2004 lilla jag med Aldurs Watchtower set på Diablo 2 Lord of destruction på battle.net Jag har Immortal King på min barbar. Men set är inte så bra nu längre, de bästa vapnen och rustningarna är runord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2004 Jag har Immortal King på min barbar. Men set är inte så bra nu längre, de bästa vapnen och rustningarna är runord Har IK maulen hade hjälmen oxo men den bytte jag bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2004 Hans kraftiga underbett var nästan lite läskigt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vad är painkiller för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 skitspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 skitspel 0rd ^ ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Fuck na det e inget skit spel det är faktis jävligt kul och bra inget snack bara bang on target Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 vad är painkiller för spel? Typ Spring o röj spel, riktigt kul om man har smaken för såna spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2004 Dom borde göra fler spel som Painkiller. Spelet har en story men det är egentligen helt onödigt att ha det. Det enda man gör är att ta största vapnet man hitta o bara slakta alla fiender som kommer. Vad är det som är skit med det undrar jag? :\ Finns det nåt roligare än när man har typ 20-30 små halvdöda, naziliknande soldater som man skjuter ihjäl med ett enda rocketlauncherskott. Är det skit menar ni? O skjuta ihjäl zombies med pålar så dom fastnar i väggen. Ack va skoj! Jaja, det är min åsikt men jag fattar inte att folk kan ha annorlunda än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 lilla jag med Aldurs Watchtower set på Diablo 2 Lord of destruction på battle.net Äh, det tar inte Immortal King-sättet på min Barbarian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 19 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2004 AAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHH!RAAAAAAAARGHHH_.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts