Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Satte personligt bästa igår :wub:

(ja,jag är rädd att någon ska stjäla det :wub:)

Åh jag kommer ihåg när jag brukade göra wheelie(stavning?) i Vice City, brukade alltid åka fram och tillbaka på den där jättelånga vägen på andra ön.

Jag brukade börja högst upp, sen körde jag hela vägen ner till hamnen, vände där utan att släppa ner framhjulet, och åkte sedan tillbaka igen.

Det var tider det.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ännu en swatkväll fyllt av problem :mellow: .

Spion ;)

Wu Zi Mu och Kebab i duschen. På knä post-9459-1167093867_thumb.gif

Kebab och jag klarar biffen.

Lawl, nawbs. :ermm:

Problemet är att alla sådana divor... Ett jävligt hett tips är att spela mycket singleplayer i SWAT 4, och adoptera taktikerna därifrån. Alltså, en ledare och två grupper med två pers (beroende på hur många man är). Sen är det grymt viktigt att att följa ledarens order till punkt och pricka och inte springa iväg själv (inte ens för en stund och inte ens en liten bit). Man ska hålla sig bakom ledaren och röra sig i formation och ha ett rörelseschema så man vet hur man ska gå in i rum, osv. Blir grymt mycket lättare för ledaren att organisera gruppen, tänka ut taktiker & lösningar och dela ut order om alla är samlade... Det ska vara som rutin. SWAT 4 kräver seriositet och engagemang till 120% av alla spelare, och det räcker man att nån tappar fokus för att allt ska brista. Visst, det är inte kul om alla är ett gäng stela tråkmånsar, men hellre det än en massa CS- divor...

Tycker man inte ovanstående låter bra kan man gå tillbaka till CS...

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor